Sloper uit Margraten: Wie heeft interesse in onderdelen? Lees het eerste bericht nog eens!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste mensen,
Jullie hebben een URL gekregen waar het voorstel voor de kosten is terug te vinden.
Als het niet lukt om deze week de auto ergens te strippen dan stel ik voor dit twee weken uit te stellen naar 1 december. Dan hebben we iets meer tijd om e.a. te regelen.
groeten Ad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga akkoord met de prijsopgave, om het zo maar te noemen, de sloop/demontagedatum ben ik minder gelukkig over.
Gezien het toch al zo'n drukke tijd is, voor mij dan, met verjaardagen, sinterklaas etc, zou ik er de voorkeur aan geven het nog een week op te schuiven, als een week eerder geen optie blijkt te zijn.
Als ie gestald zou worden en vervolgens op het gemak gedemonteerd kan worden (droog?) dan geef ik daar de voorkeur aan, maar ja, ik heb geen pek, dus makkelijk praten.
Overigens meende ik te lezen dat Willem V. afziet van de optie op het interieur, wellicht dat bas850 hier nog voor te porren is?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Willem
Willem V. schreef : En die had andere plannen. Interieur mag dus van de lijst af.
Voorlopig moet de energie en de pecunia in <a href=" www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=DP43IVLD " target="_blank">onze andere hobby worden gestoken.
Mocht er bij de weg nog hulp nodig zijn bij het demonteren van de diverse onderdelen en ik krijg het ingepland .............
Voor het bedrag dat Ad in z'n begroting heeft staan, krijg je nooit meer zo'n interieur. Ik zou die "andere hobby" maar gauw verkopen. Volgens mij kun je met de achterbank plat en een matrasje achterin beter in de Ofilant slapen. Vooral als het weer het toelaat, dat je de achterklep open laat staan. Zie je dat ding eigenlijk, als je in de spiegels kijkt?
En de kaas, de hagelslag en de schoonmoeder passen best in een dakkoffer, daar hoef je niet verplicht 80 km/h voor te gaan rijden.
Groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Ad
Kompagne schreef : Jullie hebben een URL gekregen waar het voorstel voor de kosten is terug te vinden.
Er staan een aantal zaken in het rijtje onder de noemer "als ... ze niet wil". Misschien kun je aan die artikelen een prijs hangen, zodat iedereen weet wat het prijsverschil zal zijn "als ... ze niet wil". De lijst wordt trouwens nog dagelijks uitgebreid (tot nu in ieder geval), er kan dus nog vanalles veranderen.
Groetjes
Mathy (die helemaal niet ontevreden is met bij z'n naam staande bedrag)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Mathy schreef : die helemaal niet ontevreden is met bij z'n naam staande bedrag)
Achteraf bezien helemaal geen slechte tip dus..........
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo,
Wat mij betreft is het bedrag prima.
Als we nou nog eens zo een auto tegen komen dan aan de bel trekken? Ik wil namelijk op deze manier graag aan een M90 komen! Volgens mij is dit echt de goedkoopste manier om aan onderdelen te komen!
David
- V700 register
- Nieuw lid
-
Heb hetzelfde interieur maar de achterbank vertoont wat scheurtjes aan de rugleuning. Ik heb wel een kinderzitje erin en dat heeft deze volgens mij niet. Weet niet of dat om te bouwen is.
Het handvat waar ik op doelde is de buitenhandgreep passagiers deur, ik zag ook dat iemand intresse had in de deuren dus weet niet of die inclusief de handgrepen bedoelde.
Verder een goed bedrag, nu nog even kijken of ik bij het slopen aanwezig kan zijn.

Bas