verlichting lichtschakelaar
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Als je verwarmde spiegels hebt, dan kan die schakelaar in de weg zitten: is erg lang namelijk. Die moet je dan eventueel even uit het paneel plukken als het half los is. De schakelaars zitten links en rechts op dezelfde manier vast.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Verder allen bedankt voor het mee denken en alle adviesen!!

MvG Miquel Engelen
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten Rik
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
sorry dat ik niet even eerder heb gereageerd, voor mij is het 'vaarseizoen' ( ik ben schipper op een zeilschip) weer begonnen dus druk druk druk... maar het rek zit erin en het ging allemaal van een leien dakje! Past perfect, geen gerammel achterin de auto zelfs niet als ik het rek omhoog klik.... en niet te vergeten is onze Collie er ook reuze blij mee! Kortom helemaal perfect!!
Maar misschien weet jij wel of er lampjes achter de stoelverwarmingschakelaar ( wat een mooi scrabblewoord) horen te branden?! </div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ja, die zitten er. de beide verwarmingstekentjes moeten hetzelfder branden als de rest van de "orientatieverlichting" en ook regelbaar zijn, met de schuifschakelaar links van je stuur.Miquelangelo1969 schreef : nu van mijn kant weer de vraag of er ook verlichting in de schakelaars van de stoel verwarming hoort te zitten, en dan bedoel ik als ze uit staan.
Werkwijze:Asbak eruit halende twee torxen die onder de handrem-greep zitten loshalen,het klemmetje wat het plastic op zijn plek houd wat onder de asbak zit, losnemen.Handrem aantrekken en paneel voorzichtig omhoog halen.Je ziet onder de schakelaars een 'buizen'-stelseltje (hetzelfde idee als bij de verlichtingsschakelaar), waar dacht ik haaks een lamp in geprikt is.Die moet je hebben.
Uiteraard in omgekeerde volgorde weer terug.
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik hoop dan wel dat ik er zo'n beetje ben..... Heel hartelijk dank allemaal voor het mee denken en advieseren!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik kwam er vandaag achter dat de verlicting van mijn ECC unit maar half brand en de recirculatieknoplamp stuk is.Miquelangelo1969 schreef : Maar goed, wat erin zit hoort te werken vind ik!
Daarnaast is ook het lampje van de siegel/achterruitverwarming stuk.
Wellicht kun je die ook gelijk even checken, net als de lamp in het dashboard kastje en in de kofferbak (of had je geen sedan?)[edit} ohnee, is zie het, je hebt een Estate[end edit]
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-