Toekomstvisie Volvo 700 vereniging

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2015 22:31 #1419881 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwe bestuursleden
Hoe vervelend het ook is voor de vertrekkende bestuursleden, we moeten op zoek naar nieuwe kandidaat bestuursleden.
De vereniging moet tenslotte bestuurd worden.
Zie: <a href=" volvo700vereniging.nl/clubhuis/tussentijdse-alv "> volvo700vereniging.nl/clubhuis/tussentijdse-alv
Met vriendelijke groet,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-10-2015 11:54 #1422419 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Concept-visie, versie 3
Waarde volvisti,

Als er ontwikkelingen zijn aangaande het opstellen van de concept-visie, dan informeer ik jullie op de plek hierover.

Gisteren zijn de visie-mannetjes voor de derde keer bij elkaar geweest. Versie 2 van de concept-visie is besproken. Dat leidt uiteraard weer tot aanpassingen. Inmiddels is versie 3 van de concept-visie gemaakt op deze mooie zondagochtend.

We verwachten dat hiermee het einde van het traject in zicht is. Nog 1 maal aanpassen (schriftelijke ronde, we hebben geen nieuwe vergadering meer gepland) en dan gaat de concept-visie naar het bestuur.
Het bestuur zal zorg dragen voor de verspreiding naar de leden (digitaal of op papier, dat weten we nu nog niet). Het bestuur zal en mag niets veranderen aan de concept-visie. Dat is dan aan de leden.

Als alles een beetje meezit, dan ligt de concept-visie eind dit jaar bij de leden. Mooi op tijd voor de ALV van 2016. Ook zal er dan voldoende tijd zijn voor iedereen om te reageren, mee te denken, te verbeteren, kritisch te zijn et cetera. Da's ook de bedoeling. Zo wordt het de visie van de leden.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2015 19:55 #1422739 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Concept-visie gereed en verstuurd naar het bestuur
Waarde Volvisti,

Onlangs zijn de visie-mannetjes voor de derde keer bij elkaar geweest. Dat heeft geleid tot een aangepaste derde versie van de visie. Deze derde versie heeft binnen de visie-mannetjes nog een keer een digitaal rondje gemaakt. De opmerkingen uit dit rondje zijn verwerkt en hebben geleid tot "Concept Visie-document Volvo 700 Vereniging" versie 1.0 oktober 2015.

Deze versie heb ik zojuist per e-mail verstuurd naar het dagelijks bestuur. Het bestuur zal zorg dragen voor het verzenden van deze visie naar de leden. Zij zullen het document niet aanpassen maar ongewijzigd versturen.
Nadat de leden de concept-visie hebben ontvangen kan men daar commentaar op leveren. Hoe dat gaat, zal bij het aanbieden van de visie aan de leden duidelijk worden gemaakt.
Dat commentaar zal door de visie-mannetjes verzameld en verwerkt worden.

Tijdens de ALV in 2016 wordt de visie besproken, het commentaar toegelicht en zal de status van de visie worden vastgesteld. Tijdens de ALV zal de visie integraal worden besproken.
Na de ALV kan het visie-document dan definitief worden gemaakt.

Mochten er vragen zijn, dan hoor/lees ik dat wel van jullie.

Voor de nieuwsgierigen onder jullie (zijn die er wel :-)) heb ik een plaatje van de voorzijde van de visie toegevoegd.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2015 22:05 #1422741 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Top
Het ziet er professioneel uit!
In ieder geval de cover al !
Ik ben zeer benieuwd.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2015 22:39 #1422742 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Mmmmmh, nou maar hopen dat
Mmmmmh, nou maar hopen dat het niet tegenvalt :-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-12-2015 14:18 #1423725 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Enig idee
Enig idee wanneer wij deze visie gaan ontvangen ?
Ik heb tot op heden nog niks gezien of gekregen.

• Timen Smit
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-12-2015 14:42 #1423726 door Timen Smit
Beantwoord door Timen Smit in topic Benieuwd

• Verkrijgbaarheid onderdelen neemt af.

Ik ben benieuwd wat de vereniging hier aan gaat doen!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-12-2015 17:53 #1423729 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wat kan de vereniging doen?
Ik weet niet wat de vereniging hier aan kan doen.

Een onderdeelcommissie (onderdelencommissie), bestaande uit o.a. J. Snijder en M. Jarmuszewski hebben bewerkstelligd dat wij als V700 leden mogen kopen bij Klassieker Onderdelen magazijn van de VKV.
Twee leden, met een technische achtergrond, dan wel grote kennis van onze modellen, zouden een lijst aanleveren welke onderdelen er als eerste praktisch zouden zijn voor de ledenvan onze vereniging. Helaas hebben deze heren deze lijst nooit geproduceerd.

Via dit onderdelen magazijn zou het opnieuw produceren van niet meer leverbare onderdelen ook mogelijk moeten zijn.

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-12-2015 19:04 #1423731 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic De concept-visie is
De concept-visie is toegestuurd aan het bestuur met het verzoek om deze naar de leden te verspreiden. Ik weet niet hoever het bestuur hier mee is.

Het zijn 18 pagina's geworden, dus het is ook niet even een briefje wat je uitprint. Dat kost tijd, geld en moeite.
Ik wacht het zelf dus ook nog af.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-12-2015 21:27 #1423741 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lex
Lex bedankt voor je antwoord.
Dacht even dat ik iets gemist had.
We wachten rustig af op de 18 pagina s die komen gaan.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC