H4 Hi/Lo Philips Lumileds
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2017 09:52 #1434967
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Nou, ik heb wel H3 en H4
Nou, ik heb wel H3 en H4 besteld, maar nog niet gemonteerd. H1 heb ik zelf ook nog niet gekocht.
Als ik de units van de 960-II bekijk, dan lijkt me daarin net zoveel inbouwruimte is als in de 940 units: ik heb van beide ook losse exemplaren liggen om dat te bekijken.
Als ik de units van de 960-II bekijk, dan lijkt me daarin net zoveel inbouwruimte is als in de 940 units: ik heb van beide ook losse exemplaren liggen om dat te bekijken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
08-03-2017 09:39 #1435226
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Mijn contact in China per direct op straat gezet
Zojuist kreeg ik een mail van het bedrijf waar ik mijn H4 en H3 ledlampen heb gekocht. Niet van mijn alleraardigste contactpersoon mevrouw Ashley, maar van een collega van haar. Mevrouw Ashley, vertelde de collega, is per direct op straat gezet. De reden was dat ze, tegen het verkoopbeleid van NSSC in, orders aannam van minder dan twintig stuks. Al mijn ledverlichting kocht ik bij NSSC, H4 en H3. Vorige maand nog heb ik via mevrouw Ashley nog vier sets H4 gekocht. Maar dat is nu dus - jammergenoeg- afgelopen. Via onze site heb ik kort geleden nog twee 960 II-bezitters (voor H1 led) met haar in contact gebracht. Ben benieuwd of die inmiddels zijn voorzien.
Adriaan
Adriaan
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-03-2017 23:05 #1435479
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eindelijk....
kwamen vanochtend de op 7 febr. bij Immers bestelde setjes Ba15s ledlampjes voor de stadslichten binnen via Post.NL.
Misschien tijd om dit weekend de lampjes te plaatsen.
Ben benieuwd of het frontlicht dan wat meer in balans is?
Groet,
Hans
Misschien tijd om dit weekend de lampjes te plaatsen.
Ben benieuwd of het frontlicht dan wat meer in balans is?
Groet,
Hans
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-03-2017 09:54 #1435517
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 10 minuten werk
Nog geen 10 minuten werk en ziet er daarna véél beter uit!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-03-2017 11:40 #1435547
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nu ook in mijn 740!
Prachtig, wat een ongelofelijke bak licht. Montage in 5 minuten! Het licht is nog witter dan mijn auto. En, het misstaat niet. Meteen daarna naar een keuringstation gereden om mijn koplampen te laten controleren.
Alhoewel de scheiding tussen licht/donker iets minder scherp is dan bij de gewone h4 is er geen sprake van strooilicht.
Lampen zijn goedgekeurd dus!
Nog bedankt Adriaan!
Groetjes Rudiger
Alhoewel de scheiding tussen licht/donker iets minder scherp is dan bij de gewone h4 is er geen sprake van strooilicht.
Lampen zijn goedgekeurd dus!
Nog bedankt Adriaan!
Groetjes Rudiger
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
05-04-2017 13:17 #1435996
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Origineel
En Coen, hoe bevallen de H4 LED's? Begreep dat de nieuwe koplamp-units nogal lastig waren af te stellen. En vanwege de kwaliteit ook het lichtbeeld ietwat vlekkerig? Had al zo mijn bedenkingen bij de aanblik van de lullige, slappe borgklemmetjes. Tja, denk je voordelig binnen de club een paar nieuwe lamp-units te kunnen scoren, blijkt de kwaliteit toch - zoals met veel dingen - gerelateerd aan de prijs.
Zo zie je maar weer: er gaat niets boven origineel...
Adriaan
Zo zie je maar weer: er gaat niets boven origineel...
Adriaan
- Coen de Voogd
- Premium lid
-
Minder
Meer
05-04-2017 21:33 #1436021
door Coen de Voogd
Beantwoord door Coen de Voogd in topic Afstellen uitdaging
Afstellen was inderdaad een uitdaging. Na herpositionering van gehele lamphuis konden de reflectoren van 1 lamp (bestuurderszijde) nog net binnen de apk bandbreedte afgesteld worden. Uiteindelijke resultaat is wel dusdanig dat je aanloop uitdagingen snel vergeten ben.... . Wat een hoeveelheid mooi en helder licht! Nu nog de andere lampen vervangen door led varianten (op termijn). Nogmaals dank voor je assistentie.
- ADRIAANB234FT
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
05-04-2017 23:50 #1436041
door ADRIAANB234FT
Beantwoord door ADRIAANB234FT in topic Relais vervangen
Coen, als je op alle hoeken de clignoteurs van led wil voorzien, raad ik je aan het relais te vervangen voor een exemplaar dat geschikt is voor led. Zijn gewoon verkrijgbaar. Met het oude relais knipperen de leds namelijk te snel.
Adriaan
Adriaan
- Coen de Voogd
- Premium lid
-
Minder
Meer
06-04-2017 07:03 #1436046
door Coen de Voogd
Beantwoord door Coen de Voogd in topic Onderdeelnummer
Hi Adriaan,
Dank voor de tip. Heb je een onderdeelnummer van dat relais speciaal voor leds? Of staat dat reeds genoemd in dit of een ander draadje en lees ik er overheen?
Dank voor de tip. Heb je een onderdeelnummer van dat relais speciaal voor leds? Of staat dat reeds genoemd in dit of een ander draadje en lees ik er overheen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-04-2017 14:53 #1436066
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onderdeelnummer
Immers verkoopt deze relais,
www.immers.info/Webwinkel-Category-733112/LED-Relais.html
,
Succes, Harry
Succes, Harry
Moderators: Jerry Stam