SC-805 in S90, nog bijzonderheden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
geejee schreef : Richard...,
Waar, in welke respons, beschuldig ik jou ergens van een "kinderachtige opmerking." maken. Dit is totaal niet op jou gericht en totaal niet op jou van toepassing. Waarschijnlijk een kwestie van (goed) lezen.
Graag even uitleg, het wordt steeds gekker hier...
Oh ik zie hem al, in tegenstelling tot vele anderen bedoelde jij in jouw post met "met jou EQ?" niet Endless Quest. Dacht dat dit aan mij gericht was. Vond het ook al zo vreemd dat je mij eerder in die post Richard noemde en daarna Endless Quest.geejee schreef : (Overigens heeft dit totaal niets met "kinderachtig" te maken, dit is een opmerking (met jou EQ ?) die nergens op slaat. (te veel ritaline uit je koelkast...?)
Dan is mijn vorige post dus "een tikkeltje" overbodig. Gelieve als niet geschreven beschouwen Geejee, sorry!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voila. Ik voel me net Adriaan (die van Bassie, maar ik ben nogal lenig, dus ik identificeer me meer met Adriaan) bij het oplossen van weer een spannend raadsel.
Edit: En ik ben weer eens te laat.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nog voordat ik mijn uitleg over de verwarring hier in het topic kon plaatsen, vergezeld van een nette sorry, mocht ik al een pb ontvangen om mij te laten hoe ik teleurgesteld heb in deze. Erg jammer, dat had ík nou weer niet verwacht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoe dan ook, empathisch vermogen, equalizer, Endless Quest, alles leuk en aardig: maar ik ben nog steeds benieuwd naar die folder waar blijkbaar melding wordt gemaakt van een grijze radio voor een V/S90. Geejee en Martijn, slinger die scanner eens aan dan.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
En dat zijn en blijven de leuke ervaringen binnen onze vereniging.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Zouden jullie de sfeer een beetje in de gaten willen houden? Jullie lopen allemaal al wat langer rond op dit forum en zouden daarom ook moeten weten hoe de ander reageert. Hou daar eens rekening mee!
Jullie zijn geen kleine kinderen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-