Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 27 maart 2010 - Inschrijving gesloten - Update/verzoek toegevoegd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat ligt er een beetje aan, hoe je het bekijkt.Ik heb nog 120 over, nu ik de formulieren binnen heb, die via de secretaris binnenkwamen.gerryberrie schreef : Ik zie dat er nog 120 min vrij zijn.
Inschrijven kan tot aanstaande zaterdag en ik verwacht eigenlijk, dat er nog wel iemand wat tijd wil voor een klus op de brug, dat is meestal zo, in de laatste paar dagen.Tevens is het zo, dat er vaak wel iemand afmeld, waardoor er weer ruimte ontstaat, dus die 10 minuten komen vast wel goed.
(Mathy, jouw formulier heb ik ook ontvangen, maar ik pas het overzicht denk ik donderdag pas weer aan)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op de lijst van Ameide was dat ook ingevuld, kan ik alsvast zien of er wat bij staat wat ik misschien ook in de toekomst kan gaan doen en alvast wat van opsteken.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan was wel de bedoeling, maar ik kheb nog niet alles binnen.Pas als alles binnen is en overlegd (indien nodig) zal ik het lijstje aanvullen. Fred 740 schreef : Bas kan je op de lijst ook zetten wie wat gaat doen.
Overigens staat dat ook kop de brugplanning, die op de brug hangt bij Carlo, zodat je langslopend kunt zien wie wat doet.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
zou Carlo er een hebben liggen 2nd hands ?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Onder de slopers die naast het pand staan, zal toch nog wel wat bruikbaars hangen?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lijkt mij ook wel.Mathy schreef : Hallo Jeroen
Onder de slopers die naast het pand staan, zal toch nog wel wat bruikbaars hangen?
groetjes
Mathy

@ Bas moet ik Carlo nog contacten daarover?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar hebben we het reeds over gehad en ik onderneem verder geen actie, omdat ik vermoed dat er wel ergens een toeter te vinden is, op een van de slopers, maar het natuurlijk leuker is, het spul te repareren.Jeroen schreef : @ Bas moet ik Carlo nog contacten daarover?
Alle inschrijvingen zijn binnen, een nieuw overzichtje staat in de eerste posting, tevens een brugplanning.
Mochten er vragen of opmerking over de planning zijn, graag even een bericht naar mij.