Bladveren 960-II exit?? EDIT: Nope, bijna!!
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Het zou ook interessant zijn als je beide bladveren zou belasten met hetzelfde gewicht en dan de doorbuiging zou vergelijken.André Swart schreef : Hé Robert,
.
Gefeliciteerd!Heb je deze nu in plaats van de 'sportsedition'-veer of heb je ze allebeiden?
En misschien voor de onnodige informatie: kun je de maten van de veer eens meten en delen, in onbelaste toestand? De breedste maat tussen de uiteinden, de dikte in het midden, en de hoogte vanaf grond tot middenboven? Dan doe ik hetzelfde met de nieuwe standaard nivomat-veer. Gewoon om te vergelijken. Hebben we niets aan, maar toch benieuwd
Piet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Misschien is het gemakkelijker als ze 'm meteen naar mij sturen? Of wil jij er toch ook nog iets mee?robertm schreef : ...PS: de sportveer moet ik nog steeds ophalen.... Hoop niet dat ze hem al teruggestuurd hebben...
En heb je andere draadje over bladveer-afmetingen gezien, zal dit weekend eens meten en er bij zetten. Denk dat we voor de doorbuigmeting een 'ton' nodig hebben ... Misschien tijdens de eerstvolgende sleuteldag een constructie maken zodat we er met z'n tienen tegelijk op kunnen staan!
- A.R.M. van Rijckevorsel
- Nieuw lid
-
ivm lpg wil ik de bladveer laten vervangen.
is de 9140471 dan een optie of past de 9183523 ook en zo ja, heeft dat meerwaarde?
André