Transit Connect beter dan Volvo 945?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
daarom..Hein Wolda schreef : Maar waarom zou je de reactiestangen LATEN vervangen...?
Ik heb het één keer gedaan, in Gemert. Daarbij hebben me minimaal een man of drie geholpen. Ik vind het een rotklus. Vandaar.Hein schreef : ...de resten van de oude paddestoelen verwijderen.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Straalcabine; is wel noodzaak, je krijgt ze vlgs mij niet echt schoon in de bankschroef met een schrappertje/schroevendraaier.
Nieuwe rubbers monteren in het oude vieze gat, heeft vlgs mij geen zin, pas niet echt goed, zo weer kapot...........
NB ik heb vorig jaar alles goed aangepakt, nivomats en bilstein's eronder, Superflex PU bussen, stay eronder, VPB erop...........rijdt als een nieuwe.
Het enige "ouwe" rubber is nog de inklemming van de achteras (die hebben ze niet bij Superflex)
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Groeten, Chris
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nog kunnen sleutelen vandaag?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Nee, dit soort dingen doe ik op een sleuteldag of laat ik doen. Ik ga niet liggen hobby-en zonder brug of mogelijke assistentie.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je hebt nu diverse -goede(!)- adviezen gehad, maar het lijkt wel of je er niks van wilt weten. (Zo komt het over).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar dan wel de turbo uitvoering, want de atmosferische ... daar kun je beter zelf gaan meetrappen...
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Waarom, omdat ik niet meteen m'n gereedschapskist uitpak?Jelmar86 schreef : ... het lijkt wel of je er niks van wilt weten. (Zo komt het over).
groetjes
Mathy