Group-buy H3 en H4 LED (inschrijving GESLOTEN)
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2018 20:42 #1444694
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Ik weet niet of we hiervoor
Ik weet niet of we hiervoor noppen20 voor aant werk moetrn zetten.
We hebben er zelf voor gekozen.
Hij heeft er alleen voor gezorgd dat we goedkoper konden afnemen door een grote order te plaatsen.
Iedereen Had ze ook bij immers led kunnenaanschaffen tegen dubbele prijs.
Die van immers led die ik eerder gekocht hrb a120 euro beginnen het ook te begeven.
Denk dat andere set tzt ook gaat sterven.
Zit er over te te denken om een andere set te kopen.
Denk nl dat indeze imitatie Philips z es zitten.
Die van Philips zelf gaan nl eeuwig mee.
Of koelstrips niet voldoende.
Andere leveranciers gaan met koelstrips maar tot 2800 lumen, daarboven met koeling (ook in 2018)
We hebben er zelf voor gekozen.
Hij heeft er alleen voor gezorgd dat we goedkoper konden afnemen door een grote order te plaatsen.
Iedereen Had ze ook bij immers led kunnenaanschaffen tegen dubbele prijs.
Die van immers led die ik eerder gekocht hrb a120 euro beginnen het ook te begeven.
Denk dat andere set tzt ook gaat sterven.
Zit er over te te denken om een andere set te kopen.
Denk nl dat indeze imitatie Philips z es zitten.
Die van Philips zelf gaan nl eeuwig mee.
Of koelstrips niet voldoende.
Andere leveranciers gaan met koelstrips maar tot 2800 lumen, daarboven met koeling (ook in 2018)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2018 09:06 #1444699
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Dan valt de levensduur me
Dan valt de levensduur me flink tegen. Normale philips visionplus H4 gaat bij 50.000 km/jaar en altijd licht aan toch nog twee jaar mee, en dit lijkt ongeveer de helft (of nog minder, als er eeder in de buurt van het landelijk gemiddelde van 18000 wordt gereden).
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, de H4 heb ik doorverkocht, heb alleen nog H3 liggen, die ik ook niet kan plaatsen in 960's met alleen H1.
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, de H4 heb ik doorverkocht, heb alleen nog H3 liggen, die ik ook niet kan plaatsen in 960's met alleen H1.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
18-03-2018 12:28 #1444708
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Als op dag één
Wat jammer dat sommigen nu al problemen hebben. Zelf was ik al maanden eerder dan de groupbuy van noppen op led voor de totale verlichting rondom (excl kentekenplaat) overgeschakeld. En alles brandt nog als op dag één. Nog steeds een feestje in het donker. Ik heb ze (H4 en H3) weliswaar rechtstreeks bij de fabrikant NSSC gekocht, maar kan me (nog) niet voorstellen dat die kwalitatief beter zijn dan die van de detailhandelaar van noppen. Is er iemand die de ledlampen ook rechtstreeks bij NSSC heeft gekocht en problemen heeft?
Ja, alles, ook ledlampen worden gekopieerd...
Ja, alles, ook ledlampen worden gekopieerd...
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-03-2018 19:13 #1444722
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic NSSC
De groupbuy van Noppen betreft het NSSC product.
Dus gewoon de garantie procedure van NSSC volgen.
Dus gewoon de garantie procedure van NSSC volgen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2018 00:29 #1444731
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alternatief voor nssc?
Led bevalt mij echt wel, veel meer licht. Maar de levensduur van nssc-lampen is te kort, in ieder geval korter als het beloofde aantal uren.
Bij immers hebben ze de 5s+ vervangen door een “verbeterde” versie. Deze geeft in ieder geval nog meer licht. Niet duidelijk of deze betrouwbaarder is qua levensduur.
Weet iemand of er ook een geschikt alternatief is voor de nssc-lamp ?
Bij immers hebben ze de 5s+ vervangen door een “verbeterde” versie. Deze geeft in ieder geval nog meer licht. Niet duidelijk of deze betrouwbaarder is qua levensduur.
Weet iemand of er ook een geschikt alternatief is voor de nssc-lamp ?
- Daniel Wessels (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-03-2018 09:14 #1444733
door Daniel Wessels (GAST)
Beantwoord door Daniel Wessels (GAST) in topic Die van nssc zijn ook stuk
Die van nssc zijn ook stuk goedkoper dan die van Philips zelf.
- noppen20
- Senior lid
-
Minder
Meer
19-03-2018 16:33 #1444746
door noppen20
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
Beantwoord door noppen20 in topic Ik heb al even contact gehad
Ik heb al even contact gehad met de leverancier, en ook met NSSC direct.
Wordt uiteindelijk toch ook doorverwezen naar NSSC.
In principe zit er 2 jaar garantie op de LED lampen.
En uiteraard toen ik er melding van maakte kreeg ik natuurlijk te horen dat dit niet hoort, en dat ze erg weinig uitval hebben. (Als leverancier/fabrikant ga je natuurlijk niet je eigen product afvallen)
En uiteraard zeggen ze dat dit onder de garantie valt.
Zoals vaker op Ali moet het product onbruikbaar gemaakt worden, met foto's als bewijs. (incl serie-nummer)
Echter zit er een addertje onder het gras, waar je van te voren niet van op de hoogte gesteld wordt, maar wat wel heel gangbaar blijkt te zijn vanuit Ali. (Ik heb al het nodige rond-ge-googled)
Producten vallen onder de garantie termijn, dus voor vervanging hoef je in principe niet te betalen.
Maar nu komt het addertje boven het gras uit; verzendkosten zijn niet inbegrepen.
Wel kunnen ze bij een eventuele nieuwe order gratis mee gestuurd worden, en dit is natuurlijk waar ze op uit zijn.
Heb ook al contact met Paypal hierover gehad, omdat je via hun ook bepaalde "garanties" hebt, echter deze eindigen na 45 dagen. Dit was me eigenlijk al bekend, maar toch nog even geprobeerd.
Kosten voor het versturen zijn, zeker voor 1 lamp, behoorlijk hoog! Zo rond de 30,- omdat enkel gebruik wordt gemaakt van Fedex / DHL. Exacte bedrag varieert van dag tot dag, omdat de prijzen van de transporteurs ook variëren. Maar hangt altijd wel rond die prijs.
Wel is het zo dat er meerdere garantie's verzonden kunnen worden met 1 verzending, wat de kosten kan drukken. Vanuit de groupbuy is er nog 1 ander geval mij bekend, en ik heb er zelf ook 1 opgeblazen (door wat experimenteren)
Mochten er nog meer mensen met problemen zijn, stuur mij dan even een mailtje.
Dan kan ik kijken wat er geregeld kan worden.
(overigens is de nieuwe led van immer ook van NSSC, is de nieuwe 6s lijn. De onze waren 5s+)
Wordt uiteindelijk toch ook doorverwezen naar NSSC.
In principe zit er 2 jaar garantie op de LED lampen.
En uiteraard toen ik er melding van maakte kreeg ik natuurlijk te horen dat dit niet hoort, en dat ze erg weinig uitval hebben. (Als leverancier/fabrikant ga je natuurlijk niet je eigen product afvallen)
En uiteraard zeggen ze dat dit onder de garantie valt.
Zoals vaker op Ali moet het product onbruikbaar gemaakt worden, met foto's als bewijs. (incl serie-nummer)
Echter zit er een addertje onder het gras, waar je van te voren niet van op de hoogte gesteld wordt, maar wat wel heel gangbaar blijkt te zijn vanuit Ali. (Ik heb al het nodige rond-ge-googled)
Producten vallen onder de garantie termijn, dus voor vervanging hoef je in principe niet te betalen.
Maar nu komt het addertje boven het gras uit; verzendkosten zijn niet inbegrepen.
Wel kunnen ze bij een eventuele nieuwe order gratis mee gestuurd worden, en dit is natuurlijk waar ze op uit zijn.
Heb ook al contact met Paypal hierover gehad, omdat je via hun ook bepaalde "garanties" hebt, echter deze eindigen na 45 dagen. Dit was me eigenlijk al bekend, maar toch nog even geprobeerd.
Kosten voor het versturen zijn, zeker voor 1 lamp, behoorlijk hoog! Zo rond de 30,- omdat enkel gebruik wordt gemaakt van Fedex / DHL. Exacte bedrag varieert van dag tot dag, omdat de prijzen van de transporteurs ook variëren. Maar hangt altijd wel rond die prijs.
Wel is het zo dat er meerdere garantie's verzonden kunnen worden met 1 verzending, wat de kosten kan drukken. Vanuit de groupbuy is er nog 1 ander geval mij bekend, en ik heb er zelf ook 1 opgeblazen (door wat experimenteren)
Mochten er nog meer mensen met problemen zijn, stuur mij dan even een mailtje.
Dan kan ik kijken wat er geregeld kan worden.
(overigens is de nieuwe led van immer ook van NSSC, is de nieuwe 6s lijn. De onze waren 5s+)
Volvo 940 1996 Estate LPG (630.000km)
Volvo 940 1997 Estate LPG (555.000km)
Volvo 940 1996 Sedan LPG (440.000km)
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2018 08:19 #1444763
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Kleine pakketjes versturen
Kleine orders kunnen vanuit China per China-mail verstuurd worden.
Neem zelf contact op met NSSC met het verzoek om het pakketje op deze manier te versturen.
Pakketje belandt in een container of posttrein via Rusland, die rijden 3 maal per dag en erg op tijd.
De service van Chinezen en Russen is erg betrouwbaar is mijn ervaring.
Neem zelf contact op met NSSC met het verzoek om het pakketje op deze manier te versturen.
Pakketje belandt in een container of posttrein via Rusland, die rijden 3 maal per dag en erg op tijd.
De service van Chinezen en Russen is erg betrouwbaar is mijn ervaring.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-03-2018 12:58 #1444946
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Andere h4 ook stuk
Zo gisteren is mijn andere H4 ook uitgedoofd. Ik schat dat ze ongeveer 500 branduren hebben gehad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-04-2018 19:31 #1444992
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lees
Als ik het zo lees hier maar ook op andere fora dan hou ik het voorlopig nog wel even bij de 130% extreemvision van Phillips, straks met nieuwe koplampen zal dat voor nu nog een prima beeld geven.
Moderators: Jerry Stam