Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 27 maart 2010 - Inschrijving gesloten - Update/verzoek toegevoegd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2010 15:06 #1267672 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zekers.

Dimitri_ schreef : Mag dit? 

Zekers, van harte welkom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2010 16:47 #1267675 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Sleuteldag Carlo Schmidt 27-3-2010
Bas,
Het lidmaatschap is dichter bij gekomen en eind van deze maand wordt het geld overgemaakt maar ik vroeg mij af of ik wel gewoon langs kon komen om even de sfeer te proeven en een bakkie te doen. Niet om te sleutelen dus.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2010 17:58 #1267682 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jonger

Dimitri_ schreef : Ps, niet schrikken als ik langskom, ik ben waarschijnlijk met mijn 19 jaren jong het broekie van V7V. 

Dat is Bjorn geloof ik.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2010 18:21 #1267687 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ziko en ik zijn ook wel
Ziko en ik zijn ook wel redelijk jong vergeleken met de rest denk ik, beide 17 op het moment.
Al die oude mensen hier

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2010 20:21 #1267703 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onderweg
<div>Bas,</div><div></div><div>formulier is onderweg, half uurtje brug.</div><div></div><div></div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2010 15:34 #1267918 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wat vertraagd
Dag Bas,
Ik heb het waanzinnig druk gehad afgelopen tijd en heb vandaag pas contact op kunnen nemen met Schmidt Gemert. Ik moet maandag even terug bellen om de afspraak vast te zetten i.v.m. leenauto's. Ik zal je op de hoogte houden als er wat zal worden gevonden wat moet worden gerepareerd.
@ iedereen die bang is (te) jong te zijn om een 700/900 te rijden; ik was 19 toen ik mijn 944 16V kocht (ben zelf van bouwjaar '84), niks van de opmerkingen aantrekken, stug volhouden!

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2010 17:23 #1267925 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Bouwjaar 83
Zie signature

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2010 17:27 #1267926 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verstuurd
Hoi Bas,
Gisteren formulier opgestuurd. Uurtje brug om roest weg te werken op de bekende plekken.
groeten Ad 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2010 20:38 #1267966 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic VIN nummer

jsnijder schreef : zelf heb ik ook wat tegen het rondzwerven van het VIN-nummer van mijn auto's.

Bas, zoals het bij Hooftman gaat is er geen vin-nummer nodig voor het bestellen van onderdelen. Via het inschrijfformulier geef je zo veel mogelijk details door van het onderdeel dat je nodig denkt te hebben. Met Hooftman heb ik altijd de afspraak dat dit tot een week voor de sleuteldag moet gebeuren. Zij krijgen dan al de formulieren toegestuurd en bij twijfel nemen zij zelf even contact op met de aanvrager om er zeker van te zijn dat zij het juiste onderdeel in voorraad hebben. Bij Carlo zou het ook zo moeten kunnen. Carlo heeft wat dit betreft nog veel meer kennis dan Hooftman.  Met gegevens van model in detail, bouwjaar en maand moet het onderdeel goed te achterhalen zijn.
Ik zou persoonlijk dus niet willen aandringen op het vermelden van het VIN nummer en ben het met Jan eens. Denk ook maar aan het omcatten van auto's door de georganiseerde misdaad. Als die echt kwaad zouden willen en inbreken op onze site, dan wordt het een fluitje van een cent.
En om eerlijk te zijn, of ik heb iets gemist, de aanpassing van het formulier heeft volgens mij niet de revue gepasseerd bij alle RC's. FF formeel.....,

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-02-2010 21:08 #1267974 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Carlo
Hallo Rene
Ron "van Carlo" heeft ooit een onderdeel voor mij niet besteld, omdat ie niet wist om welke auto het ging.  Kreeg ik op de sleuteldag te horen.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC