Engelse 945 sloper met defect blok bij Van Hemert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ow! laas zien dan dat linkje?Mathy schreef : Ik heb een paar dagen geleden een mooie "reportage" gezien op het forum van de Zweedse 7/900 klubben, waarin een paar roostertjes "gepimpt" werden. Als ik hem terugvindt, zal ik hier een link naar dat draadje (of de foto's) plaatsen.
Samenrijden is OK. Ik denk dat ik de 23ste er gewoon bij ben.
groetjes
Mathy
of foto's...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Indien niemand het dashboard meeneemt, duh, dan wil ik graag het rechter ventilatieroostertje. Tenminste, dat wil zeggen, indien de roostertjes gelijk zijn aan die van het oude dashboard.
Kan iemand mij eigenlijk vertellen of het bovenste gedeelte van het dashboard van een (Europese) 940 op mijn dashboard past? De reden dat ik dat vraag, is dat het me wel leuk lijkt als ik ook speakertjes in mijn dashboard zou hebben.
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ iedereen, vandaag de auto opgehaald, WAT een LELIJK ding!! Leuk joh aan de verkeerde kant zitten....
Ik hoor graag van iedereen of ze komen, ik zal morgen even een routebeschrijving posten, wij zullen er de 23ste rond 09:00 zijn.
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Volgens mij zit er verschil tussen de roosters in een linksgestuurde auto en die in een rechtsgestuurde auto. Het roostertje naast de bestuurder is namelijk kleiner dan dat naast de passagier. Zelfs als het past, dan nog zit het wieletje om hem open of dicht te zetten aan de verkeerde kant.Volvo Project schreef : Indien niemand het dashboard meeneemt, duh, dan wil ik graag het rechter ventilatieroostertje. Tenminste, dat wil zeggen, indien de roostertjes gelijk zijn aan die van het oude dashboard.
Het dashboard is één geheel. En in dit geval ook "verkeerd om".Volvo Project schreef : Kan iemand mij eigenlijk vertellen of het bovenste gedeelte van het dashboard van een (Europese) 940 op mijn dashboard past?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Is het eigenlijk een blackline, of een van de grijze gradaties? Als de strips zwart en niet beschadigd zijn, ben ik misschien wel geinteresseerd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als de plastic afdekklepjes van de achterlichten in de d stijl hetzelfde zijn als van een 740 estate dan wil ik ze wel kopen.
mvg
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder schiet mij op dit ogenblik niets te binnen....
Groetjes, Hugo
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik zou ook graag de plastic achterkappen van de D-stijl willen hebben, en ik mis ook nog een afdekkap van een boutgat bij de hemel.
En de knop van de lichtschakelaar.
Ben, lid 901