Engelse 945 sloper met defect blok bij Van Hemert
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
De foto's staan er weer bij.
Als ik me niet vergis, staat er op het VIN-plaatje een "N". Dat zou betekenen dat de auto van modeljaar 1992 is. (Die van mij is van 1991 en heeft een "M" op dezelfde plek staan)
Dat betekent dat er waarschijnlijk (99,9% zeker) een 60 liter tank in ligt. En er ook geen verlichte knopjes voor de raambediening in zit. Wat er wel in zit in dat geval, is een LAGE achterbank.
Op de foto's is te zien:
- Dat er geen CC op zit
- Dat er geen leeslampjes in de binnenverlichting zit
- Dat er in ieder geval voor elektrische raambediening op zit
- Dat er geen trekhaak onder zit
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
De gebroeders Koiter zijn (nog) geen lid, dus geen toegang tot dit topic..Baseman schreef : De gebroeders Koiter waren dit draadje in eerste instantie gestart, ik stel voor dat zij het weer oppakken, aangezien ik zelf niet voornemens ben de Estate aan te schaffen.Ik heb dit draadje, zoals boven al genoemd, enkel weer gestart omdat het verloren gegaan was en er blijkbaar wel behoefte aan was.
Op zich, als van koop wordt afgezien, hebben we wel een mooi lijstje voor toekomstige slopers, dat dan weer wel.
Dus David os Steven, post even wat de plannen zijn, dan zet ik het topic op jouw naam, kun je hem zelf weer aanpassen indien nodig (want dat gaat nu niet.)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Weet iemand in welke toestand de bumpers zijn? Als een of beide alleen maar verkleurd is of zijn, heb ik daar ook interesse in. Ik ga er even van uit, dat de auto van modeljaar 1992 is.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Damn, dat heb ik me niet gerealiseerd.Dan toch maar in de kletshoek.sdijkstra schreef : De gebroeders Koiter zijn (nog) geen lid, dus geen toegang tot dit topic..
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
vwb de onderdelen: als de fan niet elektrisch is dan hoef ik 'm niet. Als ik er één snel nodig heb dan ga ik niet wachten op deze sloper.
De achterbank is laag, dus het hondenrek valt af (jammer..). Dan blijven alleen de schakelaartjes over.
- V700 register
- Nieuw lid
-
zelfs de roostertjes zijn niet echt nodig,
tenzij ze heel mooi zijn en van metaal, niet die goedkope plastic dingetjes.
maar ALS, er d-stijlspeakers in zitten (dus helemaal achterin)
dan wil ik die ook wel,
met de panelen waar ze op zitten.
Ik hoop alleen dat het de goede zijn, want de meeste volvo's hebben maar matig geluid uit hun volvo radio met standaard speakers.
Bij mij zit er echt meer in dan gemiddeld, maar in 5 bouwjaren kan er een hoop verbeterd zijn natuurlijk.
Anyway, de speaker doet nu nauwelijks iets, een beetje gekreun dat niet door de Rouwvoet norm komt denk ik, dus ik moet wat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zal vandaag even contact opnemen met de verkopende partij, ik zie dat er alweer aardig wat onderdelen gevraagd worden dus het kan rendabel zijn.
@Bas, is het mogelijk de discussie op mijn naam te zetten?
Laat verder maar weer weten wie wat wil!
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
koiter schreef : @Bas, is het mogelijk de discussie op mijn naam te zetten?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu nog maar even een uurtje werken dan...
- V700 register
- Nieuw lid
-