Group-buy H3 en H4 LED (inschrijving GESLOTEN)

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
28-11-2016 20:30 #1432737 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Inbouwbeschrijving
Om dit draadje niet onnodig te vervuilen: voor hen die een set H3 LED hebben gekocht voor hun 700/900, staat in mijn draadje "H4 Hi/Lo Philips Lumileds" een uitgebreide inbouwbeschrijving. Doe er je voordeel mee.

Adriaan

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
05-12-2016 11:22 #1432884 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Pasvorm
Over de pasvorm van de conversiekit H3 LEDlampen heb ik het een en ander ter melden in mijn draadje H4 Hi/Lo Philips Lumileds. Wel handig om dat even te lezen zodat je bij de montage niet voor verrassingen komt te staan.

Adriaan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-12-2016 17:18 #1432898 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Godsallemachtig WAT een
Godsallemachtig WAT een verschil met die waxinelichtjes van hiervoor zeg! Eeuwig dank voor deze suggestie en group-buy. Zijlampjes staan er wat zielig bij maar in het donker lijken dat net US-oranje lichtjes te zijn.....

Eff die witte ringen eraf en alles op de juiste volgorde er weer opschuiven/klikken/draaien en dan alles in die kap proppen, ik neem aan dat dit okay is of gaat dit hitte problemen opleveren? (iig de afgelopen 30km op de N-weg niet....).

Noppie, bedankt ;-)

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
05-12-2016 21:54 #1432906 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Match
Voor een perfecte match:
Zelfde kleur zijlampjes (je bedoeld waarschijnlijk de stadslichten) zijn te koop bij

www.immers.info/Webwinkel-Product-138501...smd--Wit-10-30v.html

Nu afgeprijsd

Adriaan

• Marc Jarmuszewski (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2016 08:32 #1432911 door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Boodschappenlijst
Ook ik ben helemaal happy met de LED H4 lampen en de LED zijknippers van Immers aan de voorkant. Zoals beloofd komen de foto's nog, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Het plan is nu om voor en achter voor volledig LED te gaan. Heeft iemand een een lijst van welke lampen je dan nodig hebt? Dan kan ik ze bestellen en hoeft de familie niet na te denken over een kerstcadeau. Ter aanvulling: mijn achterlichtarmaturen zijn rood-wit-rood.

Bij voorbaat dank en groeten,

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2016 10:15 #1432912 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deksel er weer op bij h4?
Ik heb de H4 ontvangen. Mooi initiatief voor deze groupbuy. Nogmaals dank noppen! Echt veel meer licht en het geeft een sjieke "uitstraling", goeie upgrade. Led naast de standaard stadslichten ziet er inderdaad wat typisch uit, ook maar aanpassen dus.

Wat ik mij wel afvraag is of je bij de H4 montage alles in de kunststof behuizing kan proppen zodat de deksel er weer op kan. Als je dat doet dan moet je de koelstrippen flink ombuigen. Kunnen die koelstrippen tegen dat buigwerk en kunnen ze nadat de deksel erop zit hun warmte nog wel voldoende kwijt? Maw doen jullie die deksel er weer op of niet?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2016 16:31 #1432927 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb ik wel gedaan, ze doen
Heb ik wel gedaan, ze doen het nog ;-)

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
06-12-2016 18:09 #1432933 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic @Anton-240: Een duidelijke
@Anton-240: Een duidelijke omschrijving en antwoord op jouw vragen kun je vinden in het 'draadje' H4 Hi/Lo Philips Lumileds.

Adriaan

• ADRIAANB234FT
  • Junior lid
  • Junior lid
Meer
06-12-2016 18:11 #1432934 door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Lampcodes
Hallo Marc, bij deze een afbeelding met alle lampcodes van de 940.

Adriaan

• Yannic Nuijt
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-12-2016 18:40 #1432936 door Yannic Nuijt
Beantwoord door Yannic Nuijt in topic Achterlichten
Voor de achterlichten heb ik toevallig gisteravond alles besteld op één van de chinese groothandels.
Zal waarschijnlijk nog wel een week of 2 á 3 duren voordat het in huis is. Maar zal ter zijner tijd wel mijn bevindingen laten weten.

Maar je hebt nodig: 1x BA15s rood (mistlicht), 2x BA15s wit(achteruitrij), 2x BA15s geel/orange(knippers) en 2x BAY15d rood(dim/rem). Een ander benaming voor de BA15s is ook wel 1156 en voor de BAY15d is dat 1157.

Maar rood-wit-rood trouwens of bedoel je rood-wit-wit-rood? Het is sowieso verstandig om de die uiteindelijk wil bereiken ook erin te zetten. En niet wit als je rood als eind kleur wil, staat in het H4 Hi/Lo Philips Lumileds topic iets over uitgelegd.

En heb mijn setje(H4) gisteren ook ontvangen. Nu alleen nog tijd en daglicht vinden om ze te monteren.

Moderators: Jerry Stam