verlichting lichtschakelaar

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2008 10:10 #1197134 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Een beetje
Aan de andere kant is het iets lastiger: de klemmetjes rond de kachel zijn wat fragieler. Je neemt een smal schroevedraairetje, en wipt daarmee voorzichtig eerst de onderrand onder de kachel omhoog, daarna ook de bovenrand. Nu kan je die rand beetpakken, en naar het stuur werkend, steeds iets verder lostrekken. het laatste stukje moet je hem naar rechts schuiven, als je 'm al van de middenconsole hebt losgemaakt: hij zit achter het stuur geschoven.

Als je verwarmde spiegels hebt, dan kan die schakelaar in de weg zitten: is erg lang namelijk. Die moet je dan eventueel even uit het paneel plukken als het half los is. De schakelaars zitten links en rechts op dezelfde manier vast.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2008 11:04 #1197138 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic iets meer tijd...
Het klinkt alsof ik daar maar even iets meer tijd voor moet gaan nemen, maar als dat gedaan is brand volgens mij alles weer wat zou moeten (kunnen) branden, hoewel ik in mijn tellerunit wel een paar 'lege' fittingen ben tegen gekomen oa een oranje met SRS erin, en nog een rode met een vierkantje erin met warmte kringeltjes erboven.... Maar goed, eerst maar eens het onderhoudsboekje erweer bij pakken voordat ik die er weer uit ga halen!
Verder allen bedankt voor het mee denken en alle adviesen!!

MvG Miquel Engelen

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2008 17:28 #1197142 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic nog meer lampjes!!
Tja, en zo kom je achter steeds meer dingen van je zweedse..... nu van mijn kant weer de vraag of er ook verlichting in de schakelaars van de stoel verwarming hoort te zitten, en dan bedoel ik als ze uit staan... dus niet dat rode lampje wat gaat branden wanneer je de verwarming aan zet maar een zgn. orientatieverlichting...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2008 18:07 #1197143 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En?
Zit je honden/bagagerek er al in?
Groeten Rik

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2008 18:35 #1197145 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Hoi Rik, sorry dat ik niet
<div class="privatemsgbody">Hoi Rik,
sorry dat ik niet even eerder heb gereageerd, voor mij is het 'vaarseizoen' ( ik ben schipper op een zeilschip) weer begonnen dus druk druk druk... maar het rek zit erin en het ging allemaal van een leien dakje! Past perfect, geen gerammel achterin de auto zelfs niet als ik het rek omhoog klik.... en niet te vergeten is onze Collie er ook reuze blij mee! Kortom helemaal perfect!!
Maar misschien weet jij wel of er lampjes achter de stoelverwarmingschakelaar ( wat een mooi scrabblewoord) horen te branden?! </div>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2008 18:41 #1197146 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die zitten er.

Miquelangelo1969 schreef : nu van mijn kant weer de vraag of er ook verlichting in de schakelaars van de stoel verwarming hoort te zitten, en dan bedoel ik als ze uit staan.

Ja, die zitten er. de beide verwarmingstekentjes moeten hetzelfder branden als de rest van de "orientatieverlichting" en ook regelbaar zijn, met de schuifschakelaar links van je stuur. 
Werkwijze:Asbak eruit halende twee torxen die onder de handrem-greep zitten loshalen,het klemmetje wat het plastic op zijn plek houd wat onder de asbak zit, losnemen.Handrem aantrekken en paneel voorzichtig omhoog halen.Je ziet onder de schakelaars een 'buizen'-stelseltje (hetzelfde idee als bij de verlichtingsschakelaar), waar dacht ik haaks een lamp in geprikt is.Die moet je hebben.
Uiteraard in omgekeerde volgorde weer terug. 

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
09-04-2008 18:45 #1197147 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Kerstboom!
Dan heb ik dus nog een klusje in het verschiet! Als ze maar niet te veel op een kerstboom gaat lijken! Maar goed, wat erin zit hoort te werken vind ik!
Ik hoop dan wel dat ik er zo'n beetje ben..... Heel hartelijk dank allemaal voor het mee denken en advieseren!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2008 00:05 #1197192 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Die van mij
Die lampjes van mij branden wel maar ik vind de verwarming van de 740 stoelen stukken beter.....Ik vind ze nl. nogal lauwtjes verwarmd die 960 zetels....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2008 00:07 #1197194 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nog meer?

Miquelangelo1969 schreef : Maar goed, wat erin zit hoort te werken vind ik!

Ik kwam er vandaag achter dat de verlicting van mijn ECC unit maar half brand en de recirculatieknoplamp stuk is.
Daarnaast is ook het lampje van de siegel/achterruitverwarming stuk.
Wellicht kun je die ook gelijk even checken, net als de lamp in het dashboard kastje en in de kofferbak (of had je geen sedan?)[edit} ohnee, is zie het, je hebt een Estate[end edit]

• Miquel Engelen (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-04-2008 10:05 #1197204 door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic Compleet
Volgens mij heb ik alles brandend als ik de stoelverwarmingsschakelaar heb gehad... zelfs het lampje in de armsteun doet het goed!... hoewel ik er over mijn tellerunit nog niet helemaal uit ben. Daar zitten nog wat 'lege' gaten so to speak... maar goed, dat kunnen ook functies zijn die ik er simpelweg niet op heb zitten. Ik ga daar mijn instructieboekje maar eens op na slaan! Maar ik snap wel steeds beter waarom er zo'n joekel van een accu inzit, haha!

Moderators: Jerry Stam