Engelse 945 sloper met defect blok bij Van Hemert
- V700 register
- Nieuw lid
-
als het een CR6xx, CR7xx of CR9xx is ben ik geintereseerd in het paneeltje dat om de radio zit (en de overgang vormt tussen verticale voorzijde radio en scheve middenconsole) en de bevestigingsmaterialen van de radio, incl stekker als die nog vrij is.
heb alleen interesse als de spullen naar mij toegestuurd kunnen worden, uiteraard onder vergoeding van kosten !, om te voorkomen dat ik een verplichting tot betalen aanga voor onderdelen die minder kosten dan ik ervoor moet verstoken om ze op te halen. woon namelijk in het noorden van NL.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-

bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
De temperatuurvoeler en dan ook nog de temperatuurmeter zouden mij interesseren... (Vandaag bij de oliebeurt (deels) ondekt waarom ik mogelijk van die rare temperatuur weergaves heb in het dashboard: steeds paar graden te laag. De plek van de voeler voor bij de bumper is angstvallig leeg... Trouwens geen enkel idee waarom ik dan nog wel een temperatuur kan aflezen.. Binnenkort maar eens op zoek ...Iets moet de meter toch voeden?)
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
Nog toe te voegen is de klep van het dashboard kastje.
Frans
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als er een rubberen kofferbakmat in zit wil ik die wel kopen.
mvg
Marcel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat zou dit geven aan de kassa?
Groetjes, Hugo
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Mochten de spiegels er nog zijn, dan graag met alles drop en dran, dus inclusief schakelaars in de deur en op het dashbord (spiegelverwarming - of zat deze bij de schakelaar van de achterruit verwarming ?)koiter schreef : Hieronder het overzicht wie wat wil hebben. Graag even laten weten of dit klopt en of er nog zaken bijkomen. Ik verwacht dat de dealer mij komende maandag belt.FransS:-De bedieningsknopjes in de deur voor de elektrische buitenspiegels (als die erop zitten en anders heb ik ze nog (koiter))
- V700 register
- Nieuw lid
-
@ Hugo de moor: Afhankelijk van de aankoopprijs en de bijkomende kosten (als vervoer en afvoeren wrak) maak ik een verdeling om uit de kosten te komen. Dus nog geen idee wat het allemaal gaat kosten. Maar zeker geen marktplaats prijzen (een stuk lager)
@ Willem V: Ik heb zelf nog een setje van die knopjes voor FransS, dus het complete spiegelfeest zou jij kunnen nemen.
@ Iedereen, voorzover mij bekend is alles weer bijgewerkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Bas
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-