Toekomstvisie Volvo 700 vereniging
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2015 13:44 #1424221
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wanneer?
Hi Lex,
Wanneer gaan we die ontvangen en hoe?
Ik heb nog niets gezien
Wanneer gaan we die ontvangen en hoe?
Ik heb nog niets gezien
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2015 14:34 #1424222
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Chapeau
Gisteren per post ontvangen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2015 17:24 #1424224
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dinsdag
concept ook ontvangen,na de kerstdagen maar een keertje doorlezen en Jeroen jij woont waarschijnlijk ergens achteraf dus nog even geduld hebben,voor de rest wens ik allen prettige kerstdagen een goed einde en een super begin van 2016.
Groeten Ted.
Groeten Ted.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2015 21:11 #1424232
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Als er iemand achteraf woont,
Als er iemand achteraf woont, dan ben ik dat wel, hi, hi, en ik heb het vanmorgen in de bus gehad. Al even doorgelezen maar ik laat het even zinken voordat ik een oordeel kan geven....
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-12-2015 21:28 #1424233
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Ja!
Dat laatste sluit ik mij bij aan, ook ik wens allen plezierige kerstdagen en een goed begin van 2016.
Groeten,
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2015 10:21 #1424245
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas,
Siddeburen is kennelijk verder dan La Douce France. Als het met dezelfde bezorger als de Factor gaat krijg ik 'm dus een week later dan Tom. Maffe wereld 
Wens eenieder een fijn Kerstfeest en een goed begin van een grandioos jaar.

Wens eenieder een fijn Kerstfeest en een goed begin van een grandioos jaar.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-12-2015 11:25 #1424249
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Desgewenst mail ik 'em wel
Desgewenst mail ik 'em wel toe. Stuur je emailadres dan in een PB naar mij. Ik neem aan dat het internet wel snel bezorgd, zelfs in Siddeburen 
Goeie dagen, uiteraard ook voor de andere Volvisti!!!

Goeie dagen, uiteraard ook voor de andere Volvisti!!!
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2015 22:57 #1424293
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Niet zo maf
Hallo JohnPeter
Zoals al eerder ergens is gezegd, gaat post naar het buitenland via PostNL. Post in het binnenland gaat via Sandd, en die bestellen maar twee dagen in de week.
groetjes
Mathy
Zoals al eerder ergens is gezegd, gaat post naar het buitenland via PostNL. Post in het binnenland gaat via Sandd, en die bestellen maar twee dagen in de week.
groetjes
Mathy
- Arjan Banga
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-12-2015 21:14 #1424310
door Arjan Banga
Beantwoord door Arjan Banga in topic Visie-document
Als eerste wil ik zeggen, zeer netjes in elkaar gezet! Ik ben zelf 1 van de jongere leden denk ik (20 jaar), al 2 jaar lid en meelezend, maar hoop nog vele jaren gebruik te maken van de informatie en sleuteldagen!
- Onderdelenvoorziening: zoals ik het bekijk worden dingen zoals de complete aandrijflijn met toebehoren zoals: dynamo, startmotor, rubbers in de aandrijflijn niet schaars op de lange termijn (whiteblock en D24 is anders vanwege zeldzaamheid), maar zijn het meer dingen zoals deurpanelen, plastic interieurdelen, enz.
Groeten,
Arjan Banga
- Onderdelenvoorziening: zoals ik het bekijk worden dingen zoals de complete aandrijflijn met toebehoren zoals: dynamo, startmotor, rubbers in de aandrijflijn niet schaars op de lange termijn (whiteblock en D24 is anders vanwege zeldzaamheid), maar zijn het meer dingen zoals deurpanelen, plastic interieurdelen, enz.
Groeten,
Arjan Banga
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-02-2016 14:57 #1425861
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Concept visie-document en ALV op 12 maart
Waarde Volvisti,
Op 12 maart is de ALV in Asperden. Als het goed is heeft iedereen de vergaderstukken ontvangen (of ontvangt ze binnenkort).
Tijdens de ALV wordt de concept-visie besproken. Dit document hebben alle leden via de post toegezonden gekregen aan het einde van 2015.
De visie-club zal toelichten hoe het document tot stand is gekomen, wat er in staat en waarom en welke reacties op het concept-document zijn ontvangen. Daarna is het aan de leden om aan te geven hoe men met de visie om wil gaan.
Als je nog wilt reageren op de visie (dit geldt overigens alleen voor leden), dan verzoek ik jullie om dat te doen per e-mail naar lxx@online.nl of per PB. Reacties t/m 5 maart nemen we mee. Dan is er een reactietermijn van ruim twee maanden geweest.
Op 12 maart is de ALV in Asperden. Als het goed is heeft iedereen de vergaderstukken ontvangen (of ontvangt ze binnenkort).
Tijdens de ALV wordt de concept-visie besproken. Dit document hebben alle leden via de post toegezonden gekregen aan het einde van 2015.
De visie-club zal toelichten hoe het document tot stand is gekomen, wat er in staat en waarom en welke reacties op het concept-document zijn ontvangen. Daarna is het aan de leden om aan te geven hoe men met de visie om wil gaan.
Als je nog wilt reageren op de visie (dit geldt overigens alleen voor leden), dan verzoek ik jullie om dat te doen per e-mail naar lxx@online.nl of per PB. Reacties t/m 5 maart nemen we mee. Dan is er een reactietermijn van ruim twee maanden geweest.
Moderators: Jerry Stam