Engelse 945 sloper met defect blok bij Van Hemert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat zou wel eens een de beste optie kunnen zijn.Willem van Strik lidnr 328 schreef : Is het een optie om gewoon een verse bij de dealer te halen? Zowel de pinnetjes als de "vanger" van de sluiting zijn bij veel dealers gewoon voorraadartikelen, al heb je kans dat ze vooral de magneet-versies uit de 900 hebben. Volgens mij past dat overigens ook gewoon in een 740!
maar het was ook om te kijken hoe het nou precies zat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
En ik ben benieuwd naar de mistlicht schakelaar(s) en met name of het enkel of meervoud is. (of heeft een 9 altijd de dubbele functie enkele schakelaar) Ik zoek nog een schakelaar voor m'n mistlampen voor (740, 9 neur, dus 2 losse schakelaars nodig...)
Jan Huijsmans
... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
De andere kant zit met een kruiskopje vastgeschroefd. Je komt bij dat schroefje via de opneing van de handrem: even voelen bovenaan, en een neit te lange schroevedraaier zoeken, is zo los!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik had het over de gordels.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jeroen, wat wil jij precies van de gordels hebben?Jeroen schreef : volgens mij praten we langs elkaar.
Ik had het over de gordels.
Als niemand mij voor is zou ik wel de linker voor gordel willen hebben (mits deze nog goed is, inclusief spanner zegmaar). Ik neem aan dat die van een rechtsgestuurde hetzelfde is als van een linksgestuurde?
Ook zou ik wel het afdekkapje aan de binnenkant van het achterlicht willen hebben, aan de linker kant ook graag. Tenzij die ook al vergeven is natuurlijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bas was ons al voor..koiter schreef : @ Jeroen,
Klepje staat genoteerd. Baseman heeft de gordelclips achter z'n naam staan.
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gordels zelf zijn inderdaad nog beschikbaar. Ik neem aan dat jij de Nederlandse bestuurderskant wil hebben? Afdekklepjes zijn inmiddels in de 940 van mijn vader gezet. Dus niet meer beschikbaar.
Ik zal de gordels achter jou naam zetten.
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja klopt, ik bedoel de linker kant, nederlandse bestuurders kant dus. Dankjewel. Afdekklepje zal ik dan wel een keer uit een andere sloper trekken. In ieder geval bedankt!koiter schreef : @ Cojones,
Gordels zelf zijn inderdaad nog beschikbaar. Ik neem aan dat jij de Nederlandse bestuurderskant wil hebben? Afdekklepjes zijn inmiddels in de 940 van mijn vader gezet. Dus niet meer beschikbaar.
Ik zal de gordels achter jou naam zetten.
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die zijn toch voor alle gordels gelijk? Of is dat alleen bij een sedan? ik heb er 4 van in de auto, de vijfde komt uit de hoedenplank.Cojones schreef : Afdekklepje zal ik dan wel een keer uit een andere sloper trekken. In ieder geval bedankt!
Anyway, mij gaat het om de gordelspannerlinks met de houder en oranje plaatje met draadboompje eraan, omdat er namelijk licht in zit, en daar ben ik nou eenmaal gek op.De rechter zit aan de stoel vast en daar zou ik behalve het oranje klepje ook de spanner en houder met licht van willen gebruiken.De stoel is vanwege de hoogte verstelling evident.
De gordelspanners wel effe met een 2 eurocent-muntstuk ontgrendelen graag, voor uw eigen veiligheid, Willem V. neem mijn honneurs waar.