Grouptip: Tele-peage / Liber-T tol-kastje.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Schaf voor 10 euro de antenneschakelaar aan en de radio hoeft niet meer uit.Baseman schreef : ...de electrische antenne van een Estate, is (uitgeschoven) langer, dan het poortje hoog is. Radio uit dus, die 30 meter.)
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Meteen even een 2e houder besteld, voor het geval ik met m'n andere auto naar Frankrijk wil.
Tot op heden een prima service, ben benieuwd hoe het volgende week zal gaan in Frankrijk.
bedankt voor de top/tip
- V700 register
- Nieuw lid
-
eens kijken of die fransen het ook bij mij op tijd kunnen bezorgen.
- M.O.D. Bauer
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Peter
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Weet niet waar je zit, maar toeter effe, als je een rooie ziet rijden, met NJ kenteken...;-)We zitten volgende week in het zuidelijkste puntje van Auvergne, biji Le Rozier aan de Gorges du Tarn (als de techniek me niet in de steek laat.Leidsekade schreef : Eerste keer het combipoortje gebruikt en het duurde even tot de eerste piep. Daarna ging het steeds prima. Nu heerlijk in de auvergne
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu nog even kijken of ik iets moet activeren of zo.
- V700 register
- Nieuw lid
-
gerryberrie schreef : Nee, >voor zover< ik weet zit er GEEN batterij in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Niet zo negatief Jeroen, niet alles wat door fransen geleverd wordt, is rommel.Ik heb hem nu 4 jaar en hij werkt nog steeds.Jeroen schreef : In de gebruiksaanwijzing staat dat er een batterij in zit die verondersteld wordt om 5 jaar mee te gaan. (in t frans weliswaar, dus het zal wel een storing krijgen na 2,maar toch)
Overigens, hoef je niets te activeren, maar dat stond al ergens hierboven geloof ik.Als je twijfelt, pak dan een combi creditcard/telepeage poortje bij de eerste entree.Werkt, weet je dat je de volgende gewoon links kan houden, werkt ie niet, kun je toch betalen en meteen erna naar de TelePeage serviceshop die meestal aan de rechterkant zit, nar de tolpoorten.