Doormeten gloeistiften / waselement defect / net vervangen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2006 23:41 #1151821
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die foto komt ook van een Robvervanging
Die thermostaat, die volgens mij de opruimwoede van mijn vrouw niet overleefd heeft, heb ik ook overgehouden aan een beurt die Rob uitvoerde.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2006 20:09 #1152288
door Willem Veneboer
Lekker warm binnen en droog. Was eigenlijk geen grote klus en zoals eerder beschreven gemakkelijker met een paar extra handen.
Als er nu nog iemand een huis van een koudestartvervroeging met vervangen..........
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Vandaag erin gesleuteld
Vandaag even tijd gemaakt, tussen de activiteiten door van afgekeurde winterschilder.Adrian schreef : Nog even het resultaat van Willem zijn sleutel werkzaamheden afwachten. Dat zal wel lukken.
Lekker warm binnen en droog. Was eigenlijk geen grote klus en zoals eerder beschreven gemakkelijker met een paar extra handen.
- Lossen van de kabel - schroefje 1 (wat er bij de Ofilant niet meer op zat) en kwartslag draaien van de aanslag
- Beurtelings losschroeven van de 2 inbusbouten, doordat de spanning eraf is gaat dit relatief gemakkelijk
- Vervangen van het deel met daarin de thermostaat
- Met een grote tang (ik ken deze alleen als "moordenaar" ?) de beide delen tegen elkaar klemmen en de inbusbouten terug erin schroeven.
- Onderste slang van het oude huis verwijderen en monteren op het nieuwe huis, vervolgens de bovenste slang. Hierdoor is het verlies aan koelmiddel minimaal.
Als er nu nog iemand een huis van een koudestartvervroeging met vervangen..........
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam