Engelse 945 sloper met defect blok bij Van Hemert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zet het erbij.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als het die dingen zijn die ik denk dat je bedoelt, krijg je die gewoon bij de dealer voor weinig geld. Dit soort dingetjes willen nog wel eens breken bij demontage.Hugo De Moor schreef : En wat ik ook nog zou nodig hebben zijn een stuk of tien van die 'speldjes' om de deurstrips vast te houden....
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor mij even welke Maasdijk is het? ONder Rotterdam of bij Dordrecht?
Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij is er maar één Maasdijk. En anders erken ik er maar één.bas850 schreef : Voor mij even welke Maasdijk is het? ONder Rotterdam of bij Dordrecht?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil dat zwarte dopje van de antenne. Is de antenne al weg? Ik sta nog niet in de lijst, ook niet voor het ventilatierooster.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op Anwb.nl moest ik kiezen tussen 2.Volvo Project schreef :
Volgens mij is er maar één Maasdijk. En anders erken ik er maar één.bas850 schreef : Voor mij even welke Maasdijk is het? ONder Rotterdam of bij Dordrecht?
Bas
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zet je even neer voor het ventilatieroostertje. Het dopje zit niet op deze auto, daar zat een electrische antenne. Deze is als aan een lid vergeven.
Zo een dopje heb ik volgens mij nog wel *ergens* liggen, ik ga voor je zoeken....
David
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Ik ga er zeker bij zijn. Moet ik nog iets speciaals meenemen behalve mijn normale gereedschap zoals een (garage)krik, assteunen, compressor, luchtsleutel,....?
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Gebruik al een hele tijd <a href=" maps.google.nl/ " target="_blank"> www.maps.google.nl . HenkHenk is niet helemaal goed bij(gewerkt), daar staat het industrie terrein nog niet op. Dus mbv maps de juiste lokatie opgezocht en HenkHenk op 23 feb "het weiland" insturen.bas850 schreef :
Op Anwb.nl moest ik kiezen tussen 2.Volvo Project schreef :
Bas