Horten, stoten en verzuipen.... OPGELOST! :-)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2015 19:11 #1417324
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het is....
Altijd gezellig en leerzaam bij Timen gelukkig woon ik redelijk dichtbij ...binnenkort maar eens nieuwe remmen doen voor..die van mij zijn een beetje krom .....en wat 3 watt lampjes.
Groet Marcel
Groet Marcel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-04-2015 20:27 #1417326
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ha ha lol, wat een commentaar
Ha ha lol, wat een commentaar, Timen kan zeker goed uitleggen als je eenmaal BIJ hem bent.
Maar op het forum praat hij heel erg graag in raadselen vanwege "marketing technische" redenen.
Maar op het forum praat hij heel erg graag in raadselen vanwege "marketing technische" redenen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2015 07:39 #1417341
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik begin erg benieuwd te
Ik begin erg benieuwd te worden wie Nimda is......want wat een ongelooflijke onzin.
Als er iemand is die zonder allerlei overwegingen gewoon helpt is het Timen. En dat kun je hier overal terugvinden.
Als er iemand is die zonder allerlei overwegingen gewoon helpt is het Timen. En dat kun je hier overal terugvinden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2015 08:33 #1417342
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Timen
Timen heeft mij ook goed geholpen, met onderdelen en ook met raad op afstand toen de montage (door mijn gebrek aan ervaring) niet helemaal soepel ging. Alle hulde daarvoor.
De opmerking van SueW dat het een heel verhaal gaat worden valt denk ik wel mee. Timen heeft heel veel ervaring en kennis en kent de vaktermen natuurlijk ook wel. In een paar regeltjes opschrijven wat de problemen waren zou toch wel mogelijk moeten zijn. Daar zou een ander in de toekomst zeker wat aan kunnen hebben.
Daarentegen snap ik de opmerking van Nimda (omgekeerde van admin trouwens, leuk gevonden) ook wel. Soms doet Timen een uitspraak op het forum die ongetwijfeld waar is maar niet voor iedereen (ook mensen met wat technisch inzicht en sleutelervaring) niet één, twee, drie voor de hand ligt. Als je dan om wat uitlegt vraagt dan volgt dat niet altijd. Ik onthoud me van gissen naar de motivatie daarvoor. Timen geeft aan de andere kant ook tips op het forum waar anderen ook mee verder kunnen dus puur en keihard commercieel (no pay, no cure, om het in die volgorde te zeggen) is hij zeker niet.
Als je uit gaat leggen wat er allemaal gedaan is, of stap voor stap uitleggen wat je moet doen om het te herhalen zou wel een heel verhaal worden en schiet zn doel denk ik een beetje voorbij. Maar ik ben (en anderen met mij denk ik) zijn nog wel heel nieuwsgierig wat de combinatie van oorzaken.
De opmerking van SueW dat het een heel verhaal gaat worden valt denk ik wel mee. Timen heeft heel veel ervaring en kennis en kent de vaktermen natuurlijk ook wel. In een paar regeltjes opschrijven wat de problemen waren zou toch wel mogelijk moeten zijn. Daar zou een ander in de toekomst zeker wat aan kunnen hebben.
Daarentegen snap ik de opmerking van Nimda (omgekeerde van admin trouwens, leuk gevonden) ook wel. Soms doet Timen een uitspraak op het forum die ongetwijfeld waar is maar niet voor iedereen (ook mensen met wat technisch inzicht en sleutelervaring) niet één, twee, drie voor de hand ligt. Als je dan om wat uitlegt vraagt dan volgt dat niet altijd. Ik onthoud me van gissen naar de motivatie daarvoor. Timen geeft aan de andere kant ook tips op het forum waar anderen ook mee verder kunnen dus puur en keihard commercieel (no pay, no cure, om het in die volgorde te zeggen) is hij zeker niet.
Als je uit gaat leggen wat er allemaal gedaan is, of stap voor stap uitleggen wat je moet doen om het te herhalen zou wel een heel verhaal worden en schiet zn doel denk ik een beetje voorbij. Maar ik ben (en anderen met mij denk ik) zijn nog wel heel nieuwsgierig wat de combinatie van oorzaken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2015 09:07 #1417344
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja, en als je regelmatig
Ja, en als je regelmatig uitleg geeft is het ook niet goed, en zo zorgt deze NIETSMA er nog voor dat naast andere raadgevers ook Timen zich hier terugtrekt. Gefeliciteerd hoor.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2015 09:50 #1417345
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat
Dat snap ik niet, "als je regelmatig uitleg geeft is het ook niet goed" ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2015 15:15 #1417351
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik bedoel datTimen toch
Ik bedoel datTimen toch regelmatig dingen uitlegt (en probeert dingen toe te voegen) hier, maar dat dat niet wil zeggen dat je dan dus een verplichting hebt om dat altijd te doen.....ik begreep dus jouw verhaal ook niet Henk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2015 00:59 #1417366
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zucht, (gaat lekker naar TB).
Zucht, (gaat lekker naar TB).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2015 08:38 #1417367
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inderdaad
Uiteraard is iets plaatsen vrijblijvend en geen verplichting om meer te plaatsen. Alle bijdragen worden gewaardeerd.
Maar als mensen nieuwsgierig worden lezen ze natuurlijk graag een vervolg
Maar als mensen nieuwsgierig worden lezen ze natuurlijk graag een vervolg

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2015 19:26 #1417379
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic jammer
Jammer dat hier over en weer irritaties zijn ontstaan, is niet nodig lijkt mij.
De mensen die Timen kennen die weten goed wat ze aan hem hebben, als iemand dat anders ziet is dat natuurlijk ook prima maar het levert wel een grimmige sfeer op als dat hier dan zo direct wordt geventileerd.
Maargoed, ik vind het persoonlijk ook wel aardig om te lezen hoe een probleem is opgelost, zeker als je zelf hebt mee gedacht/ getypt begrijp ik dat te meer.
Ik stelde pas al eens voor om op de site een automatische herinnering bericht aan te maken, net als dat bij 'Problemcar' het geval is. Als starter van een Topic krijg je dan na verloop van tijd een automatisch bericht waarin je wordt gevraagd of en hoe het probleem is opgelost, met de mededeling dat het als serieus belang wordt geacht voor de volledigheid van de website en voor de bezoekers ervan. Simpel maar effectief lijkt mij..
De mensen die Timen kennen die weten goed wat ze aan hem hebben, als iemand dat anders ziet is dat natuurlijk ook prima maar het levert wel een grimmige sfeer op als dat hier dan zo direct wordt geventileerd.
Maargoed, ik vind het persoonlijk ook wel aardig om te lezen hoe een probleem is opgelost, zeker als je zelf hebt mee gedacht/ getypt begrijp ik dat te meer.
Ik stelde pas al eens voor om op de site een automatische herinnering bericht aan te maken, net als dat bij 'Problemcar' het geval is. Als starter van een Topic krijg je dan na verloop van tijd een automatisch bericht waarin je wordt gevraagd of en hoe het probleem is opgelost, met de mededeling dat het als serieus belang wordt geacht voor de volledigheid van de website en voor de bezoekers ervan. Simpel maar effectief lijkt mij..
Moderators: Jerry Stam