Sloper uit Margraten: Wie heeft interesse in onderdelen? Lees het eerste bericht nog eens!!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Bas
Stel dat, nadat we de prijs berekend hebben, nog iemand de dakdragers wil hebben, twee dagen later iemand de nivomats wil hebben en daags erop iemand de hemel. Bereken je dan alles weer opnieuw?
En de bumpers zijn in prima staat, maar nog wil niemand ze (op die van mij passen ze niet). Die gaan we toch niet weggooien?
Groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Op het moment van sloop, zijn de onderdelen die dan 'besteld" zijn onderverdeeld.
De kostprijs zal er dan uit zijn, plus de onkosten voor huur van een trailer en brandstofkosten voor de slopers.
Als iemand daarna de dakdragers hebben wil, zou je inderdaad kunnen besluiten dit voor een verenigingsmatsprijs weg te doen, en dit te doneren (na aftrek van eventueel gemaakte kosten van ophalen/opsturen) in de verenigingskas. Interne sponsoring voor een BBQ in het voorjaar van 2008 lijkt me ook een goeie optie.
Inmiddels zijn er aanmeldingen zat en kun je de prijs die de auto kost er makkelijk uithalen.
Ik weet natuurlijk niet hoe de berekening eruit ziet, maar als je dat wil delen, zie ik het bericht wel verschijnen.
Opslag van overblijfselen? Neem eens contact op met Willem van Strik.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Bas
De kostenberekening zou Ad doen. Of daar de "bijkomende kosten" al bij staan weet ik niet.
Ik zal straks even contact opnemen met Willem, als Willem me niet voor is. Maar ik kreeg net de melding dat de koffie klaar is. Dus ...
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hallo mensen,
ik hou me aanbevolen voor het dashboardkastje als de scharnieren nog goed zijn en de kleur zoals op de foto's lijkt grijs is. Verder de afdekdoppen in grijs boven de bestuurdersstoel waar normaal de handgreep zit.
In de buurt van Roermond zit een sloper die redelijk flexibel is. Als we hem de restanten van de koets en het kenteken achterlaten wil ik wel vragen of de auto daar gedemonteerd mag worden door een "bende" Volvo enthousiasten.
Richard

- V700 register
- Nieuw lid
-
swedish240 schreef : In de buurt van Roermond zit een sloper die redelijk flexibel is. Als we hem de restanten van de koets en het kenteken achterlaten wil ik wel vragen of de auto daar gedemonteerd mag worden door een "bende" Volvo enthousiasten.
Dat lijkt mij een geweldig plan, alhoewel de restanten dus dan ergens achterblijven en niet in 'ons' onderdelenmagazijn.
Roermond is voor mij een uur, vindt ik een prima afstand.
@Mathy: prima, dan zie ik de rekening wel verschijnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat mij betreft ook een goed plan.
Ik zal een extra post opnemen voor het transport en wat andere zaken.
groeten Ad

- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Hallo Richard
swedish240 schreef : ik hou me aanbevolen voor het dashboardkastje als de scharnieren nog goed zijn en de kleur zoals op de foto's lijkt grijs is. Verder de afdekdoppen in grijs boven de bestuurdersstoel waar normaal de handgreep zit.
In de buurt van Roermond zit een sloper die redelijk flexibel is. Als we hem de restanten van de koets en het kenteken achterlaten wil ik wel vragen of de auto daar gedemonteerd mag worden door een "bende" Volvo enthousiasten.
Het dashboard is aan de onderkant inderdaad grijs. Je staat dus in de lijst hierboven.
Roermond is prima wat mij betreft. Maar beloof hem maar niet meer dan het kale chassis. Da's nog altijd een aardige bonk staal. En alles dat er dan meer aan blijft zitten is dan voor hem/haar meegenomen.
Groetjes
Mathy
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
En die had andere plannen. Interieur mag dus van de lijst af.
Voorlopig moet de energie en de pecunia in <a href=" www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=DP43IVLD " target="_blank">onze andere hobby worden gestoken.
Mocht er bij de weg nog hulp nodig zijn bij het demonteren van de diverse onderdelen en ik krijg het ingepland .............
Mathy schreef :
Hallo Bas
bas850 schreef : Intresse heb ik wel in de gordelhouders voor de achterbank.
Eventueel de rechterbuitenspiegel en passagiers handgreep.
En het interieur de achterbank maar volgens mij is die al vergeven.
Ad Kompagne heeft interesse in de spiegels als ze in de juiste kleur gespoten zijn. Is dat laatste niet zo, dan is de rechter voor jou.
Je laatste regel hierboven (zie quote) is niet helemaal duidelijk. Het meubilair gaat waarschijnlijk naar Willem V.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Willem V. schreef : <a href=" www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=DP43IVLD " target="_blank">onze andere hobby
Hoeveel geld heb je daarbij kado gekregen......
Mijn god, wat ziet die eruit.
Schoonmaken doet trouwens wel goed, hij knapt er flink van op...........
- V700 register
- Nieuw lid
-
sjeuy van wassen knapt iets wel op zeg!
Alleen ik zou geen hok achter mijn autohangen als ik wel lekker kon liggen in een echt bed op vakantie. maar dat geheel terzijde.
Ik zou voor het interieur gaan!
of heeft ad dit nou al besproken...