Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 15 november 2008 - Inschrijving gesloten - Brugplanning aangepast
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, dat klopt. Dat is inderdaad verwarrend.Gelukkig had ik ze ook in de planing omschreven en is het als het goed is, goed gegaan.ldoensen schreef : Doordat je de bruggen 'anders' noemt is er denk ik een beetje verwarring; Carlo heeft een 4 kolommer(die links ligt waar je zo op rijdt) daar links schuinachter ligt een 2 kolommer en rechts rechtdoor ligt die hefbrug(1 kolommer).
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-

Jan Huijsmans
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
De distributieriem van MiquelangeloDe algehele riemvervanging van mdejongDe koppakking van dree
Nu heeft Miquelangelo hulp 'geritseld', dus dat was een geruststelling.
De piep in het snarenstelsel van mdejong zou zomaar een v-snaar kunnen zijn, dus dat valt ook weer mee.Wellicht is een vervanging van alleen de v-snaren en distributieriem een overweging, maar dan is enige hulp wel gewenst.Is er iemand die zich geroepen voelt?
De koppakking van dree, zal ter plaatse worden bekeken en na de nodige metingen zal alsnog bekeken worden of vervanging alsnog gedaan wordt.Ook hier, als dit het geval is, wie is er bereid mee te kijken en te klussen, als het zover komt?
Baseman schreef : De piep in het snarenstelsel van mdejong zou zomaar een v-snaar kunnen zijn, dus dat valt ook weer mee.Wellicht is een vervanging van alleen de v-snaren en distributieriem een overweging, maar dan is enige hulp wel gewenst.Is er iemand die zich geroepen voelt?
Als er gepiep is wat verholpen moet worden is het 9 van de 10 keer een v snaar. ALs het gepiep uit de distributie komt dan moet het een geleide rol zijn, daar de distributie een getande riem is. De V snaren zijn goed te vervangen, ik zou daar dan eerst naar kijken. Ik gooi wle eens een blik in die richting, als niet iemand me voor is geweest op het moment dat ik aankom.
Jan Huijsmans
Jan Huijsmans
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

mocht ik nou, na het vervangen van mijn DB riem enzo, nog tijd over hebben dan wil ik best de handen nog even uit de mouwen steken voor iemand anders hoor.
Ik bedoel dat ik geen haast heb om weg te komen!

Gulle Groet,

- V700 register
- Nieuw lid
-
het goede nieuws is dan weer dat we die dag gaan toeren. Lekker Volvo-rijden dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-