zoektocht 940 estate automaat, nieuw hier, GESLAAGD !
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2017 11:00 #1434262
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Alarmverlichting kapje is bij
Alarmverlichting kapje is bij alle gebruikte handels erg broos en breekt makkelijk. Estate services (en anderen vast ook) levert het nieuw voor weinig.
Automaatolie zou ik snel doen, zeker als de kleur aan de peilstok niet erg rood meer is. Weinig kosten, maar potentieel veel kosten te besparen: automaatrevisie of een andere eronder hangen is kostbaar!
Bumpers: probeer eens op een niet te zichtbaar plekje of gekookte lijnolie er mooi in trekt: dat is bij veel bumpers een prima manier om ze weer mooi donker te krijgen. Moet wel een dagje binnen kunnen drogen, anders waait er zand op.
Automaatolie zou ik snel doen, zeker als de kleur aan de peilstok niet erg rood meer is. Weinig kosten, maar potentieel veel kosten te besparen: automaatrevisie of een andere eronder hangen is kostbaar!
Bumpers: probeer eens op een niet te zichtbaar plekje of gekookte lijnolie er mooi in trekt: dat is bij veel bumpers een prima manier om ze weer mooi donker te krijgen. Moet wel een dagje binnen kunnen drogen, anders waait er zand op.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-01-2017 11:45 #1434265
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic geleiderails stoel
Je kunt de stoel makkelijk uit de auto halen voor een schoonmaakbeurt.
Zet de stoel op de kop en je ziet hoe je makkelijk een zitting kan vervangen.
Achterin zet ik altijd een veer bij aan het rekje. Dan komt de zitting weer op hoogte ten opzichte van de rugleuning.
Trek de geleiderails niet uit het subframe, dan zit je met een hand vol kogeltjes en staafjes die er bijzonder moeilijk weer in te krijgen zijn.
Zet de stoel op de kop en je ziet hoe je makkelijk een zitting kan vervangen.
Achterin zet ik altijd een veer bij aan het rekje. Dan komt de zitting weer op hoogte ten opzichte van de rugleuning.
Trek de geleiderails niet uit het subframe, dan zit je met een hand vol kogeltjes en staafjes die er bijzonder moeilijk weer in te krijgen zijn.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2017 09:23 #1434364
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snel ff off-topic
Adrian,
Mijn stoel is aan de achterzijde ook wat doorgezakt zonder dat het schuim kapot is. De veren lijken wat slap te zijn.
Gebruik jij specifieke veren om de achterzijde van de zitting te ondersteunen? En kan het rekje de belasting van de extra veren aan?
Alvast bedankt voor jouw moeite.
Mijn stoel is aan de achterzijde ook wat doorgezakt zonder dat het schuim kapot is. De veren lijken wat slap te zijn.
Gebruik jij specifieke veren om de achterzijde van de zitting te ondersteunen? En kan het rekje de belasting van de extra veren aan?
Alvast bedankt voor jouw moeite.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-02-2017 11:57 #1434367
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic veren uit een sloopframe
Er zitten veren in met verschillende veersterktes. Aangegeven door een kleurcodering op de veer. Je hebt in ieder geval groene en gele. Welke de sterkste is weet ik niet. Het rekje kan er prima tegen. Ook zijn er gaten op verschillende hoogtes in het frame waar je de veer in kan steken.
Zet het frame op zijn zijkant, ga erop zitten en trek met een waterpomptang de veer uit. Dat haak je de veer in het rekje zonder je handen kapot te maken.
Zet het frame op zijn zijkant, ga erop zitten en trek met een waterpomptang de veer uit. Dat haak je de veer in het rekje zonder je handen kapot te maken.
Moderators: Jerry Stam