3 Oktober Geldermalsen. Alles op een rijtje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En hoe om te rijden ligt aan waar je tov de A2 woont, Oost of West.
- Doorgaand verkeer vanuit Utrecht richting ’s-Hertogenbosch: vanaf knooppunt Everdingen via de A27 richting Breda, bij knooppunt St Annabosch via de A58 richting Eindhoven.
- Doorgaand verkeer vanuit Utrecht richting ’s-Hertogenbosch: vanaf knooppunt Everdingen via de A27 richting Breda, bij knooppunt Hooipolder via de A59 richting ’s-Hertogenbosch.
- Voor verkeer van en naar de Bommelerwaard worden regionale omleidingsroutes ingesteld. Deze omleidingsroutes staan ter plaatse met gele borden aangegeven.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
ik heb een flyer en aanmeldingsformulier klaar gelegd voor morgen. Kun je kijken of het je wat lijkt en als dat zo is, kan je direct actie ondernemen. Tot morgen.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben benieuwd hoe het verloopt. Is er niemand die er een fatsoenlijk filmpje van kan maken?
Ik zie het morgen wel.
Groeten,
A-J
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De vermogenstest is mij niet geheel onbekend, wij hebben op de zaak een vermogenstestbank voor vrachtwagens. Meet tevens het verbruik.
Leuke anekdote: via een dealer meldt er zich een klant met een Vito 109CDI die niet trekt en veel verbruikt. De werkplaats van deze dealer kon de oorzaak niet vinden. De dealer kwam bij ons voor een vermogen en verbruikstest. Toen de bus kwam vond de monteur hem al laag op de weg liggen, dus even op de weegbrug. Een Vito heeft een GVW van 2700 kg en deze zat zo vol met gereedschap, een aggregaat, ladekasten etc en hij gaf een gewicht van 3800 kg!
Vermogensmeting maar afgebroken.............
Tot morgen!
Groet,
Paul

- V700 register
- Nieuw lid
-
Wel snel van 15 man naar 8 man gegaan trouwens...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja, voor mij ook. Ik heb Jaap nog gesproken vanmiddag, en die vond het opzich niet zo'n probleem als er 1 auto te weinig was, maar goed, twee auto's...Chilm schreef : Mmmmm.... dat wordt dan al € 62,50 de man, is wel heel erg op de grens voor mij hoor.Ik weet niet hoe de anderen daar over denken, maar ik zou bijna zeggen...
Ik weet wel dat ik het - als er een volgende keer komt - in het vervolg anders aanpak.