Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 15 november 2008 - Inschrijving gesloten - Brugplanning aangepast
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2008 08:49 #1215425
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zó formulier
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-10-2008 12:03 #1215441
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook verstuurd
zo, die van mij is ook de deur uit. Olieverversen, rem slangen vervangen en eens kijken hoe het met de kleppen gesteld is.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2008 00:28 #1215517
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Naar Marc
Hallo Volvisti
Ook mijn formulier is inmiddels verstuurd naar de secretaris (en via hem naar Bas neem ik aan). De CIS-klep moet er deze keer aan geloven en ook m'n snelheidsmeter wil ik van wat dichterbij bekijken.
Groetjes
Mathy
Ook mijn formulier is inmiddels verstuurd naar de secretaris (en via hem naar Bas neem ik aan). De CIS-klep moet er deze keer aan geloven en ook m'n snelheidsmeter wil ik van wat dichterbij bekijken.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2008 22:06 #1215618
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ben....
er ook bij!
Ik heb Bas nog een privebericht gezonden met een specifieke vrag, maar die komt te vervallen; ga zelf m'n koplampwissers monteren en aansluiten. Formulier is via Marc onderweg.
Tot de 15de!
Ik heb Bas nog een privebericht gezonden met een specifieke vrag, maar die komt te vervallen; ga zelf m'n koplampwissers monteren en aansluiten. Formulier is via Marc onderweg.
Tot de 15de!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2008 22:20 #1215623
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hé Bas,
ik heb mij via de
Hé Bas,
ik heb mij via de site al opgegeven en het formulier opgestuurd, maar sta nog niet in het lijstje. Strij003 heeft zich na mij aangemeld, maar die staat er al wel tussen. Is mijn aanmelding wel goed doorgekomen?
Groeten.
Richard
ik heb mij via de site al opgegeven en het formulier opgestuurd, maar sta nog niet in het lijstje. Strij003 heeft zich na mij aangemeld, maar die staat er al wel tussen. Is mijn aanmelding wel goed doorgekomen?
Groeten.
Richard
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-10-2008 22:50 #1215633
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijgewerkt.
Bijgewerkt, kom allemaal goed.
formulier van strij003 heb ik nog niet, zal morgen wel in mijn mailbox liggen.Formulieren stuur je naar de secretaris, die ze weer naar mij doorstuurt. Als ie een avondje iets anders doet, dan Volvo, komt het formulier een dagje later, dus Ben, geen zorgen, enne Richard, je staat erbij.
formulier van strij003 heb ik nog niet, zal morgen wel in mijn mailbox liggen.Formulieren stuur je naar de secretaris, die ze weer naar mij doorstuurt. Als ie een avondje iets anders doet, dan Volvo, komt het formulier een dagje later, dus Ben, geen zorgen, enne Richard, je staat erbij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2008 19:40 #1215691
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gemaild.
Ik heb iedereen (bij wie het achter de naam in de eerste posting vermeld staat) een mail gestuurd, met het verzoek een inschrijfformulier te verzenden naar de secretaris.Mocht mijn mail en jouw inschrijving elkaar gekruist hebben, komt het wel in orde, ben je simpelweg nog niet toegekomen aan het versturen van het formulier, dan raad ik aan, dit spoedig te doen.
Ik zit met het maken van de planning te wachten op de laatsten die de brug op willen, temeer de tijd steeds beperkter wordt.De resterende brugtijd, staat onderaan het openingstopic.
Het feit dat ik de personen die nog geen formulier verzonden hadden, gemaild heb met dat verzoek, is geen garantie voor toewijzing van brugtijd, omdat wellicht na het op volgorde afhandelen van de formulieren blijkt, dat de bruggen de gehele dag al bezet zijn.Ik vertrouw erop dat u allen daar begrip voor hebt, mijn streven is natuurlijk wel om iedereen een zo optimaal mogelijk benutte sleuteldag te laten hebben.
Ik zit met het maken van de planning te wachten op de laatsten die de brug op willen, temeer de tijd steeds beperkter wordt.De resterende brugtijd, staat onderaan het openingstopic.
Het feit dat ik de personen die nog geen formulier verzonden hadden, gemaild heb met dat verzoek, is geen garantie voor toewijzing van brugtijd, omdat wellicht na het op volgorde afhandelen van de formulieren blijkt, dat de bruggen de gehele dag al bezet zijn.Ik vertrouw erop dat u allen daar begrip voor hebt, mijn streven is natuurlijk wel om iedereen een zo optimaal mogelijk benutte sleuteldag te laten hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2008 12:37 #1216348
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan ik mij nog steeds
Kan ik mij nog steeds opgeven? Ik heb een elektrisch probleem in het dashboard waar ik graag naar zou willen kijken mbv. Ik hoor het graag.
Groet,
Roderik
Groet,
Roderik
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2008 12:44 #1216350
door V700 register
ps: de presentielijst hierboven moet ik nog bijwerken, komt vanavond.
Beantwoord door V700 register in topic Ja.
Ja, dat kan. Als je er voor zorgt dat het formulier vóór 2 november (dus tot en met zaterdag) in de mailbox ligt van de secretaris, komt het wel goed.Roderik v. M schreef : Kan ik mij nog steeds opgeven?
ps: de presentielijst hierboven moet ik nog bijwerken, komt vanavond.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-10-2008 13:11 #1216351
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Afgezegd?
Moderators: Jerry Stam