Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 15 november 2008 - Inschrijving gesloten - Brugplanning aangepast

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2008 13:15 #1216352 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zeker.

JJager schreef : Mag ik nog komen?

Slipped my attention, ik heb het aangepast, rest komt vanavond

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2008 18:54 #1216370 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik heb niet zo'n interesse
Ik heb niet zo'n interesse om aan mijn eigen bolide te sleutelen op zo'n dag. Maar ik wil wel graag eens komen kijken en er misschien eens een paar persoonlijk leren kennen. Verder ben ik wel een verwoed sleutelaar dus als iemand een handige <strike>Henkie</strike> Janneman nodig heeft dan kan hij/zij me vragen.
Is er ook weer snert trouwens, da's wel een pré.
&#160;
&#160;

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2008 21:48 #1216398 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Oud draadje...
Dan denk ik dat het handiger is <a href=" www.volvo700vereniging.nl.http-lb.bit.nl/node/13299 ">deze op te graven.

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-10-2008 22:03 #1216524 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bijgewerkt.
Ik heb het lijstje weer bijgewerkt.
't Wordt lekker druk, dat merkte Carlo ook al op....;-)Ik ga eens proberen of ik de drie personen die de distributieriem en spanrol willen vervangen, op de zelfde tijd binnen te krijgen.Kleppenstellen met twee neuzen bij elkaar is ook wel handig, kun je een beetje afkijken.
Daarnaast moeten er her en der nog wat lampjes in het dashboard vervangen worden, gaan er liters koffie doorheen denk ik, om over de voorgenomen vervanging van de koppakking maar te zwijgen. Dat laatste twijfel ik nog over, qua haalbaarheid, maar is wel een intressante klus om te bekijken.
Overige klussen:Remmen nakijken en vervangenRubbers voorwielophanging vervangenKoude kachel nakijkenCardanaslagerOlieen vervangen
Leuke uitdaging qua plannen, hopelijk gaat het net zo goed als in Maart

• Robert Geurts
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2008 18:30 #1216594 door Robert Geurts
Beantwoord door Robert Geurts in topic Ik wil gaan proberen mijn startprobleem op te lossen
Ik heb ter voorbereiding een draadje gestart onder het electro gedeelte (hoe voeg je eigenlijk een link toe?). Mogelijk is mijn startmotor (bijna) overleden, dan wil ik 'm (proberen te) vervangen. Met een beetje mazzel is het probleem eenvoudiger opgelost, dan heb ik ook geen brug nodig. Bas, als ik meer weet laat ik het natuurlijk weten dat geeft mogelijk wat ruimte in het schema.
Oh ja, mijn kinderen zijn altijd vroeg wakker dus ik kan ook vroeg in Gemert zijn (ook al woon ik in Delft).
Groet,
Robert

ps. ook maar eens een avatar gemaakt
ps2 ik ben vast niet de hele dag bezig, dus als iemand handjes nodig heeft...

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2008 19:43 #1216604 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Link toevoegen
Hallo Robert

RobertG schreef : (hoe voeg je eigenlijk een link toe?).

Dat kan op twee manieren:
  1. Je typt gewoon de naam van de site. Bijvoorbeeld: www.nos.nl Niet handig als de link wat langer is. En ook niet als je wilt dat ie in een ander venster open gaat.
  2. Je verbergt de naam van de site onder een woord cq. een paar woorden. Dit doe je zo:
    1. Je typt iets, waar je de link onder wilt verstoppen.
    2. Je gaat met de muis over die tekst, zodat ie blauw wordt. (de tekst, niet de muis)
    3. Je klikt op de ketting in het balkje boven het editorvenster (waar je ook voor smilies of afbeeldingen invoegen kunt kiezen).
    4. In het venster dat dan open gaat, kun je de naam van de site (de URL) invullen en eventueel aangeven, dat je browser de link moet openen in een nieuw venster.
    5. Dan nog bevestigen (OK drukken geloof ik) en klaar is klara.
Groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2008 22:35 #1216648 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk

RobertG schreef : Oh ja, mijn kinderen zijn altijd vroeg wakker

dus ik kan ook vroeg in Gemert zijn (ook al woon ik in Delft).
ps. ook maar eens een avatar gemaakt

Leuk, als ex-Delftenaar een andere Delftenaar tegen te komen..........
We zien elkaar de 15e dan wel.
&#160;
Oh ja, zo te zien drink je Guinness, ook mijn favoriet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-11-2008 22:40 #1216650 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beste Bas, Mogelijk heb je
Beste Bas,
Mogelijk heb je mijn mail van 15 okt jl.over het hoofd gezien. Ik heb helaas moeten annuleren.
Ziehier de tekst van mijn eerdere mail dd. 15-10:
Ingediend door jwvoostveen op Woe, 2008/10/15 - 23:35. Beste Bas,
Hierbij meld ik je dat ik op 15 november niet aanwezig kan zijn op de sleuteldag bij Carlo Schmidt.
Ik ben dat weekend nl. in Zwitserland om de verjaardag van mijn broer te vieren.
Groet,
Hans van Oostveen, lidnr 54

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 06:58 #1216670 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ideetje?

Baseman schreef : om over de voorgenomen vervanging van de koppakking maar te zwijgen. Dat laatste twijfel ik nog over, qua haalbaarheid, maar is wel een intressante klus om te bekijken. Overige klussen:Remmen nakijken en vervangenRubbers voorwielophanging vervangenKoude kachel nakijkenCardanaslagerOlieen vervangen
Leuke uitdaging qua plannen, hopelijk gaat het net zo goed als in Maart

In dit kader: is het een idee om voorafgaand aan de sleuteldagen altijd de grotere voorgenomen klussen te publiceren? Op die manier kunnen clubleden die tijd over hebben, gerichter de helpende hand bieden. In het geval van de koppakking is het bijvoorbeeld interessant, van welke motor die is. Een redbolck moet gewoon kunnen in een paar uur, mits je de juiste onderdelen bij de hand hebt (koppakking, klepdekselpakking, D-riem, spanrol (gewoon direct ook vervangen) en kopbouten (de laatste voor het geval de oude niet te hergebruiken zijn)).

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 09:42 #1216675 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt.
En dat is zeker ook de bedoeling, inderdaad om een beetje te stimuleren dat iemand zich tegen een grote klus van een ander gaat aan bemoeien. Zo'n koppakking, die heb jij al eens gedaan volgens mij, als je daar eens een kijkje zou kunnen nemen, graag, als het inderdaad gaat plaatsvinden.
Distrubutieriem/spanrol en blansasriem, daarvoor had al even op de site gevraagd naar de tijdsduur en Miquel al naar een helpende hand, dus dat komt ook wel goed.Plaatsing, dat is nu de grootste kunst.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC