Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 15 november 2008 - Inschrijving gesloten - Brugplanning aangepast
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij had ik in mijn aanmeldingsmail gezet dat ik er vroeg wilde zijn, dat je me achterin kon zetten en dat ik wel zou zien wanneer ik er weer uit kon als ik klaar was. Er is zat na te lopen. (kan ik nu niet nakijken, ben niet thuis)Baseman schreef : @ Maarten: Wat is jouw plan precies? Met achterin staan? Dan sta je Miquel in de weg en mijn planning dus ook.Stuur me even een berichtje ter verduidelijking, als je denk dat dat nodig is?

maar als je een plekkie aan de zijkant heb waar ik de hele dag (in ieder geval de hele ochtend) een beetje kan rommelen is het ook goed.
Ik wil in ieder geval even de 940 helemaal nalopen (remmen etc) en omdat die 940 laat in beeld kwam heb ik in mijn wijziging doorgegeven dat ik als de ruimte er was wel even een kwartiertje op de brug wilde om even de onderkant te bekijken maar als dat niet kon dat het dan jammer zou zijn.
De wielen doe ik wel met de krik, wiel voor wiel, ik gooi voor de veiligheid wel een set asteunen achterin.
Omdat de wagen zonder één of twee wielen niet makkelijk te verplaaten is wilde ik niet aan het begin staan om te voorkomen dat ik een brugwissel op ga houden.
Maareh, jij coördineert en ik ben maar deelnemer, dus ik hoor/zie wel hoe je me indeelt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Vanavond wil ik de planning afmaken. De mail met onderdelen naar Carlo heeft even prioriteit boven de planning.Zodra ik hem heb, ga ik hem toevoegen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Uitslapen wil ik Maarten.mderijke schreef :
Het is te vroeg en als paul het niet te vroeg vindt is het niet te vroeg............960 estate 1996 schreef : vroeg voor mij.
Nu weet ik niet hoe Paul hierover denkt.
Geintjuh.......
Ik ben ook rond 8:00 bij Paul, doen we een bakkie en vertrekken.
Maar aangezien jullie beide vroeg willen.
Moet ik:
A Alleen rijden
B toch maar vroeg op
C voor laatste gekozen dus.
(Frits die hoopte dat Paul het ook wel vroeg vond)
Tot 08.00 koffie met Appeltaart ??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan moeten we maar zondag uitslapen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb het even nagekeken (ben weer thuis) en ik had het inderdaad niet helemaal duidelijk omschreven, excuses daarvoor.Baseman schreef : Jouw mailtje had ik gehad, ik begreep er niet uit dat je ergens de hele dag binnen wilde staan.Wielenwissel kan wel tussendoor, lijkt mij, brug is daarvoor nog wel beschikbaar, als de rest klussen betreft die met rollende auto kunnen worden uitgevoerd, komt het wel goed.
Ik heb zowiezo wat interieurlampjes te doen, handremkabel stellen en de wielenwissel is gewoon om even de hele remmerij na te kijken, doe ik altijd bij een nieuwe auto, zeer zeker omdat mijn meissie erin gaat rijden en ik wat minder.
Verder wellicht met wat hulp even de afstelling en de kleppen nalopen.

Maar ik wil niet je planning omgooien, doe gewoon je ding en ik merk het wel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lekker, ontbijten met Appeltaart.....Paul schreef : gaat mee naar Gemert. Kunnen niet met lege handen komen.....Maar kunnen wel een stukje voorproeven. Dat is aan jullie heren.
Dan moeten we maar zondag uitslapen.
En ik slaap Zaterdag wel uit hoor, donderdag en vrijdag moet ik om 4:20 m'n mandje uit, dus is 6:30 gewoon uitslapen voor mij..........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal bij Carlo mijn eerste sleuteldag gaan beleven en vraag me af hoe het precies in zijn werk gaat.
Nu ik weet wat de bedoeling is qua sleutelen en de onderdelen aankoop, gebruik van brug en gereedschap. Mijn vraag is dan hoe zit dat met de innerlijke mens? Is daar het nodige voorzien (tegen betaling dan?) of is het de bedoeling dat iedereen voor zichzelf zorgt of iets meebrengt om te delen in de groep?
Kwestie van niet voor aap te staan of met lege maag de dag rond te moeten...

Groeten Joris
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
In de meeste gevallen zorgt de gastheer voor broodjes en koffie. Bij Carlo (toch een Brabander) ligt er ook wel eens wat meer. Mandarijntjes heb ik al gezien, maar ook speculaaskoekjes.
Wat niet wegneemt, dat er ook leden zijn die vanalles meenemen. Frits heeft al aangekondigd appeltaart te bakken. Die schijnt erg lekker te zijn. Maar Frits is meestal bij de vroege vogels en ik ben meestal wat later.
Toen Hedwig opa werd, heeft ie suikerbonen (Belgische traditie, zoals wij beschuit met muisjes hebben) meegenomen. Rudiger (geintergreerde Belg uit Amsterdam) werd vader en nam beschuiten en muisjes mee.
Covik heeft ooit eens zelfgemaakte erwtensoep meegenomen (en ter plekke warmgemaakt) plus zwartbrood (verschillende variaties) met ham (ook verschillende variaties meen ik).
Maar de meesten nemen niks mee. Er moeten tenslotte ook nog genoeg mensen zijn, om al dat lekker op te eten.
Groetjes
Mathy
PS consumpties zijn, voor zover ik tot nog toe meegemaakt heb, altijd gratis.
- V700 register
- Nieuw lid
-
keer breng ik de appeltaart mee, tenzij de companen, Frits & Maarten, het allemaal voor vertrek (08.00-08.15) naar binnen werken...Mathy schreef : ........ Frits heeft al aangekondigd appeltaart te bakken. Die schijnt erg lekker te zijn. Maar Frits is meestal bij de vroege vogels en ik ben meestal wat later...............PS consumpties zijn, voor zover ik tot nog toe meegemaakt heb, altijd gratis.