Engelse 945 sloper met defect blok bij Van Hemert

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 21:23 #1190671 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Strij003 Die schroef
Hallo Strij003
Die schroef zit als je voor de auto staat links onder het dikke zwarte deel van de bumper. Hij is ingescheurd, als je van bovenaf kijkt zie je het niet maar van recht van voor wel.
De accu is een ACDelco ding. Toen wij bij de auto waren deed de CV het nog prima. De accu is volgens mij nog echt wel goed.
Als je nou komt helpen wissel je ze om, tegen de tijd dat je thuis bent is hij wel vol.... Moet ik de accu erbij zetten voor jou?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 21:30 #1190672 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Luidsprekerroostertjes
De luidsprekerroosters hebben mijn interesse: een in iedere deur en twee bovenop het dashboard. Uiteraard als ze niet beschadigd zijn. Het gaat me alleen om de roostertjes, niet om de luidsprekers.
@ Mathy 1: de bestelling van jouw roostertjes blijft gewoon intact, dan kan ik me tenminste eens verzagen bij het experiment om een oude maar heel mooie Blaupunkt Honeycomb 6-speakerset te monteren.
Indien gewenst, ben ik beschikbaar om mee te helpen bij de sloperij.
@ Mathy 2: samen rijden?
Groeten uit Zuid-Limburg

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 21:39 #1190675 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Plaatwerk en andere delen
Nu de verdeling een beetje duidelijk is, blijven volgende delen nog over. Wie heeft nog interesse?
-Motorkap-Voorschermen-Deuren-Diverse ruiten-Achterbank-Stalen wielen-Achteras-Brandstoftank-Kachel compleet-Middenconsole (bij armsteun is gelijk aan LHD)-Voorpoten-CR-radio (cassette, radio, geen wisselaar control)-Slotenset-Binnenschermen wielkasten-Remklauwen-ABS-computer en pomp-Plastic interieurdelen in het grijs (dorpels, daklijsten ect.)Van de witte heb ik nog-Grill-Stuurhuis-SRS computer-Kachelbediening-Ruitenwissenmechanisme voor-Plastic rond stuur met schakelaars erin-Afdekkap onder paravent-schokbrekers voorbumper
Ik ga het niet lang bewaren, moet het dan overgebracht worden naar het 700 onderdelen depot?
David

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 21:55 #1190678 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo heren slopers, Ik
Hallo heren slopers,
Ik ontving van Timen bericht dat hij de 23ste niet kan helpen demonteren. Hij opperde de 1 maart te slopen. Wie zou dit beter of juist slechter uitkomen?
Laat het even weten dan kan ik een definitief lijstje maken wanneer we gaan slopen en wie ik kan verwachten.
Bedankt!!
 David

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 22:14 #1190681 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic geen idee
maar een poging wagen kan altijd.

wat jij wil..

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 22:23 #1190682 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog een bericht van Timen
Nog een bericht van Timen gekregen, hij komt 1 mrt naar Den Haag voor een verjaardag. Dus kan dan niet komen slopen. Voor als nog gewoon op 23 feb houden.
David

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 22:53 #1190689 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Slopen

koiter schreef : Hallo Strij003
Die schroef zit als je voor de auto staat links onder het dikke zwarte deel van de bumper. Hij is ingescheurd, als je van bovenaf kijkt zie je het niet maar van recht van voor wel.
De accu is een ACDelco ding. Toen wij bij de auto waren deed de CV het nog prima. De accu is volgens mij nog echt wel goed.
Als je nou komt helpen wissel je ze om, tegen de tijd dat je thuis bent is hij wel vol.... Moet ik de accu erbij zetten voor jou?

Ik wil best wel komen helpen slopen, dan kan ik ter plaatse nog zien wat ik doe met de accu.
Stuur even een pb waar ik moet zijn.
Ben, lid 901

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 23:00 #1190692 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heee...

koiter schreef : -Slotenset

Dus de portiersloten, de koffersleutel en het contactslot, met dezelfde sleutel?
Daar is Niels nog naar op zoek, voor zijn 760 Estate.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 23:26 #1190697 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Rooster
Hallo Jan-Willem

jgootzen schreef : @ Mathy 1: de bestelling van jouw roostertjes blijft gewoon intact, dan kan ik me tenminste eens verzagen bij het experiment om een oude maar heel mooie Blaupunkt Honeycomb 6-speakerset te monteren.
Indien gewenst, ben ik beschikbaar om mee te helpen bij de sloperij.
@ Mathy 2: samen rijden?

Ik heb een paar dagen geleden een mooie "reportage" gezien op het forum van de Zweedse 7/900 klubben, waarin een paar roostertjes "gepimpt" werden.  Als ik hem terugvindt, zal ik hier een link naar dat draadje (of de foto's) plaatsen.
Samenrijden is OK.  Ik denk dat ik de 23ste er gewoon bij ben.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-02-2008 23:28 #1190698 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Witte sloper

koiter schreef : Nu de verdeling een beetje duidelijk is, blijven volgende delen nog over. Wie heeft nog interesse?
Van de witte heb ik nog-Plastic rond stuur met schakelaars erin
Ik ga het niet lang bewaren, moet het dan overgebracht worden naar het 700 onderdelen depot?
David

Waarschijnlijk interesse. Ik ga even uitzoeken of het in mijn 780 past.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC