zoektocht 940 estate automaat, nieuw hier, GESLAAGD !
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2017 16:27 #1433797
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Auto in Ede ?
Is er een forumlid uit Ede of omgeving ?
Ben wel benieuwd naar de SX-TS-32 die bij van Solinge in Ede te koop staat.
Gas zal er dan uitmoeten...
Kent iemand de auto of garage ?
Heb nu 2 andere 940's bekeken, waren technisch goed maar hadden toch wel iets teveel
gebruiksporen in het interieur..
Het blijft 20 jaar oud maar moet netter kunnen.
Iemand die in Ede zit en iets van van Solingen weet ?
Ben wel benieuwd naar de SX-TS-32 die bij van Solinge in Ede te koop staat.
Gas zal er dan uitmoeten...
Kent iemand de auto of garage ?
Heb nu 2 andere 940's bekeken, waren technisch goed maar hadden toch wel iets teveel
gebruiksporen in het interieur..
Het blijft 20 jaar oud maar moet netter kunnen.
Iemand die in Ede zit en iets van van Solingen weet ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2017 21:56 #1433840
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic In Ede
Ja, ik zit in Ede. Ken het bedrijf niet uit eigen ervaring maar wel een een kennis die lang 740 gereden heeft en een tevreden klant was bij van Solingen. Hij heeft meestal wel een paar oudere 2-7-900 staan dus zal er wel wat van weten. Succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2017 07:23 #1433848
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic wellicht een optie?
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
18-01-2017 07:26 #1433849
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Verleidelijke auto
Verleidelijke auto. Een van de jongste exemplaren. Met een vrij zeldzame, uitstekende Becker autoradio bovendien. En Volvo-groen is - zeker voor een Estate - bepaald niet lelijk. De mijne - eveneens automaat - heeft bijna 475k km op de teller en rijdt heerlijk. Bak moet nagenoeg gevoelloos schakelen. Goed om op de brug ook even naar speling van rubbers voorwielophanging te laten kijken. En nagaan wanneer - ivm lpg - voor het laatst kleppen zijn gesteld, cq kop gereviseerd. Eventueel een nieuwe uitlaat zal je de kop niet kosten. Allemaal klussen die je - even lid worden - tijdens een van de sleuteldagen zo hebt geklaard. Supergezellig en leerzaam bovendien.
Succes!
Adriaan
Succes!
Adriaan
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2017 11:06 #1433854
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Hehe mooie advertentie dit!
Hehe mooie advertentie dit!
Overigens ook wel een mooie auto nog.. paar leuke LM wielen eronder en je bent klaar..
Overigens ook wel een mooie auto nog.. paar leuke LM wielen eronder en je bent klaar..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2017 12:36 #1433858
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haitsma in Franeker
Iedereen bedankt voor de reacties, de auto in Ede spreekt mij zeker aan.
Bij Haitsma in Franeker staat er ook 1 met 1 ton minder op de teller, iemand bekent met Haitsma ? Mogelijk ga ik dit weekend dan een rondje Alkmaar-Franeker-Ede-Alkmaar maken ...
Bij Haitsma in Franeker staat er ook 1 met 1 ton minder op de teller, iemand bekent met Haitsma ? Mogelijk ga ik dit weekend dan een rondje Alkmaar-Franeker-Ede-Alkmaar maken ...
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
18-01-2017 15:13 #1433860
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Ton meer of minder
Haitsma Franeker: ervan uitgaande dat de tellerstand juist is, voor een 940 automaat maakt een ton meer of minder weinig uit. De 940 in Ede is een jaar jonger en heeft stoffen bekleding. Begrijp wel dat dit voor tankgemak is gedaan, maar zo jammer dat die lelijke lpg-vuldop in het achterspatbord gemonteerd zit. En dat beschadigde lederen stuurwiel met tape repareren, zegt ook wel iets over het vorige baasje en de verdere staat van onderhoud...
Adriaan
Adriaan
- Reinier Verbeek
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
18-01-2017 15:17 #1433861
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic haitsma
Ken de auto niet, maar staat daar al een jaar te koop voor die prijs, ondertussen heeft niemand gehapt. Zag een LPG vulopening in de zijkant, maar staat te koop als benzine.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2017 17:25 #1433864
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eerst Ede kijken..
Inderdaad dacht ik al gezien te hebben dat die in Franeker al even stond.
Een goede zou nooit zolang mogen staan, zoals het er nu naar uitziet zaterdag eerst maar eens in Ede gaan kijken, heeft letterlijk mijn hele wensenlijstje, LPG zou ook nog wel kunnen , bij de verwachte 5000km/jaar is dat nauwelijks duurder dan benzine.
Mogelijk vind men mijn inruiler nog interessant, een Mercedes A160 uit 2001, in hele mooie en goede staat, helaas heeft mijn vrouw ernstige rugreuma en gaan we daarom op zoek naar een auto met makkelijke instap, grote zachte stoelen en comfortabele vering, en... automaat omdat de combinatie schakelen en sturen steeds moeilijker word..
Voor meer tips en ideeën sta ik uiteraard graag open...
Een goede zou nooit zolang mogen staan, zoals het er nu naar uitziet zaterdag eerst maar eens in Ede gaan kijken, heeft letterlijk mijn hele wensenlijstje, LPG zou ook nog wel kunnen , bij de verwachte 5000km/jaar is dat nauwelijks duurder dan benzine.
Mogelijk vind men mijn inruiler nog interessant, een Mercedes A160 uit 2001, in hele mooie en goede staat, helaas heeft mijn vrouw ernstige rugreuma en gaan we daarom op zoek naar een auto met makkelijke instap, grote zachte stoelen en comfortabele vering, en... automaat omdat de combinatie schakelen en sturen steeds moeilijker word..
Voor meer tips en ideeën sta ik uiteraard graag open...
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-01-2017 23:07 #1433868
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic http://www.marktplaats.nl/a
www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo/m11279...eviousPage=lr&pos=11
Deze is er net opgekomen. Wel leder interieur etc. Dit alles wel in nette staat en lederen armsteun (levert alleen al 75-100eu op) Stoffen interieur inbouwen, lederen interieur voor goed geld verkopen en eventuele narigheden aanpakken van dat geld!?
Kiek maar eem
Deze is er net opgekomen. Wel leder interieur etc. Dit alles wel in nette staat en lederen armsteun (levert alleen al 75-100eu op) Stoffen interieur inbouwen, lederen interieur voor goed geld verkopen en eventuele narigheden aanpakken van dat geld!?

Kiek maar eem
Moderators: Jerry Stam