Umweltzones in Duitsland
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb mijn umweltsticker binnen gekregen,deze heb ik via Dekra. Maar is bij jullie het kenteken ook met de hand ingevuld,ik dacht dat dit erin geprint zou worden. Ik wil niet zeuren,maar nu lijkt het een stukje huisvlijt,immers met een goede printer en photoshop kan iedereen dit maken.
groet Mischa
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Het ziet er bij mij uit alsof iemand met een zwarte viltstift en een lettersjabloontje het kenteken heeft ingevuld. Maar het is geen 'handschrift'. Ook geen printer zo te zien.Volvo960_1993 schreef : Ik heb mijn umweltsticker binnen gekregen,deze heb ik via Dekra. Maar is bij jullie het kenteken ook met de hand ingevuld,ik dacht dat dit erin geprint zou worden.
Dit betreft de sticker die ik in februari heb gekegen van Dekra voor Bor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hóeft hem niet op te plakken, je kunt hem altijd nog met 3m tape op de ruit plakken als je ooit in duitsland komt. Het ging mij vooral om aan te tonen dat mijn auto groen is, en niet zoals iedereen altijd denkt, de meest vervuilende uit de straat.Michael Oud schreef : Ik stoor me overigens véél meer aan de plaatsing van dat onding. Ik had 'm liever gewoon op m'n achterste zijruit gehad.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Het wordt er inderdaad met een merkstift (ik dacht zelfs van Edding) op gezet. Ik stond ernaast, toen ze dat in Aken (hier net over de grens) bij de Dekra deden. Kostte overigens maar 5 euro.
Bij mij zit ie tijdelijk vast met wat plakband (ik wilde naar Noord-Duitsland, zo'n 625 kilometer enkele reis. Maar had geen zin om eerst m'n voorruit te reinigen. Is wel nodig overigens. Ook zonder sticker.)
Maar plak NOOIT OF TE NIMMER iets vast met 3M tape. Dat spul moesten ze verbieden. Het scheurt te gemakkelijk in bij het afrollen (vooral als je een beginnetje moet zoeken), voor je het er weer af hebt heb je grijze haren en vieze vlekken etc., en laat je het zitten, dan wordt het lelijk en knapt/breekt/scheurt.
Groetjes
Mathy