Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 27 maart 2010 - Inschrijving gesloten - Update/verzoek toegevoegd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Feit blijft dan, dat je naast die ene afspraak van een ingeperkt stuk tijd, geen gelegenheid hebt om er iets aan te doen.
Veel verstandiger is het dan, om vooraf inderdaad bij Carlo langs te gaan (ik had niet begrepen dat dat jouw voornemen was) en te zien wat daar uit komt en daarmee de sleuteldag aan te vangen. Daar zijn uiteraard wel de reguliere kosten aan verbonden Wat die zijn, kan ik kje niet zeggen, maar daar ben je vast al van op de hoogte.
Op het formulier kun je aangeven hoeveel brugtijd je nodig denkt te hebben.Je kunt wachten met het insturen tot je weet wat je nodig hebt, of nu inschatten wat het maximaal gaat worden (bijv 120 minuten) en na de check eventueel bijstellen.
Ik zou het moeten terugzoeken, maar ik meen dat we 12,50 hadden afgesproken en dat je die zou overmaken als je hem daarwerkelijk kon gebruiken. Ik zou het moeten terugkijken.Niels 944 16V schreef : Ohja, dat relais: Graag.Ik durf absoluut niet meer te zeggen wat ik toen heb afgerekend met je, iets van 20 euro of zo, kan dat?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
ik zal een formulier opsturen maar kun jij in ieder geval een half uurtje brugtijd voor me reserveren? Na deze winter wil ik alles even goed nalopen van onderen. Gaarne vanaf 12.00.
Edit: ik heb zojuist het formulier opgestuurd per mail aan onze secretaris.
Groeten, Jan.
- Robert Geurts
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb dit zelf nog nooit gedaan en ben wel nieuwsgierig of de speling goed is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Is het ook mogelijk de wagen uit te lijnen op de sleuteldag?
Mijn stuur trilt namelijk bij 120...en het maakt niet uit welke bandjes eronder zitten...[zelfs al een hele andere set eronder, en nog trilt die bij 120]
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoor net dat Hein dat wil doen.
Ik ben er dus ook.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik kom uiteraard ook. Formulier volgt zodra ik weet wat ik ga doen (behalve koffiedrinken en naar onderdelen speuren).
groetjes
Mathy
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Snuffel je dan aan onderdelen van "demontage modellen" van onze bakstenen die bij Carlo staan? Als er ergens een programmakiezer voor de S90 te snuffelen valt, gewoon om uit te proberen of die beter reageert op de "W " stand, dan kom ik mee snuffelen.