Even voorstellen met mijn 940 turbo
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2021 18:08 #1465644
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo na paar dagen wachten de
Zo na paar dagen wachten de tijd gehad voor de 940.
Ik heb eerst de thermostaat vervangen wat misschien eigenlijk niet had gehoeven maar kan nooit kwaad.
Bij het loshalen zag ik dat de oude thermostaat er op zijn kop in zat, dus dar gaatje onderin ipv boven dit ivm ontluchten, er stond een datum op van 03-2019 en het was een 87 graden thermostaat, ik heb er nu een 88 graden voor terug gedaan.
Toen heb ik gelijk de kachelslangen omgedraaid nu zit de toevoer bovenin en retour onder, en daarna de boel ontlucht en warm laten draaien.
Nu wordt de kachel nog iets warmer dan ervoor dus ik denk dat ik het voor nu even zo hou zoals die nu is.
Uiteindelijk ga ik de kachelradiateur vervangen voor een org Volvo radiateur, en dan kan ik ook dieper in de kachelunit gaan kijken wat er mogelijk nog meer niet goed zit en of juist wel.
Ook heb ik de voorste trekstangrubbers vervangen voor org Volvo rubbers.
Verder de auto grotendeels gepolijst, dat was erg nodig hij was nogal dof geworden.
Motorkap, parafan, dak en achterklep zouden opnieuw gespoten moeten worden hier laat de blanke lak van los.
Het RA portier kan ook wel een keer vervangen worden die is niet echt strak meer, maar goed dat is opties hij rijd verder erg goed en loopt ook mooi.
Genoeg gezegd plaatjes willen we zien!
Ik heb eerst de thermostaat vervangen wat misschien eigenlijk niet had gehoeven maar kan nooit kwaad.
Bij het loshalen zag ik dat de oude thermostaat er op zijn kop in zat, dus dar gaatje onderin ipv boven dit ivm ontluchten, er stond een datum op van 03-2019 en het was een 87 graden thermostaat, ik heb er nu een 88 graden voor terug gedaan.
Toen heb ik gelijk de kachelslangen omgedraaid nu zit de toevoer bovenin en retour onder, en daarna de boel ontlucht en warm laten draaien.
Nu wordt de kachel nog iets warmer dan ervoor dus ik denk dat ik het voor nu even zo hou zoals die nu is.
Uiteindelijk ga ik de kachelradiateur vervangen voor een org Volvo radiateur, en dan kan ik ook dieper in de kachelunit gaan kijken wat er mogelijk nog meer niet goed zit en of juist wel.
Ook heb ik de voorste trekstangrubbers vervangen voor org Volvo rubbers.
Verder de auto grotendeels gepolijst, dat was erg nodig hij was nogal dof geworden.
Motorkap, parafan, dak en achterklep zouden opnieuw gespoten moeten worden hier laat de blanke lak van los.
Het RA portier kan ook wel een keer vervangen worden die is niet echt strak meer, maar goed dat is opties hij rijd verder erg goed en loopt ook mooi.
Genoeg gezegd plaatjes willen we zien!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2021 18:20 #1465645
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Foto’s
[moderator: Foto's toegevoegd in bovenstaande bericht]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2021 19:40 #1465646
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooiii
Kijk m glimmen!
Waarmee heb je m gepolijst?
Middel en gereedschap?
Waarmee heb je m gepolijst?
Middel en gereedschap?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-02-2021 20:36 #1465647
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Polijst
Met een prof polijst machine merk geen idee is van mijn werk.
Polijst extra fijn gebruikt (extra fine cut) kan je bij de Brezan halen wordt meer en deel door autobedrijven gebruikt.
Ik wilde dus niet meteen in de lak gaan dus heb ik deze gebruikt en het werkt perfect, alle krasjes zijn eruit en de lak is weer mooi aan het glimmen.
Ik zal wel een BLOG maken volgende stap is het interieur hier heb ik al 4 mooie zwarte deurpanelen voor klaar liggen en de stoelen krijgen ook aandacht.
Polijst extra fijn gebruikt (extra fine cut) kan je bij de Brezan halen wordt meer en deel door autobedrijven gebruikt.
Ik wilde dus niet meteen in de lak gaan dus heb ik deze gebruikt en het werkt perfect, alle krasjes zijn eruit en de lak is weer mooi aan het glimmen.
Ik zal wel een BLOG maken volgende stap is het interieur hier heb ik al 4 mooie zwarte deurpanelen voor klaar liggen en de stoelen krijgen ook aandacht.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2021 08:55 #1465650
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Mooi! Leer en mooi rood. 418
Mooi! Leer en mooi rood. 418 zo te zien. Erg fraaie kleur (ook omdat ik die zelf ook heb
).
Bij deze kleur wil de blanke laglaag graag loslaten. Maar dat ben dan wel tegen gekomen met polijsten neem ik aan.

Bij deze kleur wil de blanke laglaag graag loslaten. Maar dat ben dan wel tegen gekomen met polijsten neem ik aan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2021 10:36 #1465651
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Blanke laklaag.
Ja daar schreef ik ook over.
De blanke lak op het dak, motorkap en parafan laat los, maar dat gaat wel opgelost worden.
Deze delen laat ik opnieuw spuiten.
De kleur zelf (418) vind ik ook wel mooi zeker na de polijst beurt.
De blanke lak op het dak, motorkap en parafan laat los, maar dat gaat wel opgelost worden.
Deze delen laat ik opnieuw spuiten.
De kleur zelf (418) vind ik ook wel mooi zeker na de polijst beurt.
- R Newvolvo (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2021 13:13 #1465652
door R Newvolvo (GAST)
Beantwoord door R Newvolvo (GAST) in topic Gave kleur!
Erg gave kleur en mooie bak! Geniet ervan!
P.s., geen originele uitlaat zie ik?
P.s., geen originele uitlaat zie ik?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2021 13:41 #1465653
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thanks.
Thanks.
De uitlaat is org op het 3 inch eindstuk na dan.
Heb de 940 zo gekocht, ik heb de achterdemper er wel bij gekregen maar die doe ik er niet onder ik vind het geluid nu wel mooier, heeft een iets zwaardere brom.
De uitlaat is org op het 3 inch eindstuk na dan.
Heb de 940 zo gekocht, ik heb de achterdemper er wel bij gekregen maar die doe ik er niet onder ik vind het geluid nu wel mooier, heeft een iets zwaardere brom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2021 17:22 #1465654
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Erg fraai!
Mooi uitgevoerde 940, En leuk dat hij de aandacht krijgt die hij/zij verdiend.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2021 18:20 #1465656
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Mooi....
Mooie wagen en mooie kleur....
Die orginele mistlampen onder de bumper vind ik echt te gek...
Die zou ik ook wel willen, maar ja..... zeldzaam......
Die orginele mistlampen onder de bumper vind ik echt te gek...
Die zou ik ook wel willen, maar ja..... zeldzaam......
Moderators: Jerry Stam