Group-buy H3 en H4 LED (inschrijving GESLOTEN)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 10:49 #1445327
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Knipperen bij te lage spanning
Een paar Posts terug vraagt noppen of te lage spanning een oorzaak zou kunnen zijn voor het stuk gaan van mijn H4. Dat zou best kunnen.
Ze zijn stuk gegaan in een periode dat ik mijn auto moest starten bij een temperatuur tussen de -20 en -30. Voor het starten eerst de standkachel aan. Dit in combinatie met de kou betekent dat de spanning vlak na het starten onderuit schiet. Dus na het starten zitten de leds inderdaad te knipperen. Dat trekt vrij snel bij maar neemt niet weg dat ze tijdelijk te lage spanning hebben gehad. Vlak na de koude periode zijn ze stuk gegaan.
Dus ze hebben te lage spanning gehad maar of dat nou de het de oorzaak is? Het zou wel goed zijn om te weten want dan kun je daar rekening mee houden door bij kou te starten met de lampen uit.
Ze zijn stuk gegaan in een periode dat ik mijn auto moest starten bij een temperatuur tussen de -20 en -30. Voor het starten eerst de standkachel aan. Dit in combinatie met de kou betekent dat de spanning vlak na het starten onderuit schiet. Dus na het starten zitten de leds inderdaad te knipperen. Dat trekt vrij snel bij maar neemt niet weg dat ze tijdelijk te lage spanning hebben gehad. Vlak na de koude periode zijn ze stuk gegaan.
Dus ze hebben te lage spanning gehad maar of dat nou de het de oorzaak is? Het zou wel goed zijn om te weten want dan kun je daar rekening mee houden door bij kou te starten met de lampen uit.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 10:57 #1445328
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nieuwe bestelling
Adriaan als je inderdaad voor meer zou willen bestellen dan wil ik graag meedoen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 11:39 #1445330
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Welke?
Hallo Anton
Heb je het over een standkachel (op brandstof) of een motorverwarming (op stroom)? Bij een originele standkachel van Volvo zou de spanning niet al te ver mogen inzakken, omdat daar een beveiliging op zit. Is de accuspanning ter laag, dan slaat de standkachel niet aan. Dit om te voorkomen dat er niet genoeg spanning meer is om de motor te starten. (Want dan heb je aan die standkachel nog niks)
groetjes
Mathy
Heb je het over een standkachel (op brandstof) of een motorverwarming (op stroom)? Bij een originele standkachel van Volvo zou de spanning niet al te ver mogen inzakken, omdat daar een beveiliging op zit. Is de accuspanning ter laag, dan slaat de standkachel niet aan. Dit om te voorkomen dat er niet genoeg spanning meer is om de motor te starten. (Want dan heb je aan die standkachel nog niks)
groetjes
Mathy
- Coen de Voogd
- Premium lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 13:27 #1445331
door Coen de Voogd
Beantwoord door Coen de Voogd in topic accu prima
Zowel het vermogen als de spanning van de accu is prima. Dit zelfs nog uitgetest (zonder problemen lampen langere tijd aangehad zonder draaiende motor) toen de knipperproblemen met H4 led-lampen al gaande waren.
Nog geen tijd gehad om te kijken of de ballast ermee gestopt is of de LED’s zelf. En of het alleen het dim gedeelte betreft of ook het grootlicht gedeelte van de H4.
Nog geen tijd gehad om te kijken of de ballast ermee gestopt is of de LED’s zelf. En of het alleen het dim gedeelte betreft of ook het grootlicht gedeelte van de H4.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 16:39 #1445336
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Count me in
Adriaan,
Ik zou ook wel twee setjes H4 willen meebestellen 6+
Ik zou ook wel twee setjes H4 willen meebestellen 6+
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 17:19 #1445337
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic 2x2
Voor mij waarschijnlijk 2x een setje h3 en 2x een setje h4. Ligt een beetje aan wat de prijzen worden.
Misschien verstandig om een nieuwe discussie te openen voor deze groupbuy om deze niet te vervuilen?
Misschien verstandig om een nieuwe discussie te openen voor deze groupbuy om deze niet te vervuilen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 17:47 #1445338
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Knipperen
Mijn linkerlamp knippert bij kouder weer ook even direct na starten. Met warmer weer heeft de accu wat meer puf en brandt de lamp meteen goed.
De lamp + electronica is al eens vervangen en deze doet precies hetzelfde. Heeft dus niets met de lamp te maken, maar blijkbaar net iets meer verlies links dan rechts.
De lamp + electronica is al eens vervangen en deze doet precies hetzelfde. Heeft dus niets met de lamp te maken, maar blijkbaar net iets meer verlies links dan rechts.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 18:01 #1445339
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Geen garantiegevallen
Maakt mij niet uit wat er wordt besteld: H1, H3 en/of H4.
Ten overvloede: alleen nieuwe sets en dus geen garantieclaims. Die lopen via Noppen20.
Het wachten is nog even (bv tot 25 april) op eventuele extra gegadigden alvorens ik met de leverancier ga onderhandelen.
Adriaan
Ten overvloede: alleen nieuwe sets en dus geen garantieclaims. Die lopen via Noppen20.
Het wachten is nog even (bv tot 25 april) op eventuele extra gegadigden alvorens ik met de leverancier ga onderhandelen.
Adriaan
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
18-04-2018 18:15 #1445340
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Nieuwe group buy
Om ook dit draadje niet ondoorkoombaar lang te laten worden, heb ik een nieuwe topig gestart voor iedereen die mee wil doen met de gezamenlijke inkoop van de nieuwste versie van LED H4 en ook ook LED H1 en H3. Daar meld ik ook de voortgang in eventuele onderhandelingen met de leverancier.
Adriaan
Adriaan
- Yannic Nuijt
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-09-2018 23:26 #1449051
door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic half kapot
Kwam er vanavond achter dat bij mijn H4 setje bij 1 lamp de LED's aan 1 zijde kapot zijn.
Dus het valt wel op maar toch ook weer niet.
Nu zijn er zoals ik lees leden onder ons waarvan 1 lamp kapot is maar de andere neem ik aan nog wel werkt. Zou ik deze(de hele lamp uit een setje) van iemand kunnen overnemen(gaat dus om de 5S+ serie)? Of is er ondertussen al een garantie rondje geweest?
Dus het valt wel op maar toch ook weer niet.
Nu zijn er zoals ik lees leden onder ons waarvan 1 lamp kapot is maar de andere neem ik aan nog wel werkt. Zou ik deze(de hele lamp uit een setje) van iemand kunnen overnemen(gaat dus om de 5S+ serie)? Of is er ondertussen al een garantie rondje geweest?
Moderators: Jerry Stam