Officieuze presentielijst sleuteldag Carlo Schmidt, 15 november 2008 - Inschrijving gesloten - Brugplanning aangepast

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 13:08 #1216692 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Het kader...

Baseman schreef : ....Plaatsing, dat is nu de grootste kunst.

Hoi Bas

en in het kader van 'plaatsing', ik neem maar even aan dat je mij zo vroeg mogelijk daar in Gemert wilt hebben? Zal ik proberen er tussen 9 en 10 te zijn?

Gulle Groet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 13:36 #1216699 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Graag.

Miquelangelo1969 schreef : Zal ik proberen er tussen 9 en 10 te zijn?

Ik wil jou graag helemaal achterin de garage bij Carlo hebben, mooie lege plek, als het goed is zorgt carlo daarvoor en in het ergste geval kun je daar dus tot 17:00 sleutelen.Er staat wel een brug pal voor je neus, maar daar heb je als het goed is geen last van, omdat er iemand 90 minuten aan de voorwielen gaat sleutelen, die ik daar wil hebben, dus lekker rustig en droog.
Planning zal ik nog sturen, ergens deze week.

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 14:19 #1216707 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Ik wil ook...
Ik kan op de site niet vinden waar ik mij nu moet aanmelden. Kan het agendaitem niet vinden.  Graag kom ik ook langs namelijk op 15 november, kom welliswaar uit Leiden, maar laat graag een blik werpen op mijn net aangeschafte 740 uit 92. Tevens ben ik voornemend lid te worden en met de hulp van een van u mijn volvo in betere staat te brengen.
Ook heb ik vanmiddag als het goed is een nieuwe middendemper, mijn huidige heeft een scheurtje namelijk, is dat iets wat ook dan gemonteerd zou kunnen worden? Graag hoor ik hoe of waar ik mij nog officieel kan aanmelden.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 14:49 #1216709 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben

Petervanluijk_740-1992 schreef : Ik kan op de site niet vinden waar ik mij nu moet aanmelden. Kan het agendaitem niet vinden.  Graag kom ik ook langs namelijk op 15 november, kom welliswaar uit Leiden, maar laat graag een blik werpen op mijn net aangeschafte 740 uit 92. Tevens ben ik voornemend lid te worden en met de hulp van een van u mijn volvo in betere staat te brengen.
Ook heb ik vanmiddag als het goed is een nieuwe middendemper, mijn huidige heeft een scheurtje namelijk, is dat iets wat ook dan gemonteerd zou kunnen worden? Graag hoor ik hoe of waar ik mij nog officieel kan aanmelden.

Ben je wel lid van de vereniging?
Zie nml geen 700 schildje bij je naam staan.
Sleuteldag is alleen voor leden.
Denk dat je daarom de info niet kan vinden.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 15:00 #1216711 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Lid en sleuteldag
Hallo Peter, Frits, Volvisti

960 estate 1996 schreef :

Petervanluijk_740-1992 schreef : Tevens ben ik voornemend lid te worden en met de hulp van een van u mijn volvo in betere staat te brengen.

Ben je wel lid van de vereniging?
...
Sleuteldag is alleen voor leden.

Peter geeft zelf al aan dat ie lid wil worden (dat kan ter plekke, ik weet alleen even niet bij wie), hij is het dus nog niet.
Sleutelen op een sleuteldag (aan je eigen auto, door jezelf of anderen) is alleen voorbehouden aan leden. En alleen als ze zich aangemeld hebben.
Onderdelen die gemonteerd worden, dienen bij het gastbedrijf gekocht te zijn. Uitzonderingen zijn mogelijk, als het onderdeel moeilijk te krijgen is en alleen in overleg met de gastheer. Of dat laatste via de regiocoördinator (die de contactpersoon is tussen gastbedrijf en vereniging) moet, zal Bas je wel kunnen zeggen. Verdere informatie over sleuteldagen vind je als je op het woord sleuteldag klikt.
Groetjes
Mathy

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 15:01 #1216712 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Nog geen lid nee
Ik ben nog geen lid nee, dacht dat dan ook op de dag zelf kan. Lid worden is namelijk wel mijn plan.
Kan ik ook nu doen, maar dan heb ik mij nog niet opgegeven voor de sleuteldag, of gaat dat allemaal sneller dan ik nu denk. Ik ga me nu iig aanmelden als lid en kijk of ik dan daarna me wel kan aanmelden voor de sleuteldag. Groet 

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 15:12 #1216713 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic -1
Hallo Peter
Aanmelden kan uiterlijk veertien dagen voor de desbetreffende sleuteldag. De sleuteldag in Gemert is al over 13 dagen.
[edit: Maar "slechts op bezoek" kan altijd] 
Groetjes
Mathy

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 15:46 #1216715 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Voorbij gaan
Dat is ook jammer, dan zal ik de kennismaking denk ik uitstellen tot een volgende sleuteldag. Hoe interessant ook, 130km heen en terug is wel een beetje veel van het goede voor gezelligheid alleen.  Ik ga gewoon eerst lid worden en zie u dan op een volgende sleuteldag. Ondertussen heb ik genoeg kleine dingetjes te doen, zoals mijn CIS klep opzoeken en schoonmaken en wat beginnende roest plekken te behandelen.
Groet

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 16:13 #1216721 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Gezellig
Hallo Peter

Petervanluijk_740-1992 schreef : Hoe interessant ook, 130km heen en terug is wel een beetje veel van het goede voor gezelligheid alleen.

Je bent nog nooit op een sleuteldag in Gemert geweest, dat blijkt wel, anders zou je zoiets nooit zeggen. Maar even serieus, "Gemert" moet je gewoon meemaken. Da's echt beregezellig. Zo gezellig zelfs, dat ik me eigenlijk voorgenomen had er nooit meer een klus te plannen, omdat het er toch nooit van kwam. Maar ja, goeie voornemens hè...
Groetjes
Mathy (wiens goeie voornemens met nieuwjaar nooit uitkwamen, tot ie zich voornam, nooit meer goeie voornemens te hebben voor het nieuwe jaar. Dat voornemen kwam prompt uit.)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-11-2008 16:21 #1216725 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wij.....
Frits & ondergetekende komen ook voor de gezelligheid! Voor ons is het, denk ik, tegen de 100 km?
Precies wat Mathy zegt; Gemert moet je meemaken......

Gr. Paul 

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC