km heffing
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2010 19:31 #1263211
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Politici
Dus omdat wij zakkenrollers hebben tov de bankovervallers in Amerika is het goed!!
Onze politici maken er steeds meer een puinhoop van en daardoor gaat de hardere klap nog vallen.
Ziektekosten rijzen de pan uit, vroeger kon je 'gratis' naar de tandarts, dat kun je nu wel vergeten.
Als ik een loodgieter bel, dan ga ik er vanuit dat hij zijn vak kan en niet aan mij vraagt wat ie moet doen.
De overheid wordt steeds duurder en presteert steeds minder, dit moet wel allemaal betaald gaan worden.
Het rekeningrijden is het systeem om dit te doen, men denkt dat men zo de begroting sluitend kan houden.
De gewone burger moet dit weer gaan betalen, hoe lang laat jij je nog een oor aannaaien.
Als ik functioneer op m'n werk zoals de meeste politici doen, wordt ik in het gevang gezet.

Ignorance is bliss ..

Onze politici maken er steeds meer een puinhoop van en daardoor gaat de hardere klap nog vallen.
Ziektekosten rijzen de pan uit, vroeger kon je 'gratis' naar de tandarts, dat kun je nu wel vergeten.
Als ik een loodgieter bel, dan ga ik er vanuit dat hij zijn vak kan en niet aan mij vraagt wat ie moet doen.
De overheid wordt steeds duurder en presteert steeds minder, dit moet wel allemaal betaald gaan worden.
Het rekeningrijden is het systeem om dit te doen, men denkt dat men zo de begroting sluitend kan houden.
De gewone burger moet dit weer gaan betalen, hoe lang laat jij je nog een oor aannaaien.
Als ik functioneer op m'n werk zoals de meeste politici doen, wordt ik in het gevang gezet.

Ignorance is bliss ..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2010 21:39 #1263248
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic km heffing
Het is toch wat. De overheid bestaat uit dieven en leugenaars. Het land wordt beheerst door criminelen en onbenullen. Zijn er nog wel mensen die in dit verderfelijke land durven wonen?
En toch blijf ik vierkant achter de km.heffing staan.
Hart. groet Hans Kakes
Hart. groet Hans Kakes
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2010 22:15 #1263256
door V700 register
jij hebt zeker niet elke dag je auto nodig he?of ben jij zo een bureaucratielul die mag thuiswerken?
sorry. maar iemand die in de petro chemie werkt neemt niet zomaar even een paar liter ruwe olie mee om dat maar thuis te bewerken.een vrachtwagen chauffeur parkeert niet even zijn vrachtwagen in de woonkamer om dan thuis te laden en te beladen.
nee. en wat je antwoord betreft. met mensen zoals jij wil ik inderdaad niet meer in dit rotland wonen ja.
de groet
Beantwoord door V700 register in topic /
Kakes010 schreef : Het is toch wat. De overheid bestaat uit dieven en leugenaars. Het land wordt beheerst door criminelen en onbenullen. Zijn er nog wel mensen die in dit verderfelijke land durven wonen?
Hart. groet Hans Kakes
jij hebt zeker niet elke dag je auto nodig he?of ben jij zo een bureaucratielul die mag thuiswerken?
sorry. maar iemand die in de petro chemie werkt neemt niet zomaar even een paar liter ruwe olie mee om dat maar thuis te bewerken.een vrachtwagen chauffeur parkeert niet even zijn vrachtwagen in de woonkamer om dan thuis te laden en te beladen.
nee. en wat je antwoord betreft. met mensen zoals jij wil ik inderdaad niet meer in dit rotland wonen ja.
de groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2010 22:25 #1263259
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Moderator, waar ben je...
Ik denk dat het tijd wordt, dat een moderator dit draadje fijn sluit. Het lijkt steeds meer op een moddergevecht; niet gezellig en weinig constructief.
De conclusie over de KM-heffing op dit forum moge duidelijk zijn: het is nog een puntje voor discussie. Maar dan bij een pilsje in de kroeg, met een bajonet op het slagveld, of (met een goed salaris ) in de Eerste en Tweede Kamer.
Ik doe vanavond aan Grolsch-heffing. Tot-ie leeg is.
De conclusie over de KM-heffing op dit forum moge duidelijk zijn: het is nog een puntje voor discussie. Maar dan bij een pilsje in de kroeg, met een bajonet op het slagveld, of (met een goed salaris ) in de Eerste en Tweede Kamer.
Ik doe vanavond aan Grolsch-heffing. Tot-ie leeg is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-01-2010 22:50 #1263265
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prima, dan sluit ik hiermee
Prima, dan sluit ik hiermee het draadje. Alle stellingen zijn bekend.
Dan kunnen we bij deze weer terug naar de oase van ons Volvo-forum, vrij van politiek.
Ik wil allen toch graag bedanken voor de input. De discussies waren soms wat verhit maar we hebben wel met z'n allen een beter beeld van hoe wij Nederlanders tegen het hele geval aankijken. Dit in plaats van dat we alleen de informatie van de televisie moeten halen.
Dat was hem dan en wat het dan ook moge worden: altijd blijven doorrollen...
Groet,
Támas
Dan kunnen we bij deze weer terug naar de oase van ons Volvo-forum, vrij van politiek.
Ik wil allen toch graag bedanken voor de input. De discussies waren soms wat verhit maar we hebben wel met z'n allen een beter beeld van hoe wij Nederlanders tegen het hele geval aankijken. Dit in plaats van dat we alleen de informatie van de televisie moeten halen.
Dat was hem dan en wat het dan ook moge worden: altijd blijven doorrollen...
Groet,
Támas
Moderators: Jerry Stam