SC-805 in S90, nog bijzonderheden?

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2012 02:20 #1358582 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic beiden.
Ik weet niet of je in de gelegenheid bent, maar ik heb beiden "op de plank" liggen. Kun je ze bij mij ter plekke er even "inpluggen" en uit-proberen hoe het "klinkt". Verkopen doe ik ze liever niet, je mag een van de twee  wel gebruiken/lenen tot je zelf een geschikte hebt gevonden. Niet overhaast eentje kopen bedoel ik ermee te zeggen. Daar  komen we dan wel uit.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2012 07:44 #1358586 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geluidsbeleving
Zit er dan veel verschil in wat geluid betreft?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-05-2012 10:00 #1358594 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic beleving
je schrijft beleving, en dat zal het voor het grootste gedeelte zijn. In vind mijn zwarte PSS tov mijn vorige zwarte niet PSS voller en warmer klinken, getest vlak naast elkaar met als bron de CD-wisselaar in/uitgang. Verder doet deze cd-speler het wel en die oudere niet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-05-2012 00:09 #1358749 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor alle hulp!
Allemaal bedankt voor de tips en de aanbiedingen om radio's te komen proberen! Iedereen is heel behulpzaam hier. Ben al bezig met de aankoop van een zwarte SC-805. Ik ga voor zo origineel mogelijk!
Heb het formulier voor de lidmaatschap van de vereniging al uitgeprint, nu nog even opsturen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2012 19:29 #1359783 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vandaag oude radio eruit gehaald.
Vanmiddag even de Sony radio uit het dashboard gehaald. Helaas komt de stekker niet overeen met de aansluiting op de SC-805. Dus maar eens contact opgenomen met een kennis die nogal handig is met dat spul, binnenkort eens zien of we die 805 aan het draaien krijgen!

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2012 19:40 #1359784 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Netjes
De orginele draadboom was voorzien van de twee stekkers voor een SC805. Als het netjes is gedaan dan is er een verloopkabeltje naar ISO gebruikt en hoef je dat alleen maar te verwijderen. Als het niet netjes is gedaan dan zijn de originele stekkertjes losgeknipt. Meestal is deze situatie te herkennen aan kroonsteentjes en isolatieband
Piet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2012 19:43 #1359785 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oei..
Dan ben ik bang dat het dat laatste is. Heb het bakje onder de radio er nog niet uit dus met een beetje geluk valt het mee. Vond het al vreemd dat er aan de Sony radio maar een stekkertje zit en aan de Volvo radio 2. Die moeten ook allebei aangesloten zijn voor een goede werking neem ik aan.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2012 19:53 #1359788 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic aansluiting
Piet,
Heb je wel ver genoeg "gegraaid" in de kabeltros? Ik dacht nl. hetzelfde. Uiteindelijk bleek er idd een iso verloop kabel/stekker stuk tussen te zitten. (dus niks "nie" geknipt) Er tussen uit en inpluggen die hap.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2012 23:09 #1359803 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas.
Heb eens wat beter gekeken maar bij de mijne is er wel geknipt, er zitten allemaal van die rode stekkertjes tussen die je moet samenknijpen met zo'n tang. Ik zit ook nog wat te rommelen op dat bakje los te krijgen wat onder de radio zit. Dat wil er nog niet erg uit. Ben ook bang om het 'hout' te beschadigen. Dat ziet er nu nog goed uit, morgen eens wat beter kijken.

Groeten,  Piet

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-05-2012 23:26 #1359806 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic ok

lingsper schreef : Heb eens wat beter gekeken maar bij de mijne is er wel geknipt, er zitten allemaal van die rode stekkertjes tussen die je moet samenknijpen met zo'n tang.

Nou, is in ieder geval bedrijfszeker en beter als kroonsteentjes o.i.d.
Op zich geen groot probleem, moet je alleen weer een verloopje maken van de rode stekkertjes naar volvo-stekkers. Bij mijn weten is er geen verloop-kabeltje van ISO naar Volvo te koop.
Piet

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC