cruise control
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 20:06 #1210482
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vreemd
Vreemd, je had de zwarte draad (pin
goed aangesloten op de massa ? In het schema lijkt het mij dat de plus via de blauw-rode draden op de pedaalschakelaars moet komen, via de pedaalschakelaars dan weer NAAR pen 3. Gezien het feit dat je een beetje een "gekke" spanning meet van 11.6 volt, lijkt me dat eea niet helemaal goed zit.De constante spanning op de motor draad kan wel kloppen, ik denk dat de computer dan naar de massa schakelt (dus al naar behoefte één van de andere draden met massa verbindt).

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 20:15 #1210483
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic draden
de zw/witte komt vanaf pin 3 en die zit ddorgelust via stekkertje met rood/blauw zoals iok hem kreeg
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 20:32 #1210484
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ruilen
En waar zit blauw/rood dan aan (het andere eind) ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-08-2008 20:44 #1210485
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nog eens gemeten
Krijg toch dik 12 volt ipv 11.6v,niet goed gemeten 1e keer denk ik.
groeten chris
groeten chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-09-2008 21:30 #1211615
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eindelijk
Hallo
Eindelijk na anderhalve week weer tijd gehad om aan mijn pa's 940 te werken die nu van lpi voorzien is!
De cruise control werkt dus na vandaag!
Wat was nu de oorzaak van het niet werken:1 klein stukje onervarenheid van mezelf maarja.......heb dus de zwart/witte draad van de 9 polige computer op het remlicht schakelaar aangesloten om precies te zijn op de geel bruine draad.
Ook de gaskabel van het balgje strak gezet met ongeveer een cm speling.
nu werkt hij perfect!
Om ff een geheel verslag te doen:ik heb dus een 9 polige cruisecontrol ingebouwd in een 96 lpt en heb de snelheidsdraad (geel) op de 14 polige stekker aangesloten pin 13,de plus op zekering 12 en massa in deurstijl.
Heb nu ook een 9 polige cruise set erbij gekocht voor mijn eigen bolide alleen ik heb een automaat.
van de hele operatie weer veel geleerd.
Allemaal erg bedankt voor de hulp.
Groeten chris
Eindelijk na anderhalve week weer tijd gehad om aan mijn pa's 940 te werken die nu van lpi voorzien is!
De cruise control werkt dus na vandaag!
Wat was nu de oorzaak van het niet werken:1 klein stukje onervarenheid van mezelf maarja.......heb dus de zwart/witte draad van de 9 polige computer op het remlicht schakelaar aangesloten om precies te zijn op de geel bruine draad.
Ook de gaskabel van het balgje strak gezet met ongeveer een cm speling.
nu werkt hij perfect!
Om ff een geheel verslag te doen:ik heb dus een 9 polige cruisecontrol ingebouwd in een 96 lpt en heb de snelheidsdraad (geel) op de 14 polige stekker aangesloten pin 13,de plus op zekering 12 en massa in deurstijl.
Heb nu ook een 9 polige cruise set erbij gekocht voor mijn eigen bolide alleen ik heb een automaat.
van de hele operatie weer veel geleerd.
Allemaal erg bedankt voor de hulp.
Groeten chris
Moderators: Jerry Stam