Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 15 november 2008 - Inschrijving gesloten - Brugplanning aangepast
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gewoon komen, er zijn twee bestuursleden aanwezig, dus als je een ingevuld inschrijvingsformulier meenemt kun je meteen lid worden van de vereniging.Petervanluijk_740-1992 schreef : Dat is ook jammer, dan zal ik de kennismaking denk ik uitstellen tot een volgende sleuteldag. Hoe interessant ook, 130km heen en terug is wel een beetje veel van het goede voor gezelligheid alleen. Ik ga gewoon eerst lid worden en zie u dan op een volgende sleuteldag. Ondertussen heb ik genoeg kleine dingetjes te doen, zoals mijn CIS klep opzoeken en schoonmaken en wat beginnende roest plekken te behandelen.
En zoals iedereen al zegt, gemert is echt beregezellig. Oh ja, 120 km in een Volvo is toch geen straf, da's gewoon genieten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Ik rijd er zelfs 189 km (enkele reis!) voor, om er gezellig bij te zijn....... en passant even mijn distributieriem en balansriem te vervangen, maar da's bijzaak!
En wat Maarten al schrijft, het is toch geen straf om in je nieuwe aanwinst te mogen rijden??

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe vroeg is vroeg.mderijke schreef :
Ik wil er vroeg zijn (en de hele dag achterin staan) dus als jullie niet te laat vertrekken kunnen we in ieder geval een sliertje van 2 à 3 maken..........960 estate 1996 schreef : via Dinteloord ??
)
Carpoolen is ook optie.
Denk wel zo gezellig.
(LPG toch goedkoop he
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rijden we vandaar samen verder.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil er om 9:30 zijn, (dat heb ik ook aan Bas doorgegeven maar ik heb de planning nog niet gezien)960 estate 1996 schreef : Hoe vroeg is vroeg.
Uitgaande van een dik uur rijden vanuit Dinteloord zou dat betekenen dat we zo rond 8:00 à 8:15 moeten gaan rijden.