Group-buy H3 en H4 LED (inschrijving GESLOTEN)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2016 18:42 #1432937
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke van de 204 posts? Link?
Welke van de 204 posts? Link?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2016 18:43 #1432938
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @ anton
@ anton
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2016 18:51 #1432940
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Remlichten
Zoals een aantal van jullie wel weten heb ik mijn meeste lampen ook al in led uitgevoerd. Echter ik heb de remlichten nooit goed in LED kunnen krijgen. Ze geven steeds een foutmelding "lamp kapot". Wat wel een aanrader is (vind ik) is om de CREE versie led (led met een lensje erop) te plaatsen in de achteruitrijlichten.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
06-12-2016 20:35 #1432941
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic CANBUS
Mijn duplo BAY15D ledlampen geven diep, fel rood achterlicht met opvallend sterk remlicht. Van het type CANBUS, dus geen foutmelding. Geen idee meer waar ik ze heb gekocht. Ik rijd er al zeker een jaar mee. Zal er morgen één uithalen en foto van posten.
Overigens heb ik rondom ledverlichting. Ook de zijclignoteurs. Want wanneer je nu de originele clignoteurs laat zitten, vallen die wel erg uit de toon.
shop.klracing.se/sv/artiklar/diodblinker...arglas-kromade-.html
Verkrijgbaar in zwart en chrome. Maakt het helemaal af.
Adriaan
Overigens heb ik rondom ledverlichting. Ook de zijclignoteurs. Want wanneer je nu de originele clignoteurs laat zitten, vallen die wel erg uit de toon.
shop.klracing.se/sv/artiklar/diodblinker...arglas-kromade-.html
Verkrijgbaar in zwart en chrome. Maakt het helemaal af.
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-12-2016 22:06 #1432942
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic @960 b204ft
Dank voor je tip! Ik heb die draad (208 Posts) nu een paar keer door geworsteld maar dom als ik ben, ik heb het nog niet gevonden. Het enige dat ik wou weten is of jullie die dop er weer op gezet hebben.... Nou ja, ik ga maar af op hoe Broeren het heeft gedaan. Hoewel zijn post lezende is hij ook niet zeker van zijn zaak wat koeling betreft.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
06-12-2016 23:16 #1432944
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Afdekkapje
Op 4 oktober schreef ik:
"Prettige bijkomstigheid is dat vanwege de flexcool strips niets buiten de afdekkap valt. Alle bedrading, inclusief de 'ballast' past binnen de behuizing. Van buiten is er dus niets te zien. En de warmteproductie valt erg mee. Moest wel de witplastic bajonet-ringen 1 mm ruimer vijlen om de lampfitting er doorheen te krijgen. Maar met een halfronde vijl was dat vijf minuten werk."
Dus afdekkapje past er na spreiden van koelstrips (eerst openvouwen!) wel degelijk op.
Adriaan
"Prettige bijkomstigheid is dat vanwege de flexcool strips niets buiten de afdekkap valt. Alle bedrading, inclusief de 'ballast' past binnen de behuizing. Van buiten is er dus niets te zien. En de warmteproductie valt erg mee. Moest wel de witplastic bajonet-ringen 1 mm ruimer vijlen om de lampfitting er doorheen te krijgen. Maar met een halfronde vijl was dat vijf minuten werk."
Dus afdekkapje past er na spreiden van koelstrips (eerst openvouwen!) wel degelijk op.
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2016 01:10 #1432946
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dank je wel Adriaan !
Dank je wel Adriaan !
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2016 07:57 #1432948
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic Thanks!
Hartelijk dank Adriaan! Ik zal het doorgeven aan de familie en hoop dat ze dan onder de kerstboom zullen liggen
.
Even nog voor mij als atechnicus: begrijp ik het goed dat ik dan bij de LED dealer moet zoeken op fittingcodes?
Groeten,
Even nog voor mij als atechnicus: begrijp ik het goed dat ik dan bij de LED dealer moet zoeken op fittingcodes?
Groeten,
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2016 08:07 #1432949
door Marc Jarmuszewski (GAST)
Beantwoord door Marc Jarmuszewski (GAST) in topic @1up: Rood-wit-wit-rood
Ik bedoelde dat ik achter geen oranje vlak voor de richtingaanwijzers in de units heb zitten, dus inderdaad een dubbele wit, 1 voor achteruit en 1 voor de richtingaanwijzer. Zoals hierboven vermeld ben ik niet de meest techinsche (zei de diplomaat) en zit ik er wel eens naast m.b.t. de terminologie.
Groeten,
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-12-2016 10:35 #1432951
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik had nog graag H4 en H3
Ik had nog graag H4 en H3 lampen meebesteld ,heb dit draadje te laat opgemerkt misschien is er nog een mogelijkheid of anders een volgende bestelling bij voldoende belangstelling
Moderators: Jerry Stam