verlichting lichtschakelaar
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

He Hoi, hier de schakelaars....
zoals je de foto nu ziet, dus net andersom dan bij jou dan staan de volgende cijfers er:
drie pennetjes rechts boven (linker spiegel) 4, 5, 2 dat zou als je de foto omdraait dus 2, 5, 4 zijn. de connector is wit.
op de onderste conector (rechter spiegel) hetzelfde: 4, 5, 2 de connector is grijs!
Is dat wat je bedoelde?

MvG
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat bedoelde ik, ik weet voldoende. Inderdaad zaten de verkeerde schakelaars in de houder.Ik zal ze straks verwisselen dan komen ze morgen (hoop ik) naar je toe.Miquelangelo1969 schreef : Is dat wat je bedoelde?
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Na lezing van dit draadje heb ik voor mijn auto maar eens even een checklist doorlopen...
Uitval is er op: lichtschakelaar, mistlampenschakelaar, evt. schuifweerstandschruifje, spiegel- /achterruitverwarmingschakelaar, stoelverwarmingschakelaar (2x) en de aansteker.
Weet iemand van dit illustere gezelschap:
*1 of dit allemaal dezelfde lampjes zijn?
*2 evt. een bestelnummer?
*3 indien "NEE" op 1, evt. meerdere bestelnummers?
(De dealer met het-goede-volvo-gevoel komt er met zijn documentatie niet (meer) uit....)
Uiteraard is mijn dank bij voorbaat groot!!
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
De meeste zijn hetzelfde . Ik ben twee typen tegengekomen.hans dus schreef : *1 of dit allemaal dezelfde lampjes zijn?
*2 evt. een bestelnummer?
Ik haalde ze er gewoon eerst uit, en ga dan met de kapotte lampjes naar de dealer en zeg 'ik wil er 4 van deze en 2 van deze'...Je kan het beste gelijk alle lampjes vervangen als je de boel los hebt, anders blijf je aan de gang.
Je kan redelijk met de auto rijden (naar de dealer) zonder alles weer precies op zijn plaats te klikken. Vaak zijn ze zaterdagmorgen gewoon open (het magazijn).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het zijn lampjes in een "fitting" waarbij de lampjes voor in het dashboard de pinnetjes in de fiting heeft zitten en die van de sigarettenaansteker steken uit.
Groet Nick
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-

Hier een foto van de door mij vervangen dashboard verlichting,

Gulle groet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
 nickgrootendorst schreef : Bij mij is dit (foto) het lampje wat enkel bij de sigarettenaansteker past.
Groet
Tja, bij mij pasten ze op bijna alle plaatsen in mijn dashboard... behale in het teller console, daar zaten weer anderen in... maar deze (foto) gingen links en rechts in mijn dasboard, in het middenconsole zowel de stoelverwarming als de verlichting achterin voor de asbak en orientatie... maar het verschilt misschien nogal per uitvoering??

Gulle Groet,
- V700 register
- Nieuw lid
-

Groet