Bladveren 960-II exit?? EDIT: Nope, bijna!!
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Welk onderdeelnr heeft men nagevraagd? Van de normale bladveer (estate + niveaumats) of van de dikkere bladveer (sedan zonder niveaumats, oud en nieuw onderdeelnr).robertm schreef : Allen,
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een nwe bladveer besteld bij Volvo maar het ziet er naar uit dat deze niet meer leverbaar zijn. De Volvo verdeler/garage belt regelmatig naar Zweden en het "global classic parts" magazijn maar de vooruitzichten zijn niet postief
Piet
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Onderdeelnummer is: 9140471
Grt,
Robert
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Wat weegt een estate meer?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee. Ik wil een zwaardere veer. De Estate heeft LPG vandaar.. Had destijds ook verzwaarde schroefveren bij jou gekocht voor mijn '92 965 op LPG en het resultaat daarvan was geweldig.
Als het niet lukt, koop ik oppompbare schokdempers van Monroe. Let wel: na een tijdje rijden rijden staat de wagen "redelijk" vlak.. De niveaumats zijn 3 jaar oud/jong. Een zwaardere veer voor LPG is echter gewenst.
Grt,
Robert
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Tenminste een paar maanden terug.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Volgens Google is 9173202 is een niveaumat.Wytze schreef : Meen dat het dit nummer is 9173202
Voor zover ik weet zijn er 4 typen bladveren gebruikt bij de multilink II:
De standaard bladveer werd i.c.m. niveaumats op de estate gemonteerd en had origineel partnr 6819300. Een zwaardere bladveer werd i.c.m. normale vering op de sedan gemonteerd en had origineel partnr 6819301 en daarna 9140471. Bij een verlagingsset werd een nog zwaardere bladveer geleverd met partnr 3529932. En de dikste bladveer zit op de sedan executive met partnr 9183523
Ik zou nog ergens anders informeren voor de verkrijgbaarheid van de 9140471
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je verhaal klopt. Deze informatie heb ik ook, en niet van Google, maar van Volvo zelf. Het zijn goeie gasten in Houthalen (mijn locale Volvo verdeler in
Ik maak mij zorgen dat het uit/gedaan is met de leveringen.
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-