Engelse 945 sloper met defect blok bij Van Hemert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ik heb hem wel liggen voor je.We kunnen hem in Gemert wel effe passen, neem ik gelijk de cassettes mee, die was ik afgelopen weekend vergeten.rudiger schreef : En ik houd me aanbevolen voor de interieur verlichting met leeslampjes en tijdvertraging. Als die erin zit!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zwarte strakke deurpanelen wil ik ook nog steeds graag bemachtigen, dus mochten die er op zitten, dan wil ik ze graag.
Relais voor stoelverwarming, indien werkend (Tenzij die met iemand anders meeverhuisd)
Groeten,
Richard

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Ik zal vanavond de foto's even terugplaatsen. Heb daar nu even geen tijd voor.Baseman schreef : (Aan Mathy nog even het verzoek de foto's er weer bij te zetten, dat is helaas ook verloren gegaan, of Johan moet nodes 15245 t/m 15256 terug kunnen zetten?)
De binnenverlichting heeft GEEN leeslampjes.
De pomp en vlotter heb ik niet nodig, ook dat zal ik vanavond even duidelijk omschrijven.
Als de kapjes van de gordels intact zijn en erop zitten, heb ik daar interesse in.
CC zit er dacht ik niet op.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
eentje lijkt niet helemaal lekker te spelen meer bij mij..
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
- F.P.A.M. Schmiermann
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
prijs en afhalen of transport graag in overleg voor aanschaf van de sloper
- V700 register
- Nieuw lid
-
Daar zou ik niet te lang mee rondrijden als ik jou was.En als je wil weten waarom, weet Klaas Daarderop daar alles van. Die belde me in lichte paniek op omdat de fan vastliep en letterlijk in de fik vloog.Zoek even uit welke zekering van de fan is en zorg voor blusmiddel. Lastige is namelijk dat die fan electronisch gestuurd is en dus aan blijft slaan om te koelen (wat niet meer lukt) en dan fikt ie letterlijk uit. Je kunt als dat gebeurd het beste de zekering eruit trekken en stoppen, of de accu loshalen en wat meer op je gemak kijken hoe of wat.Ohja, zonder fan-zekering zal hij dus niet aanslaan, maar zolang je geen file rijd en de temperatuur uit het rood houdt, kun je nog thuiskomen.Filerijden zonder fan, is niet handig. Een oude plastic fan erop zetten werkt trouwens ook, als je de electrische uit gezet hebt, al is het maar tijdelijk. Wellicht kun je beter voor beide opteren, welke erop zit zie je dan wel.FransS schreef : De elektrische fan achter de radiator wil ik ook wel hebben. Uit die van mij blijken zo nu en dan rookwolkjes te komen.....(maar hij doet het nog wel
)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op zich, als van koop wordt afgezien, hebben we wel een mooi lijstje voor toekomstige slopers, dat dan weer wel.
Dus David os Steven, post even wat de plannen zijn, dan zet ik het topic op jouw naam, kun je hem zelf weer aanpassen indien nodig (want dat gaat nu niet.)