Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 27 maart 2010 - Inschrijving gesloten - Update/verzoek toegevoegd.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Bas,
Ik ga hetzelfde werkje doen als "jsnijder" dus het lijkt me leuk om het zo in te plannen dat we achter elkaar op de brug kunnen.Kunnen we elkaar helpen dat maakt het er alleen maar aangenamer op. Dus als het kan graag maar mocht het een probleem geven dan mag het ook anders.
Groeten,Hedwig
BTW een vierpalenbrug graag.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
- Berichten: 2
dan gaan we net als afgelopen november op zoek naar de roestduivel(s) die gelukkig nog niet toegeslagen heeft/hebben op onze auto's.
René,
je hebt volledig gelijk, een dealer hoeft alleen het kenteken in te voeren in de computer en ze hebben het hele doopceel van je volvo. Dat is voor een specialist niet mogelijk. Maar ik blijf principieel van mening dat het bestellen van onderdelen een zaak is van het lid en het betreffende gastbedrijf. Zo heb ik vroeger als RC ook altijd gehandeld, want anders wordt ( of kan worden) de vereniging partij in het geval dat er dingen mis gaan. En dat is niet de bedoeling. Ik zal dus ook niet dit vakje invullen op het formulier. Onderdelen zijn mijn eigen verantwoordelijkheid en die bestel ik zelf direct bij het gastbedrijf en niet via de RC. En of het zo streng gehanteerd wordt dat ik dan niet wordt toegelaten tot een sleuteldag als ik dat vakje leeg laat? Ik hoop van niet.
Groeten, Jan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hallo Jan,jsnijder schreef : En of het zo streng gehanteerd wordt dat ik dan niet wordt toegelaten tot een sleuteldag als ik dat vakje leeg laat? Ik hoop van niet.
Lijkt me dat Bas ook probeert om de juiste onderdelen er bij te krijgen.Baseman schreef : De omschrijving en benodigde onderdelen, probeer ik uit de inschrijving te halen, soms lukt dat niet helemaal en bel ik na.Maar, bij bijvoorbeeld een versnellingsbaksteun, moet ik eerst gaan uitzoeken welke bak eronder hangt, want dat kun je op basis van het kenteken niet zien.
Terwijl jij aangeeft dat zelf te regelen, waarbij het risico aan jouw kant ligt. Maar m.i. is dat hetzelfde als Bas ook al heeft geschreven.jsnijder schreef : als ik onderdelen nodig heb, regel ik dat 1 op 1 met degene die er over gaat op het sleuteladres, in dit geval Carlo. En om de juiste onderdelen te krijgen beschouw ik als mijn eigen risico.
Dus jullie bedoelen hetzelfde en het vakje mag leeg blijven en wordt je gewoon toegelaten op de sleuteldagBaseman schreef : Persoonlijk beschouw ik het als een verplicht vakje, maar als je ervoor kiest het niet in te vullen en het bestelde onderdeel blijkt niet juist te zijn, wat voorkomen had kunnen worden met het wél invullen van het juiste VIN, dan kun je jezelf daar voor de volle 100% verantwoordelijk voor houden.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Robert Geurts
- Nieuw lid
-
de klepspeling controleren. Hier heb ik echter 0 (nul) ervaring mee. Wil iemand mij leren hoe dat in zijn werk gaat? En heb ik speciaal gereedschap nodig?
Groet,
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
echter bij sommige klopt de vin niet meer doordat er een andere motor en/of bak geplaatst is.
dan wordt het zeker moeilijker om de juiste onderdelen te krijgen als je dit niet aangeeft of weet.
@Bas is daar misschien ruimte voor te creëen op het inschrijfformulier?
@Jan ook bij mijn sleuteldag prefereert de dealer het vin nummer en dat alles via inschrijfformulier gebeurd.
is voor het personeel ook veel fijner om als het even rustig is de bestelling er door te voeren.
En Carlo is natuurlijk ook niet de moeilijkste maar als alle mensen zomaar gaan bellen om de onderdelen te bestellen, wordt het ook een warboel.
en voor het gastbedrijf komt het ook nog een beetje goed georganiseerd en doordacht over.
want uiteidelijk hoe makkerlijker je het maakt voor elkaar hoe leuker een gastbedrijf het vind om een volgende keer weer mee te doen.
dus sta ik hierin zeker 100% achter Bas om het gewoon in te vullen, beter te veel info dan te weinig, en baat het niet het schaad ook niet.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inschrijven, met het formulier, kan nog tot en met aanstaande zaterdag.Als je op de koffie komt hoeft het natuurlijk niet, maar mag wel, maar als je komt sleutelen, dan begint de tijd 'te dringen' zal ik maar zeggen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
mijn formulier is 5 maart al aan je verzonden. Heb je die ontvangen??
 
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ik zie dat er nog 120 min vrij zijn.
Als er na al het geknutsel omtrent mijn distributieriem nog tijd over is, zou ik graag nog eventjes op de brug, om eventjes de onderkant van mijn wagen te bekoekeloeren.
Al is het maar 10 minuten.
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 8
Ik zie dat er nog al 960 minuten vergeven zijn. Mooi hè!?
BTW ik zie dat er ook minimaal drie zestienkleppers aanwezig zullen zijn.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





