Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 27 maart 2010 - Inschrijving gesloten - Update/verzoek toegevoegd.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
zelf heb ik ook wat tegen het rondzwerven van het VIN-nummer van mijn auto's. Waarom ga ik hier niet openbaar zetten, er kunnen altijd verkeerde lieden meelezen. Daar heb ik het nog wel met je over. Aan de ene kant begrijp ik je insteek voor wat betreft de onderdelen, aan de andere kant heb ik altijd als RC vroeger gesteld dat de vereniging geen partij is wat de onderdelen betreft en heb deze altijd rechtstreeks laten bestellen door het betreffende lid en het sleuteldag adres. Hiermee voorkom je dat je op wat voor manier dan ook partij wordt in het geval dat er iets mis gaat. Dit is mijns inziens de verantwoordelijkheid van de leden en niet de vereniging.
Dus ik beschouw het VIN-nummer op het formulier niet als een verplicht item en als ik onderdelen nodig heb, regel ik dat 1 op 1 met degene die er over gaat op het sleuteladres, in dit geval Carlo. En om de juiste onderdelen te krijgen beschouw ik als mijn eigen risico.
Groeten, Jan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil dan toch even benadrukken, dat ik met gegevens als het VIN net zo vertrouwelijk om ga, als met persoonsgegevens.Van rondzwerven is mijns inziens geen sprake.jsnijder schreef : zelf heb ik ook wat tegen het rondzwerven van het VIN-nummer van mijn auto's.
Ik beschouw mezelf niet als verantwoordelijk voor de te bestellen onderdelen, maar wil er graag alles aan doen, het de gastheer, in dit geval Carlo, zo makkelijk mogelijk te maken.En als men eenmaal bij Carlo is, neem ik niet aan dat je bij het openen van je motorkap een doekje over je VIN-plate legt, evenmin zal er iemand met zijn vingers aan mijn laptop zitten, om een en ander te achterhalen.het sheet met daarop de VIN's gaat wel naar Carlo, om hierboven benadrukte redenen.
Maar begrijpen doe ik je laten we zeggen ongerustheid, wel, maar in dit kader is het niet nodig.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo!Miquelangelo1969 schreef : - VIN nummer staat ergens <u>op je auto</u>, en als het niet op deze site staat heb je het er niet opgezet.
Ik zit ergens op kantoor, dus mijn auto heb ik niet bij me
en JA, ik heb ze (allebei) ingevuld op de site. je vindt ze alleen niet terug.
Maar én kenteken én type soort etc, en ook nog VIN is beetje driedubbelop IMHO
+ al die andere gegevens zijn al ergens opgeslagen tis een beetje automatisering 1823 vind ik
- V700 register
- Nieuw lid
-
groeten
peter
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik probeer te komen, zoals eerder al in dit topic omschreven. Ik heb nog geen reactie van Carlo ontvangen op mijn mail dus ik probeer hem na het weekend even te bellen hierover. Het aanmeldformulier heb ik aan de secretaris verzonden. Ik heb waarschijnlijk (als in zeker weten) hulp nodig bij de klussen die ik wil doen. Maar onze vereniging kennende is er wel een vrijwilliger te vinden. Het liefst mij wat later inplannen op de dag, indien mogelijk.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
heel verstanding om even te bellen. Carlo en mails is niet zo'n goede combinatie. Hij vergeet vaak domweg om zijn mails allemaal te lezen maar als je hem even per telefoon benadert dan komt het helemaal in orde, is mijn eigen ervaring.
Groeten, Jan.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
gr,Sander
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mag dit?
In principe hoef ik niet aan mijn eigen Volvo te sleutelen, en heb dus ook geen brugtijd nodig. Ik zie verder het aanmeldformulier ook niet staan (zal waarschijnlijk komen doordat ik geen lid ben?)
Ps, niet schrikken als ik langskom, ik ben waarschijnlijk met mijn 19 jaren jong het broekie van V7V.