SC-805 in S90, nog bijzonderheden?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2012 01:05 #1376016
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Conclussie...
I.d.d., niet helemaal goed gelezen en je zult een beetje in de war zijn geweest. Maakt niet uit, overkomt een enkeling meer hier op het forum. Beetje jammer, maar het schijnt erbij te horen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2012 10:11 #1376026
door V700 register
Ik meen dat er twee soorten CD-loopwerkmerken zijn die Volvo gebruikte waarvan er eentje dus CDR's afspeelt (Bas en Henk weten dit geloof ik precies). Mogelijk dat je dus wat aan de grijze 805's hebt voor het CD-gedeeltje. Iig had ik eerst een 805 die niets afspeelde dat gebrand was en de Premium Sound System (mooi gouden lettertype op zichzelf maar sluit niet aan op de rest van de huisstijl) doet dat wel omdat hij een ander binnenwerk heeft. Zal het nog eens opzoeken tzt.
Beantwoord door V700 register in topic klok en klepel
Nouja, het is meer ontopic dan 70% van de andere berichtenChilm schreef : Die van mij speelt helaas ook gen CD-R's af, wat heel erg jammer is, want ik heb nog een stel mooie gebrande liggen.
P.S. waarom meld ik dit eigenlijk.
Ik meen dat er twee soorten CD-loopwerkmerken zijn die Volvo gebruikte waarvan er eentje dus CDR's afspeelt (Bas en Henk weten dit geloof ik precies). Mogelijk dat je dus wat aan de grijze 805's hebt voor het CD-gedeeltje. Iig had ik eerst een 805 die niets afspeelde dat gebrand was en de Premium Sound System (mooi gouden lettertype op zichzelf maar sluit niet aan op de rest van de huisstijl) doet dat wel omdat hij een ander binnenwerk heeft. Zal het nog eens opzoeken tzt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2012 18:02 #1376209
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hmm
Hmmm, ik heb ook een radio met Premium Sound System opschrift. Zo/morgen/een andere keer nog maar eens proberen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-12-2012 22:03 #1376254
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic cd r
Mijn sc-geen idee, speelde ook geen cd-r af. Ik kwam er later achter dat gek genoeg wel de allergoedkoopste merkloze cd's probleemloos werden afgespeeld.
Merk dus onbekend, maar het waren van die ronde.
Merk dus onbekend, maar het waren van die ronde.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2012 12:54 #1376293
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Sorry
Ik weet het niet zeker, maar als je mij bedoelt kan ik helaas niet verder helpen. Voor wat betreft de SC's ben ik helemaal blanco. Weet niet veel meer dan dat de ene helft door Mitsubishi gemaakt is en de andere door Alpine. Wat ik wel weet is dat mijn CT-906, de Volvo wisselaar, de Alpine wisselaar (CHM-S630 dacht ik) en de CT-503 probleemloos CD-R's afspelen. CT-906 en CT-503 zijn beide door Mitsubishi gemaakt, niet alle PSS radio's zijn overigens door Alpine gemaakt, Mitsubishi heeft de SC-835 PSS gemaakt. Voor meer info zie de radio-database <a href="/node/13851" title="radio-database">hier</a>.mbroeren schreef : Ik meen dat er twee soorten CD-loopwerkmerken zijn die Volvo gebruikte waarvan er eentje dus CDR's afspeelt (Bas en Henk weten dit geloof ik precies).
Moderators: Jerry Stam