760 Turbodiesel Inter Cooler uit 1983 (760TIC)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2010 09:21 #1290793
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je kunt
Je kunt voor deze onderdelen het best even één of meerdere "gezocht" advertenties maken. Kan met het menu aan de linkerzijde onder "maak een...". Tip: Zet "Gezocht" in de titel van de advertentie.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-10-2010 21:16 #1290883
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thnx Henk, is inmiddels al
Thnx Henk, is inmiddels al gedaan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2010 13:24 #1290943
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gezien de ronduit absurde
Gezien de ronduit absurde prijzen die momenteel gevraagd worden (o.a. op Marktplaats en meer van dat soort sites) voor gebruikte spullen (sommige 2x zo duur voor gebruikte zooi, als nieuw !!!) heeft mij te doen besluiten om een hele hoop dingen maar gewoon nieuw te bestellen in zowel Zweden als Amerika.
Nieuw zijn nu onderweg:
-Achterlichten compleet met chromen strip en printplaat + neiuwe fittinkjes
-Kentekenverlichting 2x
-Schokbrekers achterklep 2x
-Remlichtcover beige
-Knipperlichten voorzijde
-Mistlampen 2x voorspoiler
Wat ik nu echt eigenlijk met spoed zoek is dus de tussenplaat rood, tussen de achterlichten in waar je het kenteken opschroeft.
Nieuw zijn nu onderweg:
-Achterlichten compleet met chromen strip en printplaat + neiuwe fittinkjes
-Kentekenverlichting 2x
-Schokbrekers achterklep 2x
-Remlichtcover beige
-Knipperlichten voorzijde
-Mistlampen 2x voorspoiler
Wat ik nu echt eigenlijk met spoed zoek is dus de tussenplaat rood, tussen de achterlichten in waar je het kenteken opschroeft.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-10-2010 14:35 #1290945
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic kentekenreflectieplaat
Hoi Dirk,
Kijk even op <a href=" www.strictly-swedish.se "> www.strictly-swedish.se , daar staat er een, welliswaar 2 de hands, maar z.g.a. nieuw in doos voor 79,00 dollar.
Kijk even op <a href=" www.strictly-swedish.se "> www.strictly-swedish.se , daar staat er een, welliswaar 2 de hands, maar z.g.a. nieuw in doos voor 79,00 dollar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2010 10:28 #1291050
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thnx Geejee,
Heb 'm
Thnx Geejee,
Heb 'm gevonden en inmiddels al een mailtje gestuurd !
Helemaal super !!
Heb 'm gevonden en inmiddels al een mailtje gestuurd !
Helemaal super !!
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2010 11:09 #1291053
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Mats
Mats van Strictlt Swedish lijkt een beetje uit de lucht.
Zijn mailbox is vol en zijn gastenboek werkt niet meer
Zijn mailbox is vol en zijn gastenboek werkt niet meer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2010 14:33 #1291077
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Grmbl, dat is weer minder
Grmbl, dat is weer minder dan. Dus dan zijn we nog even ver als van de week
en moet ik nog steeds op zoek naar een reflector plaat.

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-10-2010 20:33 #1291107
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 760 Turbodiesel uit 1983
Zie ander bericht in het andere topic.... Hij heeft zojuist gereageerd.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2010 17:02 #1291715
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Reflectorplaat
Yes !!!! Dirkie heeft er eentje kunnen kopen in Nederland. Als het goed gaat hij as dinsdag op de post. Weer helemaal gelukkig, mocht ook wel weer want toen ik de doosjes uitpakte met de nieuwe knipperlichten erin bleek dat er een enorm kleurverschil tussen beide units zat.
Moeten dus terug en ik wil nieuwe gelijke units hebben. Snap ook niet dat ze zoiets verkopen. Een blind paard zag het verschil nog, verdikkie.
Moeten dus terug en ik wil nieuwe gelijke units hebben. Snap ook niet dat ze zoiets verkopen. Een blind paard zag het verschil nog, verdikkie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-10-2010 21:29 #1292100
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het begin
Ok dan, aangezien de onderdeeltjes allemaal langzaam binnendruppelen had ik vandaag een afspraak om de hemel te laten bekleden. Aangezien ik dit graag netjes en exclusief wilde hebben (met ook ietswat niet iedereen heeft) heb ik vandaag samen met een ander 850forumlid de stoute schoenen maar eens aangetrokken.
Ok, de hemel eruit halen. Na wat geschroef, gevloek en gedoe lag die eigenlijk al vrij snel op de stoep en kon het eerste gedeelte van het bekleden beginnen. Peter meteen lekker enthousiast aan de gang op de keukentafel en ik heb met telefonische ondersteuning van zowel Timen als Valentijn het schuifdakhemeltje en het hele dakje eruit gehaald. Het hemeltje is inmiddels ook al bekleed en ligt net zoals de rest van de hemel te drogen. We hebben 'm bekleed met donkergrijs / zwart alcantara en we denken beide als de velours bekleding dadelijk allemaal goed schoon is dat het een prechtig gezicht is.
Schuifdak gaat morgen naar de spuiter om bijgewerkt en opnieuw gespoten te worden zodat deze ook weer netjes kijkt en dan als laatste van het hemeltje alles weer in bouwen en vastzetten op de goede manier.
Ok, de hemel eruit halen. Na wat geschroef, gevloek en gedoe lag die eigenlijk al vrij snel op de stoep en kon het eerste gedeelte van het bekleden beginnen. Peter meteen lekker enthousiast aan de gang op de keukentafel en ik heb met telefonische ondersteuning van zowel Timen als Valentijn het schuifdakhemeltje en het hele dakje eruit gehaald. Het hemeltje is inmiddels ook al bekleed en ligt net zoals de rest van de hemel te drogen. We hebben 'm bekleed met donkergrijs / zwart alcantara en we denken beide als de velours bekleding dadelijk allemaal goed schoon is dat het een prechtig gezicht is.
Schuifdak gaat morgen naar de spuiter om bijgewerkt en opnieuw gespoten te worden zodat deze ook weer netjes kijkt en dan als laatste van het hemeltje alles weer in bouwen en vastzetten op de goede manier.
Moderators: Jerry Stam