zoektocht 940 estate automaat, nieuw hier, GESLAAGD !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2017 08:58 #1433872 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Marktplaats nieuwe
Geweldig ! Bedankt, ga er direct achteraan. Vorige week heeft mijn vrouw even op leer gezeten en dat leek vrij goed, mogelijk kan het zelfs blijven zitten.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2017 09:36 #1433873 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Limited edition
Zo te zien een limited edition, stuur heeft ook leer.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2017 11:48 #1433875 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic http://www.marktplaats.nl/a

www.marktplaats.nl/a/auto-s/volvo ... (externe link)
Deze is er net opgekomen.

Huh? Heb ik nou gisteravond bij die auto geholpen een motorkap te wisselen, of lijkt het kenteken (en de hele auto) er heel erg op?
Gisteren leek het er niet op dat de eigenaar 'm wilde verkopen in elk geval...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2017 12:50 #1433877 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ook alweer weg
geen idee Willem , advertentie is er weer af

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2017 13:30 #1433879 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic STNF14
zie ik nog, ook na reload
tel 0653722255

• Reinier Verbeek
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
19-01-2017 14:35 #1433880 door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic leer of niet?
Heb zelf 10 jaar geleden een 940 7-ziter een keer geleend voor een vakantie, knapte af op het zitten. Was 240 gewend. Bleek uiteindelijk dat ik op het leer te weinig steun heb en te veel wegzak/glijd. Rijdt nu sinds 1 jaar in een eigen 940 met stof: Zit heerlijk! en de kinderen zitten elkaar ook minder in de weg. Nog een voordeel: ik leen vaker auto's, hebben altijd leren bekleding en soms zelfs automatische stoelverwarming: gooi ik meteen uit, bah, warm en plakkerig, lijkt net alsof je de WC niet op tijd hebt gehaald. Dus ook in mijn eigen 940 nog nooit stoelverwarming gebruikt, totdat recent iemand het verschil stof/leer nog eens stond aan te prijzen. Stoelverwarming in een stoffen stoel is heerlijk! Doe de gewone verwarming niet eens meer aan in de auto tegenwoordig. Dus ik zou het interieur van leer meteen ruilen met een stoffen, zonder bijbetaling van jouw kant natuurlijk. Zat geïnteresseerden die nog niet weten dat leer niet zo leuk is als ze denken.
De hoge leren armsteun in het midden is echter wel heel fijn, dan zitten de steunen links en rechts ongeveer op dezelfde hoogte en geven goede steun.

Succes

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2017 16:18 #1433883 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic leer of stof
Dat is inderdaad de grote vraag.
Mijn lease V40 summum heeft standaard leer met stoelverwarming.
Nu had ik vorige week een V60 met stoffenstoel en stoelverwarming en
dat is inderdaad iets héél anders en veel lekkerder.
Onze 940 zal voornamelijk door mijn vrouw worden gereden, ze heeft helaas de ziekte van Bechterew en moet daarom automaat, comfort vering en stoelen die heerlijk zitten, vorige week heeft ze even op leer in een 940 gezeten en dat viel minder tegen als gedacht, maar waarschijnlijk zit stof nog beter.
Indien deze 940 word aangeschaft is het dus heel goed mogelijk dat ik met iemand binnen de club van stoelen ga ruilen !

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2017 16:40 #1433884 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 940 Estate automaat gezocht
Bij Volvo dealer Hoofdman in Woerden staat een een mooie 940 Estate 2.3 automaat met 188.000 km te koop voor 9850,00.
Vriendelijke groet Peter

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-01-2017 17:12 #1433885 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Peter bedankt !
Peter, bedankt voor de tip, erg mooie auto maar ook net iets boven budget !
De Markplaats verkoper uit Amsterdam heb ik vanmorgen in principe een afspraak mee voor zaterdag.
Wilde wel direct een bod hebben maar heb hem gezegd dat een bod pas kan plaatsvinden als ik de auto heb gezien.
Dus... afspraak voor zaterdag morgen maar.......meneer begint nu al berichten te sturen dat hij al 2600 geboden krijgt.
Maar weer mijn verhaal verteld dat, indien hij echt zo goed is, dat misschien best kan opbrengen maar ik hem toch
eerst moet zien.... ben benieuwd, zal me niets verbazen als hij hem zo verkoopt...
Haast heb ik niet, en een beetje integriteit kan ik ook waarderen hahaha.

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
19-01-2017 19:24 #1433888 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Hoofdprijs
Hoofdprijs bij Hoofdman. Geloof meteen dat het mechanisch een prima exemplaar is. Maar ondanks de kilometerstand echt te duur voor een -97'er. Daar koop je er met wat geluk drie voor. Bovendien voor dát geld mag je wel zeker een pietlut zijn. Opvallend: bestuurdersstoel begint ondanks de lage kilometerstand op de instaphoek al te slijten. Voorbumper links heeft tikje gehad en zit bij het wiel ruimer van het spatbord af dan vóór (foto 1). Ter vergelijking de 940 van Van Solinge in Ede. Daar zit de bumper wel goed (foto 2). Afgezien van de elektrische stoelbediening wel een erg kale uitvoering voor die prijs. Bijvoorbeeld geen meegespoten buitenspiegels (hoewel dat bij deze carrosseriekleur minder opvalt), geen elektrisch bediende ramen achter en geen sierlijsten op de bumpers. En als je even op het logo achterop inzoomt, had hij een abonnement op de wasstraat. Aardige van memorystoelen is wel dat je met één druk op de knop voor beide bestuurders (+1) de juiste instelling hebt. Zolang ze het doen...

Adriaan

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC