3 Oktober Geldermalsen. Alles op een rijtje.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 16:07 #1248328 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic A2 Dicht!
Dit weekend is de A2 afgesloten tussen Deil en Empel. zie www.vananaarbeter.nl/actueel/nieuws/remi...ntendeilenempel.aspx voor meer info. Dat betekent voor iedereen die vanuit het noorden via de A2 komt dat er geen hinder is. Althans, niet in de vorm van omleidingen. Voor mensen die uit het ziuden komen levert dit wel problemen op. Houd hier rekening mee. Ik ben niet bekend genoeg in die hoek om te zeggen hoe je het best om zou kunnen rijden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 16:54 #1248332 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heen ist geen..
Heen kan je wel, maar terug is lastig.
 En hoe om te rijden ligt aan waar je tov de A2 woont, Oost of West.
  • Doorgaand verkeer vanuit Utrecht richting ’s-Hertogenbosch: vanaf knooppunt Everdingen via de A27 richting Breda, bij knooppunt St Annabosch via de A58 richting Eindhoven.
  • Doorgaand verkeer vanuit Utrecht richting ’s-Hertogenbosch: vanaf knooppunt Everdingen via de A27 richting Breda, bij knooppunt Hooipolder via de A59 richting ’s-Hertogenbosch.
Ik zie niks bij de A15 en dan naar het oosten trouwens. Dat zou ik doen [Naschrift: even gebeld met RWS de kruising met de A15 is gewoon open, dat biedt perspectief zowel links als rechtsom]en dit:
  • Voor verkeer van en naar de Bommelerwaard worden regionale omleidingsroutes ingesteld. Deze omleidingsroutes staan ter plaatse met gele borden aangegeven.
dus je kunt wel binnendoor karren, niet te bang voor de bordjes gok ik. We zullen gaan zie hoe dat loopt.

• Jan Snijder
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 18:15 #1248343 door Jan Snijder
Beantwoord door Jan Snijder in topic Komt in orde.
Benno,
ik heb een flyer en aanmeldingsformulier klaar gelegd voor morgen. Kun je kijken of het je wat lijkt en als dat zo is, kan je direct actie ondernemen. Tot morgen.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 19:18 #1248350 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ok
Nou mensen ik heb er ook zin in, vandaag voor de gelegenheid de turbodruk op 0,8 bar gezet.
Ben benieuwd hoe het verloopt. Is er niemand die er een fatsoenlijk filmpje van kan maken?
Ik zie het morgen wel.
Groeten,
A-J

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 19:22 #1248352 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Of??
Hallo Jan

jsnijder schreef : Kun je kijken of het je wat lijkt en als dat zo is, kan je direct actie ondernemen.

Hoezo "of"???
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 19:27 #1248354 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic LHOsinga
Helaas is Lieme Huib er niet bij. Duty calls!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 19:39 #1248357 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik kom 's ochtends vroeg
Ik kom 's ochtends vroeg kijken, lijkt mij erg interessant.
De vermogenstest is mij niet geheel onbekend, wij hebben op de zaak een vermogenstestbank voor vrachtwagens. Meet tevens het verbruik.
 Leuke anekdote: via een dealer meldt er zich een klant met een Vito 109CDI die niet trekt en veel verbruikt. De werkplaats van deze dealer kon de oorzaak niet vinden. De dealer kwam bij ons voor een vermogen en verbruikstest. Toen de bus kwam vond de monteur hem al laag op de weg liggen, dus even op de weegbrug. Een Vito heeft een GVW van 2700 kg en deze zat zo vol met gereedschap, een aggregaat, ladekasten etc en hij gaf een gewicht van 3800 kg!
Vermogensmeting maar afgebroken.............
Tot morgen!
Groet,
Paul

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 22:10 #1248372 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic O-oh...
Er zijn maar acht man. Da's 2 te weinig voor de prijs van 50 euro...

Wel snel van 15 man naar 8 man gegaan trouwens...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 22:31 #1248376 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic $%$&$
Mmmmm.... dat wordt dan al € 62,50 de man, is wel heel erg op de grens voor mij hoor.Ik weet niet hoe de anderen daar over denken, maar ik zou bijna zeggen...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-10-2009 22:38 #1248377 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Idem

Chilm schreef : Mmmmm.... dat wordt dan al € 62,50 de man, is wel heel erg op de grens voor mij hoor.Ik weet niet hoe de anderen daar over denken, maar ik zou bijna zeggen...

Tja, voor mij ook. Ik heb Jaap nog gesproken vanmiddag, en die vond het opzich niet zo'n probleem als er 1 auto te weinig was, maar goed, twee auto's...
Ik weet wel dat ik het - als er een volgende keer komt - in het vervolg anders aanpak.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC