Horten, stoten en verzuipen.... OPGELOST! :-)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-03-2015 22:52 #1416675
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Inmiddels een Linkje van
Inmiddels een Linkje van Alexander:
www.vparts.se/se/special/vindavvisare-ti...-langa-modellen.html
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2015 13:12 #1417017
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Top heren,
dank jullie wel. Ik zal eens gaan kijken.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2015 01:01 #1417040
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hallo Volvisti
Hallo Volvisti
Vraag voor de zekerheid even na of ze doorzichtig zijn. Bij L-M-R zijn/waren ze van glasvezel. Ondoorzichtig en aan de achterkant niet om aan te zien.
groetjes
Mathy
Vraag voor de zekerheid even na of ze doorzichtig zijn. Bij L-M-R zijn/waren ze van glasvezel. Ondoorzichtig en aan de achterkant niet om aan te zien.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2015 20:33 #1417121
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Timen en vertellen hoe het
Timen en vertellen hoe het opgelost is, dat kun je vergeten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2015 15:53 #1417138
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Timen
Hoi Nimda,
hmm, ik ben vanochtend bij Times geweest om een Stay voor onze 940 op te halen.
Hij was bezig met een koppakking vernieuwing op een andere LPT, maar "Timen en niet vertellen...." dat lijkt me sterk.
Wat kan die man kletsen, illustreren, uitleggen en toelichten! Heerlijk om mee te praten, al was het in mijn geval alleen maar toekijken & vragen, hij was tenslotte bezig met de auto van een ander.
Maar 1 ding is zeker: Van Timen kun je ECHT wat leren (haha, hij had wellicht onderwijzer moeten worden, hij is het type wat ieders aandacht weet vast te houden).
Wellicht heeft ie gewoon geen tijd of is het probleem nog niet helemaal opgelost?
Daarna overigens heel gezellig geluncht met Bert Stolker, thnx Bert! Erg leuk om elkaar na al die jaren weer uitgebreid te spreken! En zodra we tijd hebben kom ik met de 960 naar Bleiswijk!
hmm, ik ben vanochtend bij Times geweest om een Stay voor onze 940 op te halen.
Hij was bezig met een koppakking vernieuwing op een andere LPT, maar "Timen en niet vertellen...." dat lijkt me sterk.
Wat kan die man kletsen, illustreren, uitleggen en toelichten! Heerlijk om mee te praten, al was het in mijn geval alleen maar toekijken & vragen, hij was tenslotte bezig met de auto van een ander.
Maar 1 ding is zeker: Van Timen kun je ECHT wat leren (haha, hij had wellicht onderwijzer moeten worden, hij is het type wat ieders aandacht weet vast te houden).
Wellicht heeft ie gewoon geen tijd of is het probleem nog niet helemaal opgelost?
Daarna overigens heel gezellig geluncht met Bert Stolker, thnx Bert! Erg leuk om elkaar na al die jaren weer uitgebreid te spreken! En zodra we tijd hebben kom ik met de 960 naar Bleiswijk!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2015 16:38 #1417139
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Snap ik effe niet.
Ook ik heb heel andere ervaringen met Timen, die ik inmiddels tot mijn echte Volvo-vrienden reken.. Ik heb heel veel van hem geleerd en hij is altijd aanspreekbaar. ( behalve als je hem belt terwijl hij klem onder een motorkap zit misschien!)
Maar om nou aan te nemen dat hij hier verplicht tekst en uitleg moet gaan geven en dan commentaar hebben als hij dat niet doet gaat mij wat ver hoor..
Als je het zo graag precies wilt weten, zou ik hem eens bellen. Hij geeft veel gratis adviezen......
Maar om nou aan te nemen dat hij hier verplicht tekst en uitleg moet gaan geven en dan commentaar hebben als hij dat niet doet gaat mij wat ver hoor..
Als je het zo graag precies wilt weten, zou ik hem eens bellen. Hij geeft veel gratis adviezen......
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2015 19:22 #1417141
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Typefoutje
Timen natuurlijk,
Die domme IPad kent Timen nog niet in z'n autocorrectie woordenboek
Die domme IPad kent Timen nog niet in z'n autocorrectie woordenboek

- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-04-2015 20:15 #1417145
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Daar doe ik graag nog een schepje bovenop :-)
Timen heeft me uitgebreid uitleg gegeven over hoe, wat, waaraan en waaraf. Zoals ik al zei, het waren een aantal zaken, je zou je suf typen hier op dit forum.
Ik schaar me volledig achter de woorden van whitehorse Tom!
En ja, Timen is ook voor mij inmiddels een echte Volvo-Vriend
Mocht ik ooit nog iets hebben aan de auto, dan rijd ik graag weer naar Timen.
Ik schaar me volledig achter de woorden van whitehorse Tom!
En ja, Timen is ook voor mij inmiddels een echte Volvo-Vriend

Mocht ik ooit nog iets hebben aan de auto, dan rijd ik graag weer naar Timen.
- Hein Wolda
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-04-2015 09:45 #1417154
door Hein Wolda
Beantwoord door Hein Wolda in topic Ra, ra, wat Timen is geweest in een vorig leven:
Docent autotechniek!
En ja, hij weet heel erg veel van onze bolides en kan ook alles ter plekke fixen als er een keer iets niet helemaal past oid. Dat geeft altijd rust
Ben er al veel te lang niet meer geweest maar daar ga ik binnenkort iets aan doen. Het starten van mijn 940 gaat steeds langer duren, hoogstwaarschijnlijk door een of meer lekkende LPI injector(en). Ik trek nu bijna de accu leeg in de morgen. Maar... als de motor dan eindelijk loopt dan blijft hij het goed doen.
En ja, hij weet heel erg veel van onze bolides en kan ook alles ter plekke fixen als er een keer iets niet helemaal past oid. Dat geeft altijd rust
Ben er al veel te lang niet meer geweest maar daar ga ik binnenkort iets aan doen. Het starten van mijn 940 gaat steeds langer duren, hoogstwaarschijnlijk door een of meer lekkende LPI injector(en). Ik trek nu bijna de accu leeg in de morgen. Maar... als de motor dan eindelijk loopt dan blijft hij het goed doen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2015 01:18 #1417231
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Toevoegen aan woordenboek
Hallo Peter
Lijkt me sterk dat je "Timen" niet toe kunt voegen.
groetjes
Mathy
Daliem schreef : Die domme IPad kent Timen nog niet in z'n autocorrectie woordenboek
Lijkt me sterk dat je "Timen" niet toe kunt voegen.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam