SC-805 in S90, nog bijzonderheden?
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Soms is dit een microswitch die hangt.geejee schreef : Gezien de cd speler de cd`tjes "eruit gooide" heb ik hem zo meegeven, dit met met de afspraak dat Martijn het cd mechanisme kan laten repareren.
Zie <a href=" volvospeed.com/volvo_repairs_how_tos/ste...6_stereo_cd_fix.html ">hier. , al zit de microswitch bij een SC-805 op een andere plaats.
Niet alle SC-805 hebben dit systeem, er zijn diverse merken CD-spelers toegepast.
Piet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Mosterd gaat langer mee dan één maaltijd.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Hallo Piet, inmiddels heeft Martijn me reeds bericht dat alles naar behoren werkt. Zou het kunnen zijn dat de vrij hoge luchtvochtigheid tijdens de opslag in de garage de oorzaak was?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die van mij speelt helaas ook gen CD-R's af, wat heel erg jammer is, want ik heb nog een stel mooie gebrande liggen.Michael Oud schreef : De cd speler in mijn 805 werkte ook niet meteen goed na montage. Ondertussen gaat alles prima (behalve CD-R's, maar ik denk dat ie er gewoon niet mee overweg kan. Of hoort ie dat wel te kunnen afspelen?)
P.S. waarom meld ik dit eigenlijk.@GeeJee had jij nou wel of niet je lidmaatschap opgezegd, of vergis ik mij?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Nee hoor, opzegging is geen oplossing. Daar is onze vereniging, m.n. de evenementen en de contacten veel te leuk voor. Ik heb wel gemeld dat ik me op het forum ga beperken, gezien het is gebleken dat een paar deelnemers de sfeer behoorlijk kunnen verzieken. Veel deelnemers haken daardoor op het forum af, al is het maar voor een "spellingsfout", welke degenerend wordt afgedaan.
Maar..., hoezo deze opmerking..., als ik vragen mag? Wellicht haal je twee dingen door elkaar. Michael heeft een tijdje geleden op het forum de vraag gesteld hoe je het lidmaatschap bij onze vereniging kon opzeggen (?), vervolgens opgezegd en weder/be/gekeerd toen hij zijn s90 kocht.. (nadat hij zijn estate verkocht had.)
Het is hoop ik toch niet de bedoeling van je wederom hierover op het forum een nutteloze discussie op gang te gaan brengen....?
- V700 register
- Nieuw lid
-