Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 27 maart 2010 - Inschrijving gesloten - Update/verzoek toegevoegd.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 13:16 #1266197 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic VIN-nummer
Hallo Bas,
zelf heb ik ook wat tegen het rondzwerven van het VIN-nummer van mijn auto's. Waarom ga ik hier niet openbaar zetten, er kunnen altijd verkeerde lieden meelezen. Daar heb ik het nog wel met je over.  Aan de ene kant begrijp ik je insteek voor wat betreft de onderdelen, aan de andere kant heb ik altijd als RC vroeger gesteld dat de vereniging geen partij is wat de onderdelen betreft en heb deze altijd rechtstreeks laten bestellen door het betreffende lid en het sleuteldag adres. Hiermee voorkom je dat je op wat voor manier dan ook partij wordt in het geval dat er iets mis gaat. Dit is mijns inziens de verantwoordelijkheid van de leden en niet de vereniging.
Dus ik beschouw het VIN-nummer op het formulier niet als een verplicht item en als ik onderdelen nodig heb, regel ik dat 1 op 1 met degene die er over gaat op het sleuteladres, in dit geval Carlo. En om de juiste onderdelen te krijgen beschouw ik als mijn eigen risico.

Groeten, Jan.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 13:31 #1266199 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rondzwerven.

jsnijder schreef : zelf heb ik ook wat tegen het rondzwerven van het VIN-nummer van mijn auto's.

Ik wil dan toch even benadrukken, dat ik met gegevens als het VIN net zo vertrouwelijk om ga, als met persoonsgegevens.Van rondzwerven is mijns inziens geen sprake.
Ik beschouw mezelf niet als verantwoordelijk voor de te bestellen onderdelen, maar wil er graag alles aan doen, het de gastheer, in dit geval Carlo, zo makkelijk mogelijk te maken.En als men eenmaal bij Carlo is, neem ik niet aan dat je bij het openen van je motorkap een doekje over je VIN-plate legt, evenmin zal er iemand met zijn vingers aan mijn laptop zitten, om een en ander te achterhalen.het sheet met daarop de VIN's gaat wel naar Carlo, om hierboven benadrukte redenen.
Maar begrijpen doe ik je laten we zeggen ongerustheid, wel, maar in dit kader is het niet nodig.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 16:59 #1266220 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic somewhere, there's a place for us

Miquelangelo1969 schreef : - VIN nummer staat ergens <u>op je auto</u>, en als het niet op deze site staat heb je het er niet opgezet.

Hallo!
Ik zit  ergens op kantoor, dus mijn auto heb ik niet bij  me
en JA, ik heb ze (allebei) ingevuld op de site. je vindt ze alleen niet terug.
Maar én kenteken én  type soort etc, en ook nog VIN  is beetje driedubbelop IMHO
+ al die andere gegevens zijn al ergens opgeslagen tis een beetje automatisering 1823 vind ik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2010 17:10 #1266222 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sleueteldag Gemert
Koffie op de terugweg,gezellig , hangt af van de tijd van haar vlucht.
groeten
peter

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-02-2010 19:26 #1266647 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic ik
kom ook(deo volente), om Andor te helpen. (ik ga er van uit dat mn rug tegen die tijd in betere staat is )
Of ik aan mn eigen auto nog wat ga doen weet ik niet. Mocht dat wel zo zijn dan ziet Bas het formulier wel tegemoet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 00:35 #1267020 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic proberen
Dag dag allen en in het bijzonder Bas,
Ik probeer te komen, zoals eerder al in dit topic omschreven. Ik heb nog geen reactie van Carlo ontvangen op mijn mail dus ik probeer hem na het weekend even te bellen hierover. Het aanmeldformulier heb ik aan de secretaris verzonden. Ik heb waarschijnlijk (als in zeker weten) hulp nodig bij de klussen die ik wil doen. Maar onze vereniging kennende is er wel een vrijwilliger te vinden. Het liefst mij wat later inplannen op de dag, indien mogelijk.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 10:27 #1267033 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Carlo en mails.
Hallo Niels,
heel verstanding om even te bellen. Carlo en mails is niet zo'n goede combinatie. Hij vergeet vaak domweg om zijn mails allemaal te lezen maar als je hem even per telefoon benadert dan komt het helemaal in orde, is mijn eigen ervaring.

Groeten, Jan.

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 10:49 #1267034 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Ik zeg : koffie
Staat weer op de kalender, wat op zich geen garantie is
Ik hoop  tegen die tijd niet meer Volvoloos te zijn, maar we doen het rustig aan , de directrice heeft de juiste auto nog niet gevonden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-02-2010 12:43 #1267054 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic koffie
Nu ik niet meer op zaterdagen werk (en tijdelijk op geen enkele dag..), kan ik eindelijk ook 's langskomen.  Heb geen klussen voor m'n eigen auto, maar help graag waar mogelijk om zo wat te leren.  En natuurlijk even kwijlen bij de auto's daar.
gr,Sander

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2010 14:48 #1267670 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen lid
Ik ben (nog) geen lid, maar wil toch even langskomen om kennis te maken, en natuurlijk over Volvo's te praten.En wellicht daarna lid te worden. ;-)
Mag dit? 
In principe hoef ik niet aan mijn eigen Volvo te sleutelen, en heb dus ook geen brugtijd nodig. Ik zie verder het aanmeldformulier ook niet staan (zal waarschijnlijk komen doordat ik geen lid ben?) 
Ps, niet schrikken als ik langskom, ik ben waarschijnlijk met mijn 19 jaren jong het broekie van V7V. 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC