Engelse 945 sloper met defect blok bij Van Hemert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar, wat zijn nou de gordelspanners? Het gedeelte waar je de gordel in steekt? Ik was altijd in de veronderstelling dat een gordelspanner het ding is dat de gordel op rolt...
Edit: Zit er zo'n bagagerolhoes bij de auto? Zo ja, dan ben ik daar ook wel geinteresseerd in.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wellicht voor de duidelijkheid mijn naam in het lijstje even aanpassen? Cojones is Michael Oud geworden! Dank!Michael Oud schreef : Met het kapje bedoelde ik t kapje voor de achterlicht, binnenin, zoals ik in een eerdere post om vroeg.
Maar, wat zijn nou de gordelspanners? Het gedeelte waar je de gordel in steekt? Ik was altijd in de veronderstelling dat een gordelspanner het ding is dat de gordel op rolt...
Edit: Zit er zo'n bagagerolhoes bij de auto? Zo ja, dan ben ik daar ook wel geinteresseerd in.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zijn meerdere typen, maar die ik bedoel is die die aan de stoel zit en mechanisch werkt.Dat ding rukt in een paar milliseconden de gordel 10 cm naar beneden als het misgaat.Michael Oud schreef : Maar, wat zijn nou de gordelspanners?
Er zit er ook een (of er kan er een zitten) aan de kant van de gordelrol, in de deurstijl, maar die heb ik nog niet gezien.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Echt? Ik wist niet dat dat zo werkt... weer wat geleerd!Baseman schreef :
Er zijn meerdere typen, maar die ik bedoel is die die aan de stoel zit en mechanisch werkt.Dat ding rukt in een paar milliseconden de gordel 10 cm naar beneden als het misgaat.Michael Oud schreef : Maar, wat zijn nou de gordelspanners?
Er zit er ook een (of er kan er een zitten) aan de kant van de gordelrol, in de deurstijl, maar die heb ik nog niet gezien.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
David,koiter schreef : Willem V:-Electrische spiegels incl. kabelboom, schakelaars in de deur, schakelaar voor verwarming in dash, afdekkapjes hoekjes in deurenWillem check even of jou auto niet al bedraad is voor de spiegels. De meeste zijn dat wel!!
Ik heb de knoppenwinkel even uit de deur gehaald en daar zit inderdaad alles al voorbedraad. De vraag is natuurlijk tot hoever dat gaat. Maar dat bekijken we morgen wel, ik zal zorgen dat ik er betijds ben.
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- V700 register
- Nieuw lid
-
En die heb ik weer in de schuur liggen, dus...............Willem, dat komt wel goed.Uitleg en ombouw trouwens ook wel, been there, done that.jhuijsmans schreef : ........daar heb je de bijbehorende schakelaar voor nodig)
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
hoef ik niet de hele kabelboom te demonteren. Of wellicht toch als iemand anders deze nodig zou hebben.Baseman schreef :
En die heb ik weer in de schuur liggen, dus...............Willem, dat komt wel goed.Uitleg en ombouw trouwens ook wel, been there, done that.jhuijsmans schreef : ........daar heb je de bijbehorende schakelaar voor nodig)
Enfin, nog even de koffie doorspoelen en dan een lekker uurtje "Kroezen" op de snelweg
- V700 register
- Nieuw lid
-

Wat leuk om te zien hoe deze binnen enkele uren helemaal uit elkaar ligt.
Leerzaam weer, heb de nivomats er al onder liggen en zo als het er nu uit ziet blijft hij nu wel omhoog staan.
David bedankt en wellicht tot een volgende keer.
Bas
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Wat zoal gedaan / bij ondersteund ?
- Natuurlijk eerst de electrische spiegels gedemonteerd
- Zijruit linksachter en ruit linker achter portier verwijderd
- Spoiler achterbumper en achterbumper gedemonteerd
- Motor uitbouw (onder de bezielende leiding van de supersleutelaar
- Mechaniek electrische ramen verwijderd
David, bedankt dat je weer een dergelijk project hebt opgestart en weer aardig wat mensen aan betaalbare onderdelen hebt geholpen.